Naujausia bandomoji Windows 7 OS versija turi priemonę pašalinti iš sistemos Internet Explorer naršyklę. Esminiai jos komponentai ir bibliotekos lieka, nes jas naudoja kitos programos, tačiau vykdomojo failo galima atsisakyti. Veikiausiai tai yra diegiama, siekiant patenkinti Europos Sąjungos reikalavimus dėl konkurencinės naršyklių aplinkos populiariausioje kompiuterių OS.
Padėkokite autoriui!
Prisijunkite prie Flattr ir dalinkite savo padėką jos vertiems autoriams!
Archyvas
- Liepa (2010) (31)
- Birželis (2010) (24)
- Gegužė (2010) (18)
- Balandis (2010) (12)
- Kovas (2010) (18)
- Vasaris (2010) (30)
- Sausis (2010) (45)
- Gruodis (2009) (56)
- Lapkritis (2009) (80)
- Spalis (2009) (77)
- Rugsėjis (2009) (80)
- Rugpjūtis (2009) (116)
- Liepa (2009) (121)
- Birželis (2009) (171)
- Gegužė (2009) (204)
- Balandis (2009) (192)
- Kovas (2009) (188)
- Vasaris (2009) (221)
- Sausis (2009) (264)
- Gruodis (2008) (269)
- Lapkritis (2008) (240)
- Spalis (2008) (205)
- Rugsėjis (2008) (147)
- Rugpjūtis (2008) (110)
- Liepa (2008) (127)
- Birželis (2008) (204)
- Gegužė (2008) (213)
- Balandis (2008) (299)
- Kovas (2008) (278)
- Vasaris (2008) (304)
- Sausis (2008) (371)
- Gruodis (2007) (213)
- Lapkritis (2007) (235)
- Spalis (2007) (243)
- Rugsėjis (2007) (233)
- Rugpjūtis (2007) (256)
- Liepa (2007) (257)
- Birželis (2007) (169)
- Gegužė (2007) (274)
- Balandis (2007) (291)
- Kovas (2007) (304)
- Vasaris (2007) (249)
- Sausis (2007) (83)
Temos
- apžvalgos (18)
- blogai•lt (847)
- datos (154)
- grandys (433)
- internetas (939)
- komentarai (260)
- kompiuteriai (263)
- komunikacijos (290)
- kreivės (127)
- miestas (101)
- naujienos (2356)
- neteisybės (130)
- organizacija (147)
- patarimai (406)
- programos (424)
- rinktiniai (485)
- savaitgalis (7)
- siuntinukai (422)
- skaitiniai (43)
- svetainė (322)
- svečiai (30)
- testai (114)
- tinkliniai (1)
- video (884)
- virtuvė (24)
- šeima (61)
- žinynas (196)
- įvairūs (143)




Komentarų (18)
Man po tokių žinučių bei eilinių Europos Sąjungos užvažiavimų kyla labai durnas, tačiau natūralus klausimas: kaip Windows aplinkoje parsisiųsti alternatyvią naršyklę, jei joje by default nebus įdiegta naršyklė? :)
Europos Sąjungos paranoja trupučiuką perlenkia lazdą…
@Mantas
ES visai „neperlenkia lazdos“ ir teisingai daro.
Kaip manai kam tas „Add/Remove Programs“ reikalingas? manai sunku butu jiems padaryti kad vartotojas galėtų uždėti varnelę ant naršyklės kuria nori naudotis ir ji būtų parsisiusta?
Juk Linux’e programas galima neturint browserio instaliuoti uždedant varneles ant kurios nori ir jos parsiunciamos.
Tai tikrai ne sprendimas :) Tų pačių naršyklių funkcijų integravimas į OS, tik be front-end’o. Tiesiai per aplinkui gaunas.
Antra, OS negali žinoti apie visas įmanomas siūlomas programas, ir tai natūralu. Renkasi vartotojas. Kad galėtų pasirinkti, turi nukeliauti į atitinkamą tinklapį, o tam vėlgi reikia naršyklės.
