Windows 7 sparti OS? Taip, bet žiūrint ką lyginsime. InfoWorld atliktuose testuose su kelių branduolių kompiuteriais kol kas nepralenkiama liko Windows XP, palikusi dulkėse ir Windows Vista, ir naująją Windows 7 (Beta). Žinoma, iki Windows 7 išleidimo dar bus daug pasikeitimų, bet juk mums sakė, kad Vista irgi bus spartesnė už XP… (Gizmodo)
Archyvas
- Lapkritis (2011) (1)
- Liepa (2011) (1)
- Birželis (2011) (1)
- Gegužė (2011) (1)
- Balandis (2011) (4)
- Kovas (2011) (3)
- Vasaris (2011) (12)
- Sausis (2011) (29)
- Gruodis (2010) (3)
- Lapkritis (2010) (2)
- Spalis (2010) (13)
- Rugsėjis (2010) (16)
- Rugpjūtis (2010) (19)
- Liepa (2010) (33)
- Birželis (2010) (24)
- Gegužė (2010) (18)
- Balandis (2010) (12)
- Kovas (2010) (18)
- Vasaris (2010) (30)
- Sausis (2010) (45)
- Gruodis (2009) (56)
- Lapkritis (2009) (80)
- Spalis (2009) (77)
- Rugsėjis (2009) (80)
- Rugpjūtis (2009) (116)
- Liepa (2009) (121)
- Birželis (2009) (171)
- Gegužė (2009) (204)
- Balandis (2009) (192)
- Kovas (2009) (188)
- Vasaris (2009) (221)
- Sausis (2009) (264)
- Gruodis (2008) (269)
- Lapkritis (2008) (240)
- Spalis (2008) (205)
- Rugsėjis (2008) (147)
- Rugpjūtis (2008) (110)
- Liepa (2008) (127)
- Birželis (2008) (204)
- Gegužė (2008) (213)
- Balandis (2008) (299)
- Kovas (2008) (278)
- Vasaris (2008) (304)
- Sausis (2008) (371)
- Gruodis (2007) (213)
- Lapkritis (2007) (235)
- Spalis (2007) (243)
- Rugsėjis (2007) (233)
- Rugpjūtis (2007) (256)
- Liepa (2007) (257)
- Birželis (2007) (169)
- Gegužė (2007) (274)
- Balandis (2007) (291)
- Kovas (2007) (304)
- Vasaris (2007) (249)
- Sausis (2007) (83)
Temos
- apžvalgos (18)
- blogai•lt (853)
- datos (154)
- grandys (433)
- internetas (955)
- komentarai (265)
- kompiuteriai (268)
- komunikacijos (307)
- kreivės (127)
- laidos (1)
- miestas (102)
- naujienos (2356)
- neteisybės (136)
- organizacija (149)
- patarimai (407)
- programos (435)
- rinktiniai (485)
- savaitgalis (7)
- siuntinukai (428)
- skaitiniai (47)
- svetainė (361)
- svečiai (30)
- testai (122)
- tinkliniai (1)
- video (889)
- virtuvė (24)
- šeima (61)
- žinynas (199)
- įvairūs (147)

23 Comments
Palyginus pagal tai kaip atrodo XP ir pagal tai kiek funkcijų jis teturi – nieko nuostabaus. Pabandytų sudėti į XP visą tai ką turi Windows 7. Tai XP manau liktų dulkėse ir nuo Vistos.
http://lifehacker.com/5082336/.....ks-updated
http://blogs.zdnet.com/hardware/?p=3187
http://blogs.zdnet.com/hardwar.....038;page=2
windows 7 2x greiciau uz xp
kokie klausimai dar?
pats naudoju windows 7 7000beta, 8gb ram, E8600, 1tb+750gb hdd, mbo p5k pro, instalines xp pasijauciau kaip perejas i 98, kai jokio performance nesijaucia (palyginus su senu pentium 4 3.0GHz HT procu), zaidimai lygiai taip pat veze, buvau nusivyles kompu, kol neinstalinau vista, o poto 7, greitesnes ir geresnes operacinkes nenaudojau dar!
„Pabandytų sudėti į XP visą tai ką turi Windows 7. Tai XP manau liktų dulkėse ir nuo Vistos.“ Dauguma žmonių apsieina ir be tų papildomų funkcijų be jokių problemų.
pamirsau pasakyti kad vista, arba win 7 butinai instalinti 64bitu, palyginus su 32 veikia greiciau
Dauguma žmonių dar ir dabar naudotų Windows 98, jeigu nebūtų Microsoft tobulinę savo OS. Bet kai viskas tobulėja ir technologijos žengia priekin niekas nebepasilieka ties senienom, nes ankščiau ar veliau palyginę supranta, kiek mažai funkcijų turėjo ankstesnės Microsoft Operacinių Sistemų versijos ir kiek jos turi dabar. Čia tik gan trumpo laiko klausimas kiek žmonių bepasiliks prie XP kai Windows 7 pasirodys ir nebeleis jokių atnaujinimų/pataisų.
Be to geras atsakas į šį straipsnį būtų: DOS su keturių branduolių palaikymu irgi būtų nenugalimas.
Na gerai. dabar pasakyk, kokių vistos funkcijų man būtinai turėtų reikėti.
Martynas: Išbandyk pamatysi. Nėra prasmės ginčytis su žmogumi kuris pateikia subjektyvią nuomonę.
Tai 98 už Xp irgi greičiau veikia :) natūralu.
Čia lygiai tas pats kas buvo su 98 ir XP – ta pati situacija. Ataip atiap visi galų gale vis tiek pereis ties Windows 7.
Tenka sutikti su Žilvino nuomone.
Pats nebandžiau nė vienos sistemos ir nebandysiu lygi stable, nes tik tada bus galima vertinti normaliai. Ir tikriausiai instaliuosi 64-bit, kurie turėtų būtų dar greitesni nei 32-it.
Idomu, kiek tu naujesniu galimybiu isnaudos paprastas vartotojas?
Neesmė kiek tu išnaudosi, atsiras tokių kurie tikrai spaus iš to kiek gali. Ir šiaip pasirinkimo neturėsi, kaip jau sakiau aš bei Ričardas. Beja ar pats bent išbandei?. Be to faktas, jog iš padoraus/naujasnio kompo tikrai su Windows 7 išspausi daugiau nei su XP. Čia tas pats,kaip nusipirkus naują kompą į jį Windows 98 sumesti. Aišku iškart atsiras čia tokių senienų megėjų kurie man aiškins kokia gera XP arba, kad ir patys Windows 98. Tai, kad kaikuriems jų užteko, nereiškia, jog taip yra visiems. Nesinori važinėtis tapačia mašina dešimt metų.
Būtent, kiek galima XP, XP, XP… Atgyvena ta XP. Kas turi to laikmečio kompiuterius, tai tegul sau toliau ir naudojasi sena programine įranga, kuri atitinka turimą geležį. Nėra ko į seną kompiuterį grūsti naujos, daug resursų reikalaujančios programinės įrangos, o po to verkti, kad blogai veikia ir lygiai taip pat į naują grūsti senos, kuri nei velnio nesugebės išnaudoti turimos geležies. Tiesiog nereikia išradinėti dviračio ir viskas bus labai gerai ir nėra čia apie ką tiek daug diskutuoti.
O tai ką tokio eiliniam vartotojui principialiai naujo gali pasiūlyti Vista ar Windows7 ?
