Nori pirkti, o lentynos tuščios…

lentynos17.jpg
(existentialism nuotrauka)

Grįžta deficitų laikai? Vėl reikės ieškoti pažįstamų ir „blato“? IT produktų rinkoje deficitas jaučiamas jau šiandien. Netgi žinomų ir Lietuvoje oficialiai atstovaujamų firmų produktų negalima rasti. Pajutau tai pats, ieškodamas NAS (prie tinklo prijungtų diskų) dėžutės, o dabar dar ir skaitytojo laišką gavau. Kazys rašo:

Manau pastebėjot, kad Lietuvoje IT parduotuvėse vyrauja ne aukščiausios kokybės IT prekės, o kur dar sandėliai ir būsimi savartynai… ir negaliu suprasti kodėl taip yra. <…> Mano paskutinė nesėkmė – klaviatūra. Beskaitydamas jūsų aprašymus apie Logitech klaviatūras ir peles, „susirgau“ ir užsimaniau save pamaloninti. Ramiai sau išsirinkau internete 2 bevielių klaviatūrų modelius: Cordless Desktop S520 ir diNovo Keyboard for Notebooks. Maniau, bent vieną tai tikrai rasiu. Nepačiupinėjęs, deja, negaliu tokių daiktų pirkti. Nei vieno modelio po mėnesio paieškų „gyvo“ neradau.

Turiu vienoj didesnėj IT prekiaujančioj įmonėj vadybininką, su kuriuo dirbu nemažai laiko. Problemų kaip ir nebūdavo – o dabar jei nori kurios nors iš minėtų klaviatūrų, tai užsakai, sumoki ir per 2-3 sav. atveža. <…> Nesuprantu ir Logitech požiūrio: ar jie laiko Lietuvėlę užkampiu? Jiems gerai ir pakanka kad VISUOSE (bent jau Vilniuj) IT prekystaliuose tie patys maždaug trys prekių modeliai, ar jie nespėja kitų gaminti?

Kaip minėjau, problema gerai pažįstama. Jei prekę pasirenki vien pagal aprašymą arba gauni pamaigyti pas draugus – gali užsakinėti, atveš. Bet jei nori apžiūrėti salone – šnipštas. Lentynos užverstos klaviatūromis po 14 litų.

Su programomis, beje, dar blogiau. Kazio laiško tęsinys:

Prieš keletą metų pasirinkau Microsoft sprendimą Small Business Server 2003 Premium su 5 CAL’s ir buvau iš esmės labai patenkintas. Bet… jau 3 mėn. nepavyksta Lietuvoje gauti atsakymo į vieną klausimą „kiek kainuoja turimo SBS 2003 Premium atnaujinimas į SBS 2008 Premium“?

Gal paviešinkim tokį „juokingą“, nors man jau visai nebejuokingą, klausimą, nes, patikėkit, tikrai pavargau nuo susirašinėjimų su keletu MS „auksinių“ partnerių ir dar labiau – nuo Microsoft Lietuva pagalbos tarnybos.

Kadangi laiške gavau pasiūlymą padidinti nežinau.lt aktualumą skaitytojams padedant spręsti iškilusias problemas, tai taip ir ketinu padaryti. Pakalbinsiu kitos savaitės pradžioje Microsoft ir Logitech ir pranešiu, ką atsakė.

Bet tokios deficitų, prekių ar atsakymų, problemos IT rinkoje, gali ilgainiui atsiliepti mūsų technikos pardavėjų verslui. Iki tam tikros ribos galim laukti, kentėti ar apskritai apsieiti su esama pasiūla. Tačiau internetas gi taip arti – Google paieška, keli spragtelėjimai ir jūs jau nebeturite vieno kliento. O dabar ir antro. O štai ir trečio… Suprantu, kad į lentynas rūpi dėti tik masiškiausiai perkamus „bulvinius“ prietaisus. Bet gal verta kampą skirti tikriems technikos vertintojams? Nes tik iš jų ir gali uždirbti daugiau, nei prekiaudamas pigiausia kiniška plastmase.

Įrašo tema: neteisybės ir žymos: , , , , . Pasižymėkite nuorodą. Citatos uždaros, tačiau jūs galite parašyti komentarą.