Kaip visada, kimbama prie smulkmenų, o praleidžiami gerokai svarbesni dalykai. Yra dėl ko kepštelt Microsoftui per sprandą, bet tik ne dėl Media Player’io ar integruoto IE.
Su tokiais ES navarotais… hmmm.. daeisim iki to kad automobiliai bus be variklių, nu kodėl aš turiu pirkti Audi su jos varikliu? ar jos siūlomom padangom, radio imtuvu?
juk viskas elementaru.. nepatinka – naudoji kažką kitą… kas link IE, parsiunti kokią kitą naršyklę ir padarai ją ‘default’
aš nelabai suprantu bruzdesį kurio esmė „uždrausti gaminti produktą su komplektuojančiom dalim kurios mano kaip gamintojo nuomone yra reikalingos“
katroj čia vietoj monopolitinės apraiškos?
kas paaiškins?
Butent! Visikai sutinku su moderis, kaip tik norejau ta pati parasyti. Kas cia per nesamone kad negali buti instaliuotas gamintojo media grotuvas ar narsykle?
Tai gal tada Firefox pluginas DownThemAll paduoda firefox i teisma kad ji turi defaultini download manageri ? Kazkokia nesamone, jei as gaminu produkta tai koki noriu toki ir darau, nepatinka naudokit linux ir siuskites firefox ar kas kitas kas jum patinka, norit windows prasau imkit su IE nepatinka parisiusk Firefox ir naudok. Absurdas kazkoks, tuoj ir europa pavirs buka****** krastu kaip amerika…
Na, argumentai prieš dažniausiai sako, kad pridedamos programos skriaudžia vartotojo pasirinkimą. Tarkim, artimiausioji jums parduotuvė turi „defaultinę“ duoną ir jokios kitos. Ji gali atsibosti, gali būti labai neskani, bet 90% žmonių ja kramtys, nes tingės nueiti iki kitos už puskilometrio. Atrodo kas čia tokio – kas norės, nueis. Bet iš esmės tai reiškia, kad 9 žmonės iš 10 tiesiog valgo prastesnį maistą dėl patogaus pasirinkimo stokos…
nesutinku – privatus verslas yra mano reikalas, kaip verslininko. jei aš atidarau parduotuvę tai dar nereiškia kad įsipareigoju viso mikrorajono gyventojų sveikata ir gerbūviu rūpintis… Sveikata ir patogumu rūpintis privalo kiekvienas asmeniškai, jei verslininkai tai daro už klientus – tai JŲ bonusas klientams.
Situacija su Microsoft analogiška situacijai su McDonalds.. sako maistas nesveikas.. dozavimas ten negeras… nu tai nesikeikiant eik į kitas kavines, galų gale valgyk namie.
pasaulis nuprotėjo iki tiek kad pradėjo įsivaizduot kad PARDAVĖJAS klientui, kažką PRIVALO. da nifigą. parduotuvė tai gražiai sutvarkytas turgus kur pardavinėja vienas „žmogas“ ir turi dafigą prekių.
p.s.
jei nebus prekybininkų vartotojai turės patys lakstyt pas gamintojus, tada išvis nebus ką vartot. o dabar? faktiškai gauni viską „į dantis“ ir dar putos eina.
p.p.s.
kažkaip negirdėjau kad kas putotusi dėl Apple politikos.. jie berods su savo kompais dar daugiau softo preinstalled duoda.. ai jo ir jie faktiškai „neleidžia“ instalint kitos OS
pė.pė.es.as.
vistiek tiesos nerasim :)
visi vagys ir apgavikai…
į darbą varinėju tarnybiniu transporto, nemokamai.. o kartais pasiputoju… kodėl tai autobusas,o ne limas, kodėl nėr stiuardesių.
pastebėjot kad allmost visi telefai kurie yra capable, turi preinstaled media grotuvą ir wap browserį…. jooooo ES juos kažkaip pamiršo…. mušk jankius – tai ne skatinimas tautinei neapykantai.
Aš manau, kad ES prie Microsoft kabinasi ne dėl to, kad ji siūlo savo naršyklę ar net prideda ją. Kaip teisingai pastebėjai, tai daro visi. Manau, kad pretenzijos reiškiamos dėl to, kad Microsoft IE pavertė „neatskiriama“ sistemos dalimi. T.y. naršyklę gali parsisiųsti papildomai, bet negali jos „pakeisti“, ką galima padaryti kitose OS. Nors pats į ES dokumentus nesigilinau, todėl visų argumentų nežinau.
Turėtų būti ne taip atlikta, o turi būti kaip yra takim tame pačiame IE7 su nustatytojo paieškos variklio pasirinkimu; įdiegiant OS turi būt leista sudėt varneles, kurią(-ias) naršyklę (-es) diegti.
Bet apple i savo sistemas irgi deda safari ar as klystu? Tai taip gaunasi kad ir cia monopolis, ir linux?
@Abrūsas
Ne, nes gali ištrinti Safari ir numatytąją Linux naršyklę ir naudoti pakaitinę. Windows gali naršyklę naudoti tik kaip papildomą.
Taip ir yra, kaip Dziugas parase. MIcrosoft milijonines baudas gavo ne uz tai, kad idiege numatytas programas IE ir WMP i savo sistema, bet uz tai, kad nepaliko vartotojui galimybiu ju pasalinti.
-> moderiui del PRIVALEJIMO
Kiekvienas verslininkas PRIVALO laikytis istatymu. Demokratineje visuomeneje pilieciu daugumos isrinkti atstovai prieme antimonopolini istatyma. Jei kompanija pripazistama monopilininke, jai ima galioti antimonopoliniai istaymai. Jokiu bet. Tai PRIVALOMA.
Microsoft privalo suteikti vartotojams galimybe isigyti Windows be Windows Media Playerio grotuvo ir/ar be Internet Explorer narsykles.
ir kažin kam užkliuvo terminas „papildoma“ ?
reikia juk žiūrėti į faktą; kitą naršyklę galima įsidėt? galima ir fsio.. neee, jos negalima išmest, neramina keli užimti megai… siaubas…
prisiminiau… explorer.exe šito irgi negalima išmest, siaubas… kada gi juos paduos teisman far manager ir TotalComander gamintojai
p.s.
jei taip ir toliau tai nebus galo
Įsivaizduokit, perkat mašiną ir klausiat.. o magę pasikeist galima bus? atsako „ne, ji integruota į panelę“… ir ką? po teismus lakstyt? kaip jie drįsta taip gaminti..
duodu 99,9999999% kad vartotojai net EULA neskaitė prieš naudodami operacinę
spėju būtų smagi statistika jei kas užsuktų apklausą; „aš skaičiau ms windows eula“
p.s.
aš skaičiau ir net domėjausi pas gamintoją, ką daryti jei nesutinku su jos salygom.
Viskas čia paprasta, siekiama, kad būtų galimybė rinktis, t.y. išmesti lauk IE ir įsidiegti alternatyvą. O ne įsidiegti greta IE.
Taip Apple integruoja Safari, Linux Firefox, Konqueror, etc, bet visada yra galimybė jas išinstaliuoti – Windows to nėra.
Tokie reguliavimai taikomi MS todėl, kad jie yra pripažinti monopolistai, savo padėtimi neteisėtai besinaudojantys monopoliui išlaikyti.
bet vis tik žiauru, tarkim rajone esi vienintelis mokantis kastruoti jaučius, na arba sėklinti karves.. kitų nėra nes paprasčiausiai tingi ar šiaip..
kartais išlenda koks pacanas, bet žmonės iš įpratimo kreipiasi pas tave.
Taigi to pasekoj rajono valdžia paskelbia tave monopolistu ir ima visaip reguliuoti tavo veiklą.
teisinga analogija?
Na panašu kad dauguma Jūsų gyvenate kitame pasaulyje…
Pasirinkimai yra paprasti:
1. Nepatinka IE ir WMP, naudok Linux ar Mac ar kita OS ir galėsi užmiršti ta IE ir WMP.
2. Nori Windows pirk su visom blogybėm ir naudokis.
Galiausiai Windows pasidarys tokie blogi, kad niekas nebenaudos ir tas monopolis pats nusibaigs. Įdomu kaip sekasi telekomo monopoliui su fiksuotu ryšiu?