Opera Unite – serveris naršyklėje

Spėjimai pasirodė teisingi – Opera išties 10-tą valandą šiandien paskelbė apie naują projektą – Opera Unite. Tai naršyklė su integruotu serveriu, kuris leidžia dalintis nuotraukomis, muzika, kitais failais. Galite paleisti visą svetainę ar virtualų pokalbių kambarį.

uniservices16.png

Jau dabar galima parsisiųsti Opera 10 su Unite technologija (Win, Mac, Linux), pasirinkti, kokias Unite funkcijas norite naudoti iš ruošinių katalogo arba susikurti savo, naudodami HTML, CSS, JavaScript, SVG ir AJAX.

Siunčiamės ir bandom! Beje, jei serveriui reikia Opera Unite versijos, tai jos tarnybos pasiekiamos su bet kuria naršykle, netgi mobiliojo telefono!

Papildymas. Bandau Opera Unite pokalbių kambarį. Galite prie jo prisijungti ir paplepėti. 12:45 Uždariau, kad neskriausčiau interneto srauto.

This entry was posted in internetas, programos and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Both comments and trackbacks are currently closed.

66 Comments

  1. Posted 2009.6.16 at 10:23 | Permalink

    Dvi Operos pas mane atsirado. Viena, kurią naudojau beta (naujausia) ir kita, tipo unite versija su visokiausiais SENAIS bookmarkais ir nustatymais. Iš kur ji juos atkasė… :)

    • Posted 2009.6.16 at 10:44 | Permalink

      Tai gal sinchronizavimą įsijungęs.

  2. evio
    Posted 2009.6.16 at 10:28 | Permalink

    Tai reikia naudotis Opera link funkcija

  3. Tautvydas
    Posted 2009.6.16 at 10:30 | Permalink

    Jau spėjau išbandyt keleta dalykų. Dar niekada naudojantis naujomis naršyklės funkcijomis nebuvo tokio teigiamo efekto, kaip nauja operos serverio funkcija.

    awesome :D

  4. kashponis
    Posted 2009.6.16 at 10:39 | Permalink

    siūsčiaus, bet nzn ar Opera leis persikelt visus bookmarkus is firefox`o?

    • Vaidas
      Posted 2009.6.16 at 10:49 | Permalink

      „ar Opera leis persikelt visus bookmarkus is firefox`o?“
      Leis. Tikrai leis.

      O naujas servisas tikrai nerealus!

  5. Posted 2009.6.16 at 11:03 | Permalink

    Leis, man iskart automatiskai visus bookmarkus ir rss’us perkele :)

  6. Onzo
    Posted 2009.6.16 at 11:07 | Permalink

    Reiks gryst prie operos, nes firefox man nieko gero nedave, tik kompa apkrove su tais iskiepiais, ir pastebejau kad naudoju tuos iskiepius kurie opęroj ir taip integruoti, dar kai sita funkcija atsirado tai isvis super narsykle.

  7. Posted 2009.6.16 at 11:10 | Permalink

    Galbūt ir visai neblogas įrankis ta opera unite, bet kolkas dar trūksta funkcionalumo dalinantis failais muzika, blogiausiai yra tai, kad kolkas nėra kažkokios panašios folderiavimo sistemos kaip Google docs, nes dabar sukeli folderį su muzika, tai ir ne muzikiniai failai susikelia, o kaip juos ištrinti vienas Dievas žino :D

  8. Posted 2009.6.16 at 11:14 | Permalink

    na reikės išbandyt tatais

  9. Posted 2009.6.16 at 11:50 | Permalink

    Mano manymu didžiausia klaida kurią jie daro tai kad serveris stovi kliento puseje(kenčia greitis kurie svečiuojasi):( ką daryti jei išėjai ir išjungiai tai išvis neveiks? Nžn tai turėtu būti tiesiog geras paskatinimas google wave pamastyti apie dar keletą funkcionalumų :)

  10. Posted 2009.6.16 at 11:51 | Permalink

    Koks jis greitas! :D

  11. Posted 2009.6.16 at 11:57 | Permalink

    Bandziau su firefox prisijungti prie Lounge, tačiau po ilgo krovimosi rodė tik host: vienastoks i teksto rasymo langa nebuvo galima ivesti simboliu, nerode kitu pokalbiu kambaryje esanciu vartotoju. Idomu ar cia suderinamumo problema, ar tiesiog nebuvo ne vieno vartotojo?

    • vienastoks
      Posted 2009.6.16 at 13:01 | Permalink

      Žygimantai, buvo gal koks šimtas. Kažkas kita sutrukdė tau prisijungti. :)

  12. Posted 2009.6.16 at 11:59 | Permalink

    man tas pats su stabdymu per ff buvo.. :(

  13. Ignas
    Posted 2009.6.16 at 12:08 | Permalink

    Nepatinka man tai…
    Na pasikurs visi savo serveriukus, kompus laikys 24/7 įjungtus laukdami kol koks vienas kitas lankytojas užklys, o kai užklys daugiau (nuoroda lankomame puslapyje) – nulūš viskas. Negerai.

  14. Posted 2009.6.16 at 12:18 | Permalink

    Čia tikriausiai man vienam naršyklės reikia tik naršymui, o ne super duper serveriams ir panašiems dzinguliukams :)

    • Posted 2009.6.16 at 14:13 | Permalink

      Ne tau vienam – įsirašiau, tai nepamačiau to ko dabar tikrai labai reikėtų ar revoliucinio. Gal ateitį visi būsim operoj sulindę, kas žino :)

  15. Neziuniukas
    Posted 2009.6.16 at 12:43 | Permalink

    Sveiki, kodel bandant kurti serva mate si error’a: ‘Web server error: Unable to communicate with the proxy server. Network may be down.’
    P.S. Bandziau restartint Opera Unite – nepadejo.
    aciu.

    • vienastoks
      Posted 2009.6.16 at 13:02 | Permalink

      Veikiausiai taip yra dėl naudojamo tarpinio „proxy“ serverio. Aš jungiau be jo ir man pavyko, tačiau yra galimybė nurodyti naudoti maršrutizatoriaus UPnP jungtį, jei kompiuteris prie interneto jungiasi per jį.

    • TrysKeturiolika
      Posted 2009.6.16 at 13:03 | Permalink

      Nenaudojau, nežinau, bet galgi sėdi už pikto firewall`o ar kt. tarpinės tarp tavęs ir interneto?

  16. Hayabusa
    Posted 2009.6.16 at 13:04 | Permalink

    nelabai supratau su file sharingu kaip yr. įjungiau, įmečiau failų, padariau kad public būtų ir vistiek bičiuliai negali siųstis failų ;/

  17. Ričardas
    Posted 2009.6.16 at 13:11 | Permalink

    Nezinau ar siuncia ar ne, nes jokios info, patikrinti niekaip. Others running this service rodo 5 userius, bet suprask ka jie ten daro.

  18. Posted 2009.6.16 at 13:16 | Permalink

    Nežinau nežinau… Profilio informacijos update’int neeina – nesusiekia su serveriu. O su visais file-sharing tai aš net pats savo dainų negaliu paklausyt. Įdėja gera, bet bugova ir perlėta.

  19. Ričardas
    Posted 2009.6.16 at 13:27 | Permalink

    Atsiparsau uz pasikartojima, taciau draugas is firefox isbande viska ir media player/sharing/chat ir viskas idealiai veike: klause mano musikos, parsiunte muzika, parase. Viskas bent dabar atrodo gerai. Idomus projektas.

  20. xenixas
    Posted 2009.6.16 at 13:38 | Permalink

    na manau nieko naujo, bent jau ideja sena, bet gal jei atsiras pluginu tai gali boti konkurentas facebook, one ir fantazija kol isbles… :D

    tai va „We reinvent the web“, galejo nuskambet kitaip „we going social, we update web using“ :D

    • Posted 2009.6.16 at 13:48 | Permalink

      Tiesa. “We reinvent the web” yra toli toli toli nuo tiesos.

  21. Ričardas
    Posted 2009.6.16 at 13:45 | Permalink

    Bent kas man nepatinka, kad as nezianu ar zmogus siuncia, ar nesiuncia, ar siaip sau sedi. Nes playeri 5 user’iai, Sharinime 5 useriai.. O koks activity neaisku. Kas sedi snowlax is cia esanciu? greit prisipazystam!

  22. Posted 2009.6.16 at 14:10 | Permalink

    Man tai kyla abejonių dėl saugumo. Visi pasileis tuos serveriu, o va ras kokių rimtų saugumo spragų ir bus poto liūdna. Vienas iš pritaikymo būdų galėtų buti koks sliekas (worm).

  23. Marius
    Posted 2009.6.16 at 14:19 | Permalink

    Dar labiau myliu šią naršyklę :D pirma mintis apie visus serverius man irgi buvo sagumas. Bet pati versija yra labai gerai vykusi, greitai dirba, o turbo tikrai uzturbina. Kaikurios funkcijos man pakeičia skype :)

  24. Posted 2009.6.16 at 14:40 | Permalink

    Na – man tai labai patinka. Buna situaciju, kai nori pasidalinti viena kita nuotrauka ar failu – tada reikia uploadinti, siusti linka ir t.t.
    O cia – imetei, padarei LImited – linka davei tam kam reikia. Koda pakeisti visada galesi.

    Taip pat – si opera naudoja 10.00 beta varikliuka. Todel ir updeitas visai smagus gavosi.

    Kol kas – esu ziauriai patenkintas ;)

  25. Posted 2009.6.16 at 14:43 | Permalink

    Dabar šiek tiek apie autorines teises. Tarkime pasiimu sytes.net subdomeną, pasikuriu su xampp serverį pas save kompe, patalpinu jame daug muzikos, filmų ir sharinu linką visur, kur tik papuolė. Lankomumas padidėja (jei geras intikas), bet galų gale mane pariša ir duoda 1xxxxxxx litų baudą už autorines :D
    Opera unite padarė papraščiau – jau gauni ir adresą, ir serverį su dizainu. Pasirenki foldžerį, kuri nori šarint ir va. :D
    Šiandien WEB’o revoliucija – atsirado begales naujų serverių, kurie platina piratinę medžiagą :)

    • vienastoks
      Posted 2009.6.16 at 14:57 | Permalink

      Kadangi skaitmeninės informacijos srautai vis tiek nėra ir nebus valdomi, tai kodėl gi nepadarius patogiau žmonėms? Nemanau, kad kas atvirai paleis didelius viešus serverius. Bet su draugais tai tikrai keisis, kaip kad dabar keičiasi per RapidShare, atmintukus ar įrašomus DVD.

      • Posted 2009.6.16 at 15:10 | Permalink

        Visiškai sutinku su tavimi. Tai išties supatigina visą failų dalinimosi procesą tarp draugų.

  26. Posted 2009.6.16 at 14:48 | Permalink

    man tai ragas su ta opera:/ nieko ten nesusigaudau:D

    • Posted 2009.6.16 at 14:53 | Permalink

      Būtent su opera unite ar pačia naršykle? :) Opera unite ir man iš pradžių buvo sudėtingas reikalas, bet greit viską perpratau.
      Opera naršyklėje viskas yra patogu, ne veltui ji yra vadinama tinginių naršykle. Vien dėl patogumo nesugebėjau pereiti prie f ir grįžau prie Operos.

    • Posted 2009.6.16 at 15:14 | Permalink

      nesuprantu – ko ten nesigaudyt. Tie patys tabsai, tie patys mygtukai :)

  27. Vytautas
    Posted 2009.6.16 at 15:08 | Permalink

    Gal turite paleides serveri? Numeskit linka, nes dabar net nezinau kur ieskot. Buco chatas tai kas nors paviesindavo savo serveri, taciau ji isjunge… Galima cia paviesinti savo chata?

    • vienastoks
      Posted 2009.6.16 at 15:14 | Permalink

      Ne, buvau paleidęs tik pabandymui. Nuo šiol nebent namuose leisiu vakarais ir savaitgaliais. Reikės tikriausiai nustatyti valandas. :)

    • Posted 2009.6.16 at 15:15 | Permalink

      is esmes – tai serveriai skirti tavo asmeniniam naudojimui. Su draugais dalintis failais, nuotraukom ir .t.t

      • qq
        Posted 2009.6.16 at 16:37 | Permalink

        tuoj atsiras galimybė ieškoti tarp serverių. Vėliau galimybė apsiriboti iseinati greiti…

  28. xenixas
    Posted 2009.6.16 at 15:13 | Permalink

    turbo man nepatiko… nes esme manau tokia, kad krauna pavikslelius ne pilnai, ty jpg paveikslelius parpompuoja ir jie buna prastos kokybes… na bet gal ir gerai :D jei turi leciausia pasauly intika :D

    o del saugumo manau opera labs pasidarbavo :D

    • Emsi
      Posted 2009.6.17 at 12:09 | Permalink

      Turbo funkciją labai paprasta įjungti ir išjungti, apačioj kairiam kampe yra laikrodukas ant kurio spusteli vienąkart ir išsijungia, spusteli dar kartą ir įsijungia, beto įjungus rašo kiek kartu greičiau užkraunamas puslapis, ir ant lėtesnio interneto tas ypač jaučiasi. Gerai opera padirbėjo.

      • xenixas
        Posted 2009.6.17 at 14:55 | Permalink

        oi aciu Emsi, dbr zinosiu kur isijungia issijungia :D zinos ir kiti :D tu labai protingas :D tikiuosi linuxus naudoji :D

        • Emsi
          Posted 2009.6.17 at 18:36 | Permalink

          Manai esąs labai šmaikštus. Kaip durnius parašei tai ir kaip durniui paaiškinau, kiti vartotojai ir taip žino, čia tik tau skirta buvo.

  29. Posted 2009.6.16 at 15:18 | Permalink
  30. Ričardas
    Posted 2009.6.16 at 15:23 | Permalink

    http://xeon.snowlax.operaunite.com/file_sharing/ < pasharines muzika
    http://xeon.snowlax.operaunite.....ounge.html < chatas
    Butu geriau jeigu veiktu sharinimas p2p principu, kad atsiuntes zmogus jau taptu dar vienu sharintoju ir dalintusi, bet neesme.

    • Posted 2009.6.16 at 15:52 | Permalink

      o tu bent suvoki, kad pasisarines viska – zudai savo greiti?
      Isivaizduok – 50 zmoniu jama po 10 mb vienu metu – kokio greicio reikia? :D

  31. new_generation
    Posted 2009.6.16 at 17:35 | Permalink

    Pasidalinsiu su jumis savo sukurtu blogu, temą pasirinkau žaidimo, tik va kai registravau account pamirsau, kad account name bus matomas, kaip adresas, dabar norėciau pakeisti, bet deja neleidzia tikiuosi ateity leis keisti blogo adresą!?
    http://my.opera.com/Laurynas2010/blog/

  32. Andreal
    Posted 2009.6.16 at 18:22 | Permalink

    pabandziau facebook widget ant sitos Opera Unite bet neveike :/ ? gal kas irgi bande?

    ai bet alpha … tai dar sutvarkys :)

  33. Posted 2009.6.16 at 18:48 | Permalink

    Bet taip ir nesupratau.. Jie žadėjo iš naujo atrast internetą ar išlaisvint jį(na kažkas panašaus), bet dabar nepadarė nieko apart serverio instaliavimo kompiuteryje.
    Na juk tai ir taip nebuvo sunku padaryti, užteko pasinaudot Google ir turėt kantrybės maždaug 5min informacijai suvirškinti. Ar nebus taip, kad jie tiesiog atvėrė vartus pro kuriuos bandys prasibrauti visi, o galų gale jeis nebesinaudos niekas?
    Juk suinteresuoti kažką daugiau veikti su tais serveriais bus tik keletas, o visi kiti gavo tik žaidimų aikštelę iki kol atsibos.
    Ar taip reikia reklamuoti (ne)naujus dalykus? Tai ne inovacija, tai ne pažanga, tai elementariausias marketingas. Jie nepadarę nieko, kas buvo neįmanoma iki šiol pasidarė nerealų marketingą ir privertė tinklaraščius, portalus ir pan. reklamuoti save. Reklamuoti už dyka ir už tuos pačius dalykus. Suprantu, kad dar jokia naršyklė nesiūlė serverio savo viduje, bet jis niekam ir nėra reikalingas. Kaip jau sakiau, serverį pakurti problemų nėra. :)
    Neploju operai katučių, o tik pasilieku nusivylęs jų tokia pompastika. Gal kitą kartą labiau pasiseks. :)

    • vienastoks
      Posted 2009.6.16 at 18:57 | Permalink

      Nesutinku dėl paprastumo paleisti serverį. Ir ypač dėl paprastumo jį prižiūrėti. Man tai Opera Unite – iš tikrųjų inovatyvus produktas. Ko gero pirmasis po Firefox su jos įskiepiais. Visi kiti tik sparta ir nereikšmingomis funkcijomis varžosi. O su Firefox sulyginau neveltui. Kaip įskiepiai Firefox, taip ir tarnybos (services) Operai – galingas dalykas, kurio potencialas, žinoma, dar neatskleistas. Va kai jų bus tiek, kiek Firefox turi įskiepių…

      Pabandyk savo tekste pakeisti Opera į Firefox ir pamatysi, kad rašai kaip apie Firefox 1.0. Ką ji tada turėjo? Kelis įskiepiukus. O kas gavosi vėliau?..

      • Posted 2009.6.16 at 19:37 | Permalink

        Apache serverį į savo Ubuntu suinstlaivau tikrai greitai, parsisiųst paketus truko ilgiausiai, o paties darbo nebuvo stebuklingai daug. :) Aišku, čia gal kalta ir mano patirtis buvo, bet iš esmės how-to suprantantiems anglų kalbą yra daugybė ir nesudėtingų. Priežiūra gal ir kiek sudėtingesnis reikalas, bet tinklaraščiui pakūros host’a daug priežiūros irgi neturėtų reikt, pradžioje pagrindinius nustatymus susitvarkyt pagal kieno nors kito patirtį ir gyvent taip toliau laimingai.
        Bet ar nėra tas visas inovatyvumas elementariausias „viskas po kapotu“? Ta prasme, kad kai parsisiunti naršyklę gauni ko ne visus web servisus, kuriuos iš esmės galėtum pasidaryti savo kompiuteryje(serveris, naršymas, dalybos, chat’as).
        Na taip, tai yra teigiamas dalykas. Integracijai atviri vartai į populiarumą, nes niekam nereikai sudėtingų produktų arba 3-4 programų, kai viena gali tą patį padaryti. Bet neįžvelgiu jokios inovacijos integracijoje.
        Taip, kitų varžybos dėl greičio iš esmės yra totalus absurdas, nes tos 10ms nieko nekeičia, o labai jau didelio skirtumo, kiek man žinoma dar niekas nesukūrė, tai šitos varžybos yra labiau p****** matavimasis – kas kietesnis programuotojas. Žinoma ir marketingo triukas.
        Na šiaip iš esmės, nei vienas produktas nėra iki galo išnaudojęs savo potencialo. Tiek opera, tiek safari, tiek firefox. Tai galingi įrankiai, kurie turi galimybių tobulėti dar daugiau ir toliau. Vietos pasireikšti dar tikrai yra, tik reikia gaudyti kiekvieną aidą internete, kur būtų bent kokia kūrybingesnė idėja.
        Be to, kas gali garantuoti, kad kuriame nors žemyne ar saloje jauni žmogėnai nekuria naujos naršyklės su the next big thing?
        O dabar gigantai neatneša jokio NBT, tiesiog vieni dirba integruodami vis daugiau įrankių po kapotu, o kiti dirbdami su greičiu.
        Juk ir automobilių rinkoje yra kažkiek panaši situacija. Vienos kompanijos kuria greitus automobilius, kitos kuria automobilius su iPod’o lizdu ar baterija pakraunama iš paprastos rozetės. Bet automobilio iš naujo neišrado niekas, o didelį perversmą taip pat būtų sunku padaryti.
        Tas pats ir su šiandienine padėtimi tarp naršyklių. Vienos dirba su greičiu, kitos su integracija. Kas laimės? Nežinau. Tikriausiai tie, kas padarys geriausią derinį tarp greičio, mažos kompiuterio apkrovos ir plataus pasirinkimo integruotų produktų(įskiepių, services). :)

        • vienastoks
          Posted 2009.6.16 at 19:47 | Permalink

          Tu čia gyvenimu skundiesi, ar kaip? :) Negi dabar kabinsies prie automobilio, kad jo ratai apskriti („fu neįdomu, neinovatyvu“)? Žinoma, jei apkarto viskas, tai niekas nebeįtiks – nei nauji telefonai (jie ką – ir vėl skambina?), nei kompiuteriai (pagalvok tik – ir vėl skaičiavimas, internetas ir žaidimai). Gal paliekam dabar šią temą ir grįžtam prie jos po metų – matysim, kaip ten bus. Aš manau, kad plečiamos sistemos turi labai daug perspektyvų. Būtent dėl to tokia populiari yra Firefox, dėl to WordPress yra geriausia platforma tinklaraščiui. Aš jau matau dešimtis įdomių būdų panaudoti Unite. Jos sėkmė labai priklausys nuo to, kaip sėkmingai trečiųjų šalių programuotojai išnaudos galimybes…

          • Posted 2009.6.16 at 20:00 | Permalink

            Man tai gyvenimas geras, nesiskundžiu ir automobilius tik kaip analogiją paimiau. :)
            Mane papiktino, ne tai, kad jie integravo tai, kas jau sena, o tas jų pompastiškas prisistatymas – look at me, look at me, I will be better, new, unique genius, wait for my show.
            O po tokio šūkio ateina naršyklė kuri ant kupros užsidėjus kuprinę į kurią įsidėjo knygą, kurią ir be jos pagalbos buvo galima paskaityt.
            Tai vat. Šiaip nesu prieš tai, kad bandoma kažkas. Jei dalyvaučiau toj rinkoj ir kažkaip stengčiausi stumtis į priekį. Tik tas visas šaukimas: va stebuklas nepatiko. :)
            Tikiuosi supratai dabar mintį. :)

          • vienastoks
            Posted 2009.6.16 at 20:18 | Permalink

            Tau neatrodo, kad nebūnant Microsoft, Apple ar Google kažkaip reikia atkreipti į save dėmesį? Ar siutai ir ant Firefox, kai ji organizavo siuntimosi maratoną? Ten dar mažiau naujienų buvo, o kiek triukšmo! Lietuva rekordus sumušė, o aš iki šiol sertifikatą išsaugojęs turiu. Ko pykti, kad žmonės didžiuojasi savo darbo rezultatu? Jei tu būtum kūręs Opera Unite, tai būtum paleidęs į gyvenimą su kukliu parašiuku „Nu čia nepykit, tokią mažą funkcijikę primetėm – nieko mandro. Jei turėsit laiko, žvilgtelėkite, prašom…“?

          • Posted 2009.6.16 at 20:25 | Permalink

            Visas tas siuntimosi maratonas buvo linksma akcija ir žinoma marketinginis triukas(ir aš ten dalyvavau ir lyg sertifikata dar turiu).
            Tai vat ir sakau, kad tai marketingistų darbas. Jie stengiasi sulaukt daug dėmesio ir kuo daugiau nuorodų, nuomonių internete. To ir pasiekė.
            Tik „interneto išradimas iš naujo“ nebuvo toks jau naujas. Dėl to ir burbu, kad iš ganėtinai populiarios naršyklės su tokiais pažadais laukiau kažko daugiau. :) Nepyk, kartais reklamavimosi ir „pažiūrėkit į mane“ veiksmai taip užknisa, kad ant kai kurio produkto ir papyksti, kad žada daugiau nei padaro. ;)

          • Posted 2009.6.16 at 22:20 | Permalink

            Matau, kad kai kurie komentatoriai daro labai jau tradicinę klaidą – vertina statistinį interneto vartotoją pagal savo kepurę: „Cha, viską, ką siūlo Opera Unite galėjau pasidaryti pats“. O aš skaitau ir šypsausi, nes net neįsivaizduočiau, kaip tokius dalykus pasidaryti savarankiškai, nors visą dieną dirbu prie kompiuterio, rašau tinklaraštį ir laikau save visai pusėtinai pažengusiu vartotoju (aišku, matuodamas kompetenciją ne su kokiais programeriais, o paprastais vartotojais, ta dalimi, kuri sudaro kokius 95 proc. rinkos ir neretai vis dar paklausia: „O kas yra blogas?“).

            Ir pritariu vienastoks – reikšmingos inovacijos dažniausiai pradžioje neatrodo tokios reikšmingos. Pvz., XX a. antroje pusėje žmonija galvojo, kad vienas didžiausių atradimų – kelionės į kosmosą (nes tai didelis, pompastiškas dalykas). O štai po kelių dešimtmečių paaiškėjo, kad kur kas didesnį socialinį efektą turėjusi naujovė buvo … mažytė kontraceptinė tabletė moterims, kurios sukūrimas pradžioje prasmuko beveik nepastebėtas.

            O marketingas… Ech, marketingo tikslas – kad mes kalbėtume. Mes kalbame. Vadinasi, marketingas padirbėjo puikiai ir daugelio komentarai rodo, kad naujovių pozicionavimas lemia ne ką mažiau nei pačios naujovės. To paties Apple revoliucijos nebūtų tokios revoliucingos, jei nebūtų pristatytos kaip revoliucijos.

    • Posted 2009.6.16 at 20:47 | Permalink

      Ir aš užstosiu Opera! :D
      Opera atidavė žmonėms įrankį, kai visos naršyklės dalina žaislus.
      Kiek panaudojimo būdų savo serveriui sugalvos internautai?! :)

  34. Ričardas
    Posted 2009.6.16 at 21:27 | Permalink

    egz, gerbiamasis, rasai ir esmes neparasai, o pagalvojam kolektyviskai, ka mes gavo is opera unite?
    1) Greita galimybe sukontaktuoti su draugu jeigu jis nera ijunges messenger’io, o jeigu jo neijunges tai, kur daugiau jis bus jei ne kur narsys?
    2)Galimybe persiusti duomenys vienas kitam be dideliu pastangu. O ir jeigu pvz., manes paprase muzikos, o as jos turiu 2.26Gb ir pasiulau pasizvalgyti po mano playlist’a ir atsisiuti ko sirdis geidzia.
    3) Sukurti savo kompiuteryje serveri.
    4) Pamirsk mirc’a, jis persikele i UNITE.
    Oops… pamirsau pamineti ir visa tai darome NARSYKLEJE ^^ aciu uz demesi.

  35. Posted 2009.6.16 at 21:46 | Permalink

    Galbūt neblogas dalykas tie service’ai yra, bet aš vis nelabai suprantu – kam tokių serverių reikia _naršyklėje_? Gerai, kad paprasta ir prieinama kiekvienam – nu tai kodėl nepaleist kokį atskirą softą tam, ar net kaip widgetą?

    Man iš naršyklės nereikia afigieno visko-sugebančio kombaino, kaip ir visokių IRC ar pašto klientų (kažkada Operoje ir jų nebuvo) – reikia patogios navigacijos, bookmark’ų tvarkymo/sinchronizavimo, stabilumo/greitaveikos. Ir kažkokių tai ten service’ų kažkaip nelabai buvau pasigedęs, bent jau kol kas. Gal tiesiog dabar nelabai suvokiamas jų potencialas, ką su jais galima nuveikti. ;)

  36. Emsi
    Posted 2009.6.16 at 22:16 | Permalink

    Tikrai geras daiktas, manau palengvins darbą ir web dizaineriams ir besidalinantiems failais, juk naršykles turi visi, o kad persiųst failą nereiks sakyt draugui kad įsijunk/atsisiųsk/įsidiek tą ir tą programą ir keisimės failais, viskas bus daug paprasčiau, manau šitas produktas eina tiesiai į mases.

  37. Posted 2009.6.17 at 1:15 | Permalink

    Dievinu Opera :G

  38. Bomber
    Posted 2009.6.17 at 16:22 | Permalink

    Serveris, kuris veikia tik ~3-5val per parą. Nuostabu!

  39. Posted 2009.6.18 at 14:38 | Permalink

    Zvilgtelkit: http://home.sondeckis.operaunite.com/
    pass: Bebras18
    Galiam koreguot visus psl, jie yra Opera directory/unite/xxxxx.US(su winraru gali atidaryt)

  40. none
    Posted 2009.6.18 at 15:57 | Permalink

    Vienas ruselis, atrodo, visai rimtai užsikabino, knisasi gan giliai, verta paskaitinėti jo pastabas unitehowto.com

One Trackback

  1. By Serveris Firefox naršyklėje on 2009.6.16 at 17:27

    [...] naršyklėje nėra Opera Unite išradimas – jei reikia paleisti svetainę tiesiai naršyklėje, tai galima padaryti ir su [...]