Eilinis vartotojas operacinę sistemą naudoja ofisui, browseriui ir filmų žiūrėjimui. Kam jam reikia tų ultra gadgets? Operacinė sistema vien savo apibrėžimu yra tik pagalbinis daiktas leidžiantis dirbti su kompiuteriu, jai tikrai nereikia vergauti. Jeigu nebūtų tos įdingos Intel-Microsoft simbiozės, šita nesamonė su PC antnaujinimu kas porą metų baigtusi. Dabar Intel reikia reiklesnių OS, kad parduoti greitesnius procesorius, o Microsoft reikia naujesnio hardwaro, kurio nebepalaikytų/neišnaudotų senesnė OS, kad parduoti savo super duper Windows7.
64bitai OS leidžia dirbti su 4GB RAM. So f.. what ? Protingai tvarkant kompiuterį, to 4GB tiesiog nereikia. Neinstaliuoji visokių pagalbinių programų, kurių naujos versijos užima 10x daugiau nei sena darantį ta patį (pvz. Nero), ir gyveni atsipalaidavęs su 512MB RAM. Priminsiu, Windows XP minimalūs reikalavimai yra Pentium II MMX 233 MHz, bei kuklūs 64MB RAM. Su protingai tvarkomu kompiuteriu kuriame yra 1GB RAM, XP skraido.
Taigi, nebūkite snobai, nesinaudokite naujausiais „labiausiai blizgančiais“ RAM ryjančiais niekučiais, ir džiaugsitės padoriai dirbančiais PC. Kitu atveju pinigų nešimas į BMS megapolį bus žymiai intensyvesnis, nei reikėtų.
Jo nebūkime anot tamstos snobais ir išsitraukime visi iš rūsio Intel Pentium 2 ir džiaukimės gyvenu su kompiuteriu kuris už telefoną lėtesnis. Technologijos eina priekin, Intel naujovės ne šiaip sau kuriamos, moksliniams skaičiavimams bei tyrimams viskas pilnai išnaudojama. Statomoms serverinėms irgi neužtenka 4 GB RAM. Be to vis naujos programos su naujomis galimybėmis yra reiklesnės ne dėl vaizdo.
Beja nežinau apie kokį tu čia paprastą vartotoją šneki, bet kiek tokių pažįstų neivienas nepasiliks prie senienos kai tuo tarpu galės naudotis naują išvaizdą ir patogių dalykėlių pilna OS. PVz nauja start juostelė, explorer jau kitokesnis su daugiau navarotų ir dar labai daug kitų naujovių.Patikėk smulkmenos kartais daug ką reiškia. Be to palygink dabartinės XP saugumą ir Windows 7, skirtumas net ir tame yra. Tiesiog „Give it a try“ tada komentuok. Nebūk toks niurus, naujovės yra gerai. Nesinori stovėti vienoje vietoje ir netobulėti.
Žilvinai, išbandžiau visas Microsoft operacines. Šansą suteikiau tikrai.
O apie kokį išskirtinį Windows7 saugumą tu šneki ? Arba, kuo nesaugesnė WinXP ?
Karakumų: Jeigu UAC nemėgsti taip ir nesuprasi. Man yra tikrai didelis skirtumas, kai kiekvieną užduotį įvykdo net password nepaklausę, o tuo labiau sutikimo. Aišku galima ir XP ten reguliuotis ir knistis daryti limituotus accountus. Tačiau UAC iš tikro įtaką šiokią tokią daro. Tegul peikia mane tie kuriems šis daigčiukas nepatinka, bet man pravartus.
Be to, kad funkcijų Windows 7 daugiau nei XP, čia jau tikrai yra faktas. Ginčytis būtų kvaila. Palyginus, kad ir Explorer skirtumus, bei Control Panel galimybes, viskas kitaip. Suderinamumas su įšoriniais įrenginiais irgi visai kitoks. Kai XP prijungdavau savo Creative Zen, man jo neaptikdavo ir neįdiegdavo reikalingų tvarkyklių automatiškai,kad bent failų ketimusi galėčiau naudotis, NOKIA mano irgi nebuvo apikti. Kai tuo tarpu tiek Linux visos populiariausios distros, tiek visi MaC Os X ir Vista bei Windows 7, su tokiu elementariu dalyku susidorojo be problemų. Printerį prijungus iškarto jis buvo paruoštas bent teksto spausdinimui.
UAC: pirmas userio klausimas po kompiuterio su Vista pirkimo paprastai būna: kaip išjungti šitą nesamonę. Jeigu tai saugumas … Teisingai, XP galima pasidaryti iš esmės tą patį ką ir 7, tiesiog dirbant power user teisėmis, ir viską reikalaujantį admin teisių leidžiant „run as“. Taip, lygiai taip pat nepatogu kaip ir Vistoje ar 7. Nes saugumas visuomet bus nepatogus- reikia galvoti norint būti saugiu, o suraskite galvojantį userį :)
Explorerio skirtumas ar control panel skirtumai: ko ten tokio nebuvo XP ? Su XP control panel dirbti nebuvo galima, ar kaip ? Tai gi čia eilinis pagalbinis tool’sas skirtas kompiuterio nustatymams reguliuoti. Jeigu su kompiuteriu dirbi, o ne žaidi perreguliavimus control panelyje, tuomet ten užeisi kartą per mėn.
Exploreris- IE galima atnaujinti, ir šiaip jo niekas nevartoja, o WinExploreris nieko stebuklingo apart to progress bar kopijuojant failus irgi nepamačiau- vėlgi, eilinis tool’sas darbui su failais.
Žilvinai- dėl saugumo neįtikinai. Dėl driverių sutinku- tiesiog 7 geriau atpažins naujus įrenginius, kadangi XP kūrimo metu jų dar tiesiog nebuvo. Bet tai laikina :) Išleis 7, praeis pusmetis, ir vėl Windows neatpažins naujesnių įrenginių.
Dabar apie pagrindinį dalyką: aš darausi IT skeptiku. Ne visiškai IT skeptiku (aš iš to šiaip duoną valgau), bet mane nervina tas „naujas naujumas“, kai vartotojui už didelius pinigus (jei pirksi softą legaliai) yra iškišamas tas pats restylintas produktas. Nes realiai, windows7 yra ta pati operacinė sistema, vis dar skirta paleisti vartotojiškoms programoms …
Karakumų: Nesiginčiju, tai tikrai yra tapati Vista, tiesiog toks mixupas ar kaip čia pavadinus. Beja Explorer turiu mintyje Windows Explorer. Vien tai, kad kairėje pusėje lengvai susitvarkau su Favorites bei Libraries nuorodomis, kurių nuskaitomus turinius galiu papildyti „lokacilomis“ visai iš kito HDD. Pvz.: Yra muzikos linkas kairėje prie favorites, per properties vienam linkui galiu priskirti, kad panaudotu turinį iš mano norimų katalogų ar net iš kito HDD. Tokios funkcijos lyg ir nemačiau XP. Ir šiaip juk MS mums nesudaro pasirinkimo laisvės, todėl tenka taikytis. Galime zysti kiek norime, tačiau niekam nerupės, kad daug kam XP pakanka, jie ją sustabdys ir pristatys naujasnį produktą.
Visiskai pritariu karakumu asileliui.Pramusa mane tokis pasakyms: „Palyginus, kad ir Explorer skirtumus, bei Control Panel galimybes, viskas kitaip.“Kitaip sakant,sumaisom visus nustatymus,sudeliojam juos bet kaip-ir gaunam COOL!!!?Jei ne taip supratau-tada labi sorry.Bandziau(ir dabar dar kartais pabandau,“gal jau koks super duper ultra mega updaitas isejo,kuris pavers W7 i super duper ultra mega OS) nieko tokio naujo nepamaciau,isskyrus blizgucius.Ne viskas blogai,bet ….
zemaitux: Tikriau jaučiu didelį skirtumą susijungus kokioms 8 programoms ir dar paildomų langų ant XP kai tenkla klaidžioti po visiškai užkimštą StartMeniu ir tikrai jaučiu skirtumą kai tai yra daroma su Windows 7. Niekas ir nesako, jog ten super duper pakeitimai kokie, tačiau kartais ta smulkmeniška kosmetika yra kažkas kito. Beja, sakai Windows Explorer Win7 tik nustatymai kitaip išdelioti, bet kodėl WinXP nemačiau tokio dalyko, kad folderiui pirskirti ne vieną, o kelias vietas iš kurių bus paimamas rodomas turinys. Jeigu įsirašei pabandei vieną dieną ir numetei, net nėra apie ką kalbėt, kad bent išbandęs būtum (vienadienis pabandymas nieko nereiškia). Tuo tarpu, kartais, kad ir pats išdeliojimas daug ką reiškia. Kai viskas belekaip užslėpta ir kitaip nepatogiai išdėliota, ir kai viskas patogiai sudeliota, paruošta naudojimuisi.
Butent,gerbiamasis,butent.Kalba eina apie smulkmenas…tik apie smulkmenas.Bandziau tikrai ne viena diena(nereikia spresti apie naudojimo laika vien todel,kad produktas nepatiko),buvau net apsisprendes pasilikt prie jos iki Full release.Bet…pradejo listi bugai viens po kito.Tas neveikia,anam neina nustatymu pakeist,turekis kokius mazasisminkstakunis idejo.Taip,cia beta,bus daug istaisymu,bet faktas,kad tai ta pati OS,tik truputi kita,lieka faktu.Labai puikus pasakymas “naujas naujumas”,issakytas virsuj,kaip tik,mano nuomuone geriausiai apibudina W7!!!
Tiek Zilvinas tiek kiti windows 7 gerbejai taip sakant, tik ir kalba apie grafikos pagrazejimus. O kas butent ispudingo ten jau tokio yra ko negaletum isidiegti ir ar dar kitaip addon’int senesniu windowsu…
Zilviuk, gal tu koks MS atstovas spaudai lietuvoje? Tuoj tave Simanavicius paciups.
@nodas: Ne koks gerbėjas ir ne reklamos agentas. (MS mane visada knisdavo dėl nepatogaus StartMeniu). Be to, pasiimk padorų kompą, kokį nors Quada šiuo atvėju. Kaip rašo straipsnis, ir pažėsi kokiu greičiu naudosies su Windows 7 X64 ir kokiu su XP 64, skirtuma pajusi. Beja kas liečia OS išvaizdą man irgi jin rūpi, nesinori dirbti kažkokioje niūroje aplinkoje ir matyti tą badančią akis Windows 98 juostele. Be to sakai, ko negalėtų addinti hmm. Pabandyk visą tai sumesti į XP, pažėsim kiek sanaudų kompiuteriui prireiks, kad parodytų tapatį. Be to įdėk DX10, o tuo labiau DX11 kuris ateis su Windows 7, ir XP vienintelė jo neturės. Galiu nuoširdžiai pasakyti – galėčiau su XP gyventi ramiai, bet šviežienos mane labiau traukia.
@zemaitux: Aš niekur ir nesakiau, kad čia visiškai nauja os. Čia, bet kuriam kuris Vista naudojosi viskas aišku ant ko Windows 7 yra. Šiaip performance iš tikro skiriasi tarp Vista ir Windows 7. Tie statistiniai testai kurie pateikiami internete tikrai nėra klaidingi. Tiesiog lengvas mixupas į išvaizdą ir į branduolį, kurio man užtenka, kad naudočiaus Win7. http://blogs.zdnet.com/hardware/?p=3182 matai pats, jog skiriasi performance tarp Vista ir Windows 7.
Pritariu Karakumų asilėliui, vis dėlto Windows XP su SP2 kol kas yra visų laikų geriausias MS produktas. O Vista po keleto metų atsiminsim tik kaip dar vieną „Windows Millenium“ tipo versiją.
Beje, aš irgi iš IT duoną valgau, ir dauguma IT spec. manau palaikytų šią nuomenę.