Komentarų (43)

  1. The_Shadow
    Parašytas 2009.4.17 (9:03) | Nuoroda

    Taip visiškai sutinku su išsakyta nuomone, Lietuvoje neįmanoma nusipirkti kokybiškos prekės, tiesiog niekas neveža, arba pagal spec. užsakymą po kokio mėnesio gauni. Su salyga, kad tikrai nusipirksi (pačiupinėti niekas neduos), aš suprantu internete galima nusipirkti ir atsiūs jokių problemų. Tik ne visas prekes galima taip pirkti, kaip įvertinti, kad ir tą pačią klaviatūrą ? Nuotraukos neužtenka, reikia pamaigyti ir pasibandyti. Bet ęsame „bananų“ šalis. Geras pavyzdys, Canon – užklausus vadybininko kodėl neatsiunčia užsakytos prekės, gautas labai konkretus atsakymas – pirma tieka Amerikos rinkai, po to Europos rinka, ir tik tada jei kas nors liks atsiūs ir mums …

  2. Parašytas 2009.4.17 (9:41) | Nuoroda

    Taip šiuo metu labai aktuali problema. Pasirnkimas It technikos labia skurdus, o ir kainos kai kurių gaminių užlenktos. Todėl dažnai tenka perksiačiua aprašymus siųstis technika iš užsienio.
    O iš kitos pusės ir aptarnavimas kai kuriuose IT parduotuvėse nekoks.

  3. Parašytas 2009.4.17 (9:57) | Nuoroda

    Šiaip tai visada taip buvo. Turiu galvoje ir gerbuvio laikus. Daug ko pačiupinėti buvo neįmanoma, bet pagal užsakymą atveža greičiau. Tada galėjo atvežti, bet iš patirties žinau, kad neveždavo nes tingėjo. Kodėl dabar tingi nežinau, gal motyvacijos nebeturi, gal pinigų, gal ir to ir ano.

    Šiai dienai IT industrija kenčia nuo tų pačių bėdų kaip ir visos kitos. Mažmenininkai nebeturi pinigų, kad laikyti nišines prekes lentynoje. Welcome to the days of the greatest depression reiške.

  4. jurkis
    Parašytas 2009.4.17 (10:10) | Nuoroda

    Normalus biznis – greitesnę apyvatą daro 10 klavų po 14 lt, negu 1 už 140. Patys mes, pirkėjai, prisiprašėme – mums kuo pigua… Tai ir gaunam pigieną.

    • Parašytas 2009.4.17 (11:19) | Nuoroda

      IMO, nėra konkurencijos pas mus..

      Tarkim vienas BMS kompus tik parduoda, nes šūdkontorėse ir tos vienos klavos už 15Lt net nėra padėta.. Beto bankrutavo visos šūdkontorės prieš mėnesį ar kelis.. Patys BMS be konkurencijos tiek nusivažiavę, kad net nesiskaito parduotuve.. Jei viską brokuota perka, o poto parduoda didžiausiomis kainomis Europoje.. Plius parduoda tokius kompus, kurie iš kart su dead pixeliais, o garantiją jiems duoda du kart trumpesnę, nei gamintojas nurodė.. Taip ir kvailina tuos pirkėjus. O kur daugiau eiti, jei ne į BMS Lietuvoje? Topo Centre, tai išvis net neaišku, iš kur jie piratinius iPhone ar 5 metų senumo xBox360 dar be HDMI ima..

      Jei Lietuvoje būtų tokie 3 „BMS like“, tai gal susidarytų konkurencija, ir kažką dėl vartotojų pasiūlytų.. Dabar kai pirkėjas vistiek eis pas juos, nes jie vieninteliai ant lietuvos, tai pas juos klientas visad ir yra neteisus, kadangi arba tu jų klientas, arba neperki išvis.. :D

  5. xrd
    Parašytas 2009.4.17 (11:10) | Nuoroda

    Kažkodėl tuos pačius daiktus ebay galima nusipirkt vos ne 50% pigiau. Kažkas netvarkoje Lietuvoje su prekybos antkainiais.

    • Parašytas 2009.4.17 (11:24) | Nuoroda

      Tai ebay.co.uk ir yra LT parduotuvė, iš ten emigravusių lietuvių visas atliekas, nuo jų likusias, galima dar nusipirkt „pas mus tai geru daiktu jos laikomos“. :D

      Tik esmė, kad gerai, jei gali viską išbandyti, o tada šiaip gauti dykai ar nusipirkti online žymiai pigiau ir geriau.. o eiliniam žmogeliui, tai tikrai žopa, kai kasdien į BMS reikia eiti, o ten jį dulkina kas kart, bet susimoka kaip už aukščiausią klasę.. :D

  6. Parašytas 2009.4.17 (11:35) | Nuoroda

    Atvirai sakant jau senai ant visų tokios ir panašios įrangos lietuviškų pardavėjų (įskaitant ir elektroninę prekybą) padėjau kryžių. Pirma už gobšumą, antra už nelankstumą ir šlamšto stumimą.

  7. Galva neneša
    Parašytas 2009.4.17 (11:51) | Nuoroda

    Pasikeitė nuostolio samprata. Kitaip negaliu paaiškinti, kad dabar parduotuvės (ir kt. stambūnai bei monopoliūnai) nuostoliais laiko ne realius nuostolius, kai sąnaudos viršija pajamas, bet… mažesnius negu jie svajojo pelnus, o tiksliau – antpelnius.
    Matyt, reikia LABAI didelio prekijų sukrėtimo, kad pagaliau pradėtų vertinti KIEKVIENĄ savo pirkėją.
    Atgimimo metais svajojome, kad bus kaip „ten“, arba kaip močiutė apie tarpukarį pasakojo: pasakai pardavėjui, ko ieškai, ir tau pristatys, kad tik kitur neitum.
    Dabar to nėra. Dabar yra tinklai su JIEMS pelningu asortimentu, todėl gali eiti, kur nori, vis tiek pirksi tinkle (nes smulmė sunaikinta), ir tik tai, ką JIE siūlo, o ne ko PIRKĖJAS ieško. Klientas visada tebeteisus?.. :).
    Kiek kreipdavausi į aplinkinių PC vadus dėl ieškomų prekių, tiek reakcija buvo DEMONSTRATYVIAI abejinga. MŪSŲ(!) ši prekė nedomina… Kam terliotis su keliomis ar keliasdešimčia prekių, jei galima savivartį vieno pavadinimo ir vieno tiekėjo prekių atvežti ir savivarčiais pardavinėti… Jų nedomina kelios dešimtys pirkėjų, jiems duok dešimtis tūkstančių.
    Afrikos(!) miestelio parduotuvėje žmogus pamatė jam patinkantį rūbą, tik dydis netiko. Pardavėjas jo nepaleido: užsirašė telefoną ir pažadėjo, jog su kitą savaitę iš kažkur atskrendančiu lėktuvu bus atskraidinta keletas reikiamo dydžio variantų, kad galėtų išsirinkti tinkamiausią. Pirkėjas nei užstato buvo paprašytas, nei įsipareigojo tikrai tikrai nupirkti… Kodėl Afrikos pardavėjui tai nei vargas, nei nuostolinga, o mūsų pardavėjai, nors prekės iš jų dideliais vežimėliais vežamos, vis pelnais nepatenkinti? Nes jau pateko už tos ribos, kada dar jaučiamas saikas. Savotiškas invalidumas?

  8. Minde
    Parašytas 2009.4.17 (12:01) | Nuoroda

    sutinku – pats bandziau ieskoti normalaus wireless-n routerio: pasirinkimo parduotuvese beveik nera..

  9. Ka:
    Parašytas 2009.4.17 (12:36) | Nuoroda

    Pirma dėkui, kad nežinau.lt sudomino tema. Antra manau, kad kaltos ne krizės, o žema žmonių profesinė kompetencija, ypač vadovaujančių asmenų, ir žemiausias lygis yra valdiškoje pusėje, o iš ten ir kyla monopolijos, rinkos nebūvimas, kvaili mokesčiai ir t.t. Paskui ir visi mes, vartotojai, esame kalti dėl nereiklumo paslaugų ir prekių kokybei. Tai tinka ir IT ir visoms kitoms sritims Lietuvoje. Plius Lietuva toks kraštas, kai niekas už nieką neatsako.
    Bet užburtas ratas gal turi išeiti ir dėkui taip popiliariai krizei ir tegu ji būna kuo gilesnė, nes tuomet gal grynesni ir švaresni tapsime ir pagaliau dauguma supras, kad geras darbas suteikia džiaugsmo, o laimingas vartotojas atneša atlygį.

  10. Parašytas 2009.4.17 (13:14) | Nuoroda

    O man užtat šis variantas patiko – http://www.bms.lt/lt/catalog/view/?id=40664. Gal kartais tamstai ir NAS dėžutę atstotų?

    • vienastoks
      Parašytas 2009.4.17 (13:59) | Nuoroda

      Žinoma, atstotų, bet aš taikau į tris kartus mažesnę kainą. :)

  11. Parašytas 2009.4.17 (13:22) | Nuoroda

    As irgi neseniai pirkau klaviatura BMS’e A4TEch uz 24 Lt. nekokybiska, barskalas kazkoks, didesni ypac mygtukai isklere bet kad pamagiau ir po 80 Lt parduotuvej buvusias, tos praktiskai tokie pat barskalai. Turetu buti geda BMS’ui tokiomis prekiauti. Butu bent kokybiskesnes nei Maximoje.

  12. Mantas
    Parašytas 2009.4.17 (15:19) | Nuoroda

    Su programom teko susidurti – štilis, štilis, niekur neparduoda. Amazon’as nesiunčia, nes laiko trečiarūše ES valstybe. Belieka ieškoti iš sukalbamesnių ES e-krautuvių.

  13. Lupikas
    Parašytas 2009.4.17 (15:42) | Nuoroda

    Paskaiciau si straipsneli ir keisto mintys apniko. Jei jau „netokia“ klaviatura zmogui sukelia kancia ir vercia ji „kenteti“, tai kas bebus kai jis suzinos pvz. beturis kasos vezi? Gerbiami ponai, ar is tiesu viskas tiek blogai kiek cia verkslenate?

  14. Auris
    Parašytas 2009.4.17 (16:45) | Nuoroda

    Na gerbiamas LUPIKE, manau ne visai jau tiksliai į diskusiją. Vežys labai blogai, bet ne į tema šiuo atveju.

  15. Galva neneša
    Parašytas 2009.4.17 (17:07) | Nuoroda

    Lupikui:
    Klaviatūra ne mažiau svarbi darbo efektyvumui, negu patogi darbo kėdė. Nepatogia kasdien ilgai dirbdamas greičiau pavargsti, darai daugiau klaidų, negu patogiu įrankiu dirbdamas, sumažėja darbo tempas.
    Neduok Dieve niekam vėžio, bet ir kasdien parsivilkti namo nuvaryto kuino kailyje irgi ne darbas. Be to, ar nuolatinis pervargis nepadeda vėžiui žmoguje apsigyventi? Tskant, geriau tėvas nuo stogo, negu nepatogi klaviatūra… :)

  16. uogiene
    Parašytas 2009.4.17 (17:35) | Nuoroda

    As klientas as visada teisus! Argi?
    Visu pirma neisivaizduokit, kad esate pasaulio bamba. Ar Logitech gamins stabdys savo linijas kad idetu kelias kvaliaturas su lietuviskom raidem? Ar canon ieskom darys lietuvybe kiekienam savo produktui. Galu gale nebutina ta lietuvybe, taciau didieji gamintojai vistiek viska susidelioja pagal prioritetus ir Lietuva namanau kad pirmauja su savo rinka ir perkamosiomis galiomis. Sutiknku, su issakyta nuomone, kad lietuvoje nera rinkodaros, taciau nera ir rinkos.
    Gamintojai turi fabrikus specialiems regionams. Pagrinde speju,, kad dauguma slamsto atkeliauja is Rusijos ir Lenkijos na ir Kinijos. O koks paveiksiukas ant jo uzdetas tai jau tik Jums tai ir rupi na ir man kartais ;-)

    • Ka:
      Parašytas 2009.4.17 (20:28) | Nuoroda

      O kodėl ne :) juk pinigai nekvepia, visur vienodi. Tiesiog sunku suprasti, kodėl net keli mūsų pardavėjai gali atsivežti į vitriną pvz. diNovo Edge po > 500 Lit, kuri labiau tinka ant direktoriui stalo dėl gero vaizdelio, nepeikiu ir kokybės, bet profai nemanau kad ją renkasi. Tiesiog įdomu kaip dirba IT pardavėjai: kas, kaip nustato prioritetus ką vežti, ko nevežti ar jama tai ką randą tam vienam dideliam sandėly, o jau gamintojas užmiršta į Lietuvą privežti daugiau modelių?

  17. Giedrius
    Parašytas 2009.4.17 (19:21) | Nuoroda

    Del MSFT SBS atnaujinimo.
    Jei perkant SBS 2003 isigijote ir software assurance, tai SBS2008 turetumete gauti nemokamai.
    Cituoju Microsoft. „If my organization has Software Assurance, can we upgrade to the new version of any product?
    You may upgrade to the latest version of any underlying licensed product for which you have Software Assurance coverage.“
    Jei software assurance neturit, tai teks isigyti nauja licenzija ir naujus CAL’s. 2008 SBS user CAL’s parduodama po viena, o ne po minimum 5 kaip anksciau.
    Taip pat noreciau pastebet, kad i 2008 SBS nebeieina Outlook’as.

    Daugiau QA apie SBS 2008 – http://www.microsoft.com/sbs/e.....px#pricing

    Del konkreciu kainu nezinau, nes gyvenu JAV ir nelabai nutuokiu apie MSFT kainu politika Lietuvoje.
    Pats dirbu imoneje, kuri yra MSFT Golden partner.

    • Ka:
      Parašytas 2009.4.17 (21:58) | Nuoroda

      Tai pasidalinkit informacija kokia tą kainų politika JAV? Priimkim kaip pvz. situacija, lyg bučiau iš Čikagos: Prieš ~ 4 metus su geležim už ~ 3400 lit paėmiau SBS 2003 Premium, tai licencija yra OEM. '08 rudenį pabandžiau išsiaiškinti ar įmanoma ir kiek kainuotų update į SBS 2003 R2 Premium versija (man užtektų bent tokio žingsnelio), nieko neišsiaiškinau. Paskui pasirodė SBS 2008 ir dabar visai nežinau ką iš vis su turima versija veikti? Panašu, kad optimaliausiai būtų pirkti dar vieną OEM SBS, bet jau 2008, kaina ~ 2900 litų. Bet kam man du SBS, jei geležis tai ta pati viena, kur man du SBS dėt, kur kažkoks tęstinumas, kur MS meilė klientui? Ačiu.

      • Parašytas 2009.4.18 (3:04) | Nuoroda

        Nezinau, kas itakojo jusu sprendima pasirinkti OEM. Mano supratimu tai yra klaida, nes tokia OS yra automatiskai prirista prie serverio hardware ir legaliai jos perkelti ant kitos hardware negalima. (Lietuvoj tikriausiai daug kam i tai nusispjaut, bet cia yra principo reikalas) jei butumet isigijes Open Volume license su software assurance, tai galbutumet ka ir laimejes. Kainos litais man yra visiskai neidomios ir nesuprantamos.
        Del gelezies – pirma isitikinkit ar jusu turimas serveris palaikys 64bit architektura. Jei ne, tai apie SBS2008 galit pamirsti. Next – jusu serveriui jau 4 metai. Dar vieni metai ir ir jis prieis savo gyvenimo saulelydi. Bent jau jam gamintojas (jei serveris nera whitebox'as) neprates garantijos. Nepamirskit, kad kai kurie serveriai turi detaliu, kurios yra pagamintos tik jiems ir neturint garantijos jas gauti gali buti gan sudetinga.
        MS meile klientui??? Jus tikriausiai mokslines fantastikos prisiskaitet. Microsoft yra "business, not a charity". Patikekit, ir ne tik Microsoft. Panasiais metodais dirba ir Symantec, ir Trend Micro, ir Intuit, i Dell, ir HP ir t.t ir pan. Kalbu grynai is savo asmenines patirties.

        • Ka:
          Parašytas 2009.4.18 (18:51) | Nuoroda

          "Kompetetingi " "auksiniai" MS partneriai įtakojo, jų paklausiau. Iš kur ištraukėte, kad noriu kur nors perkelti? Dėl geležies taip pat neklausiau, palik man tai pačiam nuspręst saulėlydis ar ne. O tokie jūsų išvedžiojimai labai panašu į MS politika, kai kalba ne iš esmės, o beleka. Klausimas paprastas: Ar galima ir kiek kainuoja OEM SBS 2003 Premium upgrade į aukštesne versiją? Man tinks ir R2, ir 2008 Premium. Viskas. Kainos man įdomios, tik jų niekas aiškiai nepasako nesvarbu ar USD ar litais ar rubliais ir įdomu kodėl? Geras biznis pardaviau ir užmiršau, todėl ir sakau ne jums, o visiems nedraugaukit jei tik sugebat su MS, nes aš realiai nematau prasmės, jei MS toks požiūris į vartotoją.

          • Parašytas 2009.4.19 (1:17) | Nuoroda

            Matot, as jums bandzia paaiskinti jums galimus variantus, bet jus viska suvedet i kazkokius isvedziojimus. Nesolidu. Zinoma, spreskit patys del savo gelezies – ji jusu, man giliai dzin, bet po to nesiskuskit, kai paaiskes, kad jusu turima gelezis nepavilks 2008 SBS. (hint: Exchange 2007 is a bitch :)) Tikriausiai jus nelabai suprantat kas yra OEM o kas ne, ir prie ko cia R2? Is esmes nera JOKIO skirtumo ar OS yra OEM ar Open Volume License. Skirtumas tik tame ar jus pirkdami pries tai buvusia versija isigijot Software Assurance.
            Atsakant i klausima apie kainas: jei jus neturejot Software Assurance, tai jums teks isigyti naujas licenzijas. SBS 2008 premium + 5 CAL's JAV kainuoja apie$1600. Jei software assurance turit, tai SBS2008 jums turetu nieko nekainuoti. Tikiuosi supratote.
            PS. Kad pasakyti tiksliai kaina reikia zinoti, kiek licenziju perkat (priklauso nuo vartotoju arba nuo kompiuteriu tinkle skaiciaus). As rekomenduociau pirkti User CAL's, o ne Device CAL's.

    • Ka:
      Parašytas 2009.4.17 (21:59) | Nuoroda

      Jei būčiau IT profas, jei būčiau perskaitęs visus MS licencijų puslapius, jei bučiau nepatikėjęs "auksiniu partneriu", ir dar daug jei… tai tikrai būčiau SBS nepirkęs. Jaučiuosi apsigavęs ir tolimesnią savo IT planuosiu kaip galima BE MS mokamų produktų, geriau remti OpenSource, linux'us ir pan. Galiu pasakyt nedraugaukit su MS, iš tos draugystės jūs asmeniškai mažai naudos turėsit. Suprantau dar vieną, kad MS reikia tiek prirašyti apie licencijas, jų versijas, visokias programas ir šiaip beleka, kad tik žmogus nieko nesuprastu.

      • Giedrius
        Parašytas 2009.4.18 (3:23) | Nuoroda

        Remkite ka jus norite, tai – jusu pasirinkimas ir valia. Jei pasiulymas "nedraugauti su MSFT" del kazkokios asmenines naudos yra taikomas man, tai net nezinau kai i tai reaguoti. Pasakykit atvirai, pasiulymas yra absurdiskas, nes as asmeniskai is to naudos turiu tik tiek, kad dirbu kompanijoje, kuri aptarnauja mazo ir vidutini dydzio verslo klientus naudojancius MS produktus. Anot jusu tureciau spjaut i idirbi, karjera ir iseit draugaut su opensourcininkais? Nezinau, bet jaunatviskas maksimalizmas man jau praeity, liko tik juoda pragmatika ir MSFT cia niekuo detas.__Klausimas kampu: ar kiti gamintojai pasirodzius naujam ju gaminio modeliui turetu jums pakeisti sena gamini i nauja nemokamai?__Ir dar: susipazinkit placiau su JAV teisine sistema, tad suprasit kodel MSFT ir ne tik jie savo licenzijose tiek visokio bullshit'o prirasho.

  18. Piktas_kaimynas
    Parašytas 2009.4.17 (22:22) | Nuoroda

    Sveiki, dirbu IT srityje, tenka susidurti su IT technikos pardavinejimu ir siek tiek zinau situacija is vidaus.

    Visu pirma, zmones, susidarot klaidinga ispudi: galvojat, jog kiekviena parduotuve (BMS, ICG ar koks Topoliu Centras) vezasi kiekvienas sau is kazkokio fabriko. Lietuvoje yra keli didmeniniai tiekejai: GNT, ACC, Elko ir kt. Absoliuciai visos prekes yra is tu tiekeju, is tu paciu siuntu. Ka atveza pas tiekejus, ta pasiema mazmeninkai. Tai jeigu koks BMS neturi "skraidancios klaviaturos su turbo lazeriais", nereiskia, jog jiem rupi ka parduot uz 14 litu o brangesni produktai neidomus. Tiesiog tiekejai to neturi :)

    E-parduotuvese prekes, galima sakyt perki, beveik is tiekejo, matai ka jie turi pas tiekejus sandely. Tau reik kazko – jie uzsako is tiekejo, atveza tau. Tai trunka ilgiau, pamaigyt negali, nes jie patys kaip ir neturi pas save to produkto, o tik uzsideda antkaini ir parduoda (kaip ir visi didieji centrai).

    Todel labiau reiketu kaltint tiekejus, o ne mazmeninkus. Beje tiekejams krize irgi pakenke: negauna is banku paskolu, negali nusipirkt iskarto didesnio kiekio prekiu ar geresniu prekiu. Todel tenka tenkintis mazesniu kiekiu geresnes kokybes prekiu, arba didesniu kiekiu prastu.

    P.S. neatstovauju jokiai didelei IT parduotuvei ir ju neginu, tiesiog matau kai ka is vidines puses :)

  19. Giedrius
    Parašytas 2009.4.18 (3:05) | Nuoroda

    Dirbu si darba jau 5 metus ir supratau bei ismokau tikrai nemazai. Ypac amerikonu verslo filosofijoj. vienas is pagrindiniu dalyku ka supratau – pinigai daro pinigus. Zinoma, jus sakysit durni amerikonai, laido lesas etc. Bet sita masina yra kaip reikalas isukta, ir sukasi gana smagiai. Lietuviai iprate taupyti, toks jau musu budas nulemtas ivairiu aplinkybiu. As nematau prasmes jums keisti SBS2003 i 2008, jei pirmoji OS sukasi normaliai ir be klaidu.
    Be to ar isigilinot, ka gausit pirkdami SBS2008? Be iprastiniu licenziju (SBS licenzija, Exchange, SQL, Sharepoint) jus dar gausit viena Windows 2008 Standard licenzija ANTRAM serveriui.

  20. Zmogas
    Parašytas 2009.4.18 (8:50) | Nuoroda

    Visi varot cia ant pardaveju. As ir vienas is ju.
    Ir matau tai is kitos puses, kaip ir "piktas kaimynas". Tik vel kiek kitaip.

    Prolema visai paprasta: Lietuvoje nera rinkos!!!

    O tai kas yra – tai nenusakomai maza, miniatiurine.
    Jei koks importuotojas karta kita isigijo retesniu preke, o poto puse ju pragulejo ant lentyvos, ir po metu-dvieju atidave su nuostoliais, uz puse savikainos , kAd tik atsikratyt- tas veliau tampa labai atsargus. Mums taip yra nutike ne karta (praktiskai visas, 99.5% savo prekes importiuojame PATYS. Net is 19 skirtingu pasaulio saliu. Daugumoje atveju sumokame is anksto. Ir poto speliojam – parduosim neparduosim. )
    Nemazi stabdo ir minimumo kvotos- daznas gamintojas net kalbet nenori, jei neuzsakai vienos prekes bent 100 vnt, arba vienkartinio uzsakymo suma maziau nei 5000 USD.
    Buna, kad pareikalauja pirkt tokius kiekius, kokius, is anksto zinau – visa ta Lietuvos "rinka" neprarytu ir per 2 metus.
    Todel zinau ka kalbu.
    Lietuviams apskirtai nereikia GERU prekiu. Jiems reikia tik PIGIU. Tik vienas kitas netipinis issisokelis pasitaiko. Butent tai ir sukure situacija kuria dabar turim.

    O jei tie monopolininkai (GNT, ,ACC, Elko) neturi savo lesu, kad nebegali be banko paskolu issiverst – tai is viso ka bekalbeti. (loozers must die ?)
    Imti paskolas , moket bankams plesikiskas palukanas, ir dar rizikuot kad preke atnestu tau nuostoli ??? Tik idiotas gali taip elgtis.

    Kol kas mus neisaugs zenkliai vartojimas ( nu bent jau iki 1/4 to lygio kuris yra pvz Vokietijoje) – tol prosvaisciu ner ko tiketis.

    tioke mano 2 cnt is "kitos barikadu puses"

  21. Parašytas 2009.4.18 (8:52) | Nuoroda

    kodel komentarus automatiskai trina ???

  22. Parašytas 2009.4.18 (8:54) | Nuoroda

    Visi varot cia ant pardaveju. As ir vienas is ju.
    Ir matau tai is kitos puses, kaip ir "piktas kaimynas". Tik vel kiek kitaip.

    Prolema visai paprasta: Lietuvoje nera rinkos!!!

    O tai kas yra – tai nenusakomai maza, miniatiurine.
    Jei koks importuotojas karta kita isigijo retesniu preke, o poto puse ju pragulejo ant lentyvos, ir po metu-dvieju atidave su nuostoliais, uz puse savikainos , kAd tik atsikratyt- tas veliau tampa labai atsargus. Mums taip yra nutike ne karta (praktiskai visas, 99.5% savo prekes importiuojame PATYS. Net is 19 skirtingu pasaulio saliu. Daugumoje atveju sumokame is anksto. Ir poto speliojam – parduosim neparduosim. )
    Nemazi stabdo ir minimumo kvotos- daznas gamintojas net kalbet nenori, jei neuzsakai vienos prekes bent 100 vnt, arba vienkartinio uzsakymo suma maziau nei 5000 USD.
    Buna, kad pareikalauja pirkt tokius kiekius, kokius, is anksto zinau – visa ta Lietuvos "rinka" neprarytu ir per 2 metus.
    Todel zinau ka kalbu.
    Lietuviams apskirtai nereikia GERU prekiu. Jiems reikia tik PIGIU. Tik vienas kitas netipinis issisokelis pasitaiko. Butent tai ir sukure situacija kuria dabar turim.

    O jei tie monopolininkai (GNT, ,ACC, Elko) neturi savo lesu, kad nebegali be banko paskolu issiverst – tai is viso ka bekalbeti. (l o o z e r s must d i e ?)
    Imti paskolas , moket bankams plesikiskas palukanas, ir dar rizikuot kad preke atnestu tau nuostoli ??? Tik idiotas gali taip elgtis.

    Kol kas mus neisaugs zenkliai vartojimas ( nu bent jau iki 1/4 to lygio kuris yra pvz Vokietijoje) – tol prosvaisciu ner ko tiketis.

    Tokie tad mano 2 cnt is "kitos barikadu puses"

  23. aaa222
    Parašytas 2009.4.18 (8:57) | Nuoroda

    Visi varot cia ant pardaveju. As ir vienas is ju.
    Ir matau tai is kitos puses, kaip ir "piktas kaimynas". Tik vel kiek kitaip.

    Prolema visai paprasta: Lietuvoje nera rinkos ! ! !

    O tai kas yra – tai nenusakomai maza, miniatiurine.
    Jei koks importuotojas karta kita isigijo retesniu preke, o poto puse ju pragulejo ant lentyvos, ir po metu-dvieju atidave su nuostoliais, uz puse savikainos , kAd tik atsikratyt- tas veliau tampa labai atsargus. Mums taip yra nutike ne karta (praktiskai visas, 99.5% savo prekes importiuojame PATYS. Net is 19 skirtingu pasaulio saliu. Daugumoje atveju sumokame is anksto. Ir poto speliojam – parduosim neparduosim. )
    Nemazi stabdo ir minimumo kvotos- daznas gamintojas net kalbet nenori, jei neuzsakai vienos prekes bent 100 vnt, arba vienkartinio uzsakymo suma maziau nei 5000 USD.
    Buna, kad pareikalauja pirkt tokius kiekius, kokius, is anksto zinau – visa ta Lietuvos "rinka" neprarytu ir per 2 metus.
    Todel zinau ka kalbu.

    Lietuviams apskritai nereikia GERU prekiu. Jiems reikia tik PI-GIU. Tik vienas kitas netipinis issisokelis pasitaiko. Butent tai ir sukure situacija kuria dabar turim.

    O jei tie monopolininkai (GNT, ACC, Elko) neturi savo lesu, kad nebegali be banko paskolu issiverst – tai is viso ka bekalbeti. (loozers must die ?)

    Imti paskolas, moket bankams plesikiskas palukanas, ir dar rizikuot kad preke atnestu tau nuostoli ??? Tik i d i o t a s gali taip elgtis.

    Kol kas mus neisaugs zenkliai vartojimas (nu bent jau iki 1/4 to lygio kuris yra pvz Vokietijoje) – tol prosvaisciu nera ko tiketis.

    Tokie tad mano 2 cnt is "kitos barikadu puses"

  24. Ka:
    Parašytas 2009.4.18 (19:05) | Nuoroda

    Pasiūlymas nes jums, o visiems, kas planuoja savo IT ūkį. O kas sako, kad nemokamai? Nesuprantu kodėl nusipirkus produktą nėra jo tęstinumo. Tai išeina, kad kiekviena kart kai nuspresiu upgradintis pirksiu ir pirksiu tuos SBS'us, tik kam man jų tiek reik, turiu vieną serveriuką ir man to per akis. O su teisinėm sistemom man nėra reikalo susipažinėt, lyg neturėčiau ką veikti, aš tik noriu aiškumo, o ne pliurpalų, kurių skaitymas ir taip begalės laiko surijo. Jei ką žinot ir galit pasiūlyt ką nors konkrečiai tai rašykit ir būsime be galo jusm dėkingi, o veltis į tuščias kalbas čia ne vieta.

  25. Ka:
    Parašytas 2009.4.18 (20:43) | Nuoroda

    Dėkui pardavėjams. Taip ir maniau, kad nemažai prie prekystalių turinio bus prisidėję didmenininkai. O jei padiskutuoti ir gal kažkiek kalti ir mažmeninkai? Juk priprato visi dirbi vienodai, viskas iš vienų sandėlių, todėl ir visų prekės labai jau vienodos. O gal laikas keistis

  26. Parašytas 2009.4.19 (22:08) | Nuoroda

    SBS2008 nera SBS2003 upgreidas. Tai yra is esmes naujas produktas. Todel ir naujos licenzijos. __Tas pats su R2. Stai jums oficialus Microsoft atsakymas del SBS2003 upgreido i R2:__SBS customers with Software Assurance are able to obtain SBS 2003 R2 without purchasing a new server license1 for a nominal shipping and handling fee. __SBS customers without Software Assurance are able to purchase a version upgrade SKU via retail, which will enable them to cost-effectively upgrade from any previous version of SBS __.
    Upgreido R2 kaina Premium SBS versijai yra apie $600 (kaina JAV). O padaryti labai paprasta – kreipiate i MSFT partnerius Letuvoje ir sakot: turiu SBS 2003 premium, reikia R2 versijos. Jei jie jumsnesugebes parduoti, tai cia tikrai ne Microsofto problema, o partneriu kompetencijos trukumas.
    Atsakant i klausima apie turima SBS versija ir ka su ja daryti. Ogi nieko nedaryti. Jei isigysit 2003 R2, tai turima versija atomatiskai bus upgreidinta iki R2 ir vidskas. Jei isigysit SBS2008 – turima versija bus perrasyta ir upgreidinta iki 2008 (jei gelezis pavilks).

    • Parašytas 2009.4.19 (22:14) | Nuoroda

      Automatic updates. Ne viska reikia aklai instaliuot. Paciam ne karta teko nusvilti. Ypatingai "malonu" buna, kai po updeito instaliavimo dingsta store.exe servisas. Tuomet reikia Exchange pernstaliuot. Gerai kad palaidus galus poto pati sistema pasigauna. apskritai, serveriui nustatyti atomatic updates nera geras dalykas, bet daugiau nieko nesakysiu, nes vel gausiu "as ir pats zinau, kas man geriau" atsakyma :)
      Del MSFT poziurio i klientus. Jis yra toks koks yra ir cia nelabai ka pakeisi. Reikejo galvoti pries perkant pirma serveri. Kaip minejau, butumet turej Software assurance, tai gautumet tuos upgreidus nemokamai. Tikriausiai jus konsultavo nekompetetingi zmones, nematau jokios Microsofto kaltes tame – MSFT yra biznis, jie uzdirbineja pinigus.

      • Parašytas 2009.4.19 (22:17) | Nuoroda

        Lygiai taip pat kaip minejau elgiasi ir kitos software kompanijos. Tarkim, jus isigijot Symantec Antivirus pries pora metu. Legaliai juos butu galima naudoti tik vienerius metus, bet zmones nesuka galvos ir neatnaujina licenzijos, o po to kai iseina nauja versija reikalauja jos nemokamai. Bet tada jau niekur nedingsi, teks pirkti Version Upgrade license. TrendMicro elgiasi dar ziauriau – nori upgreidinti versija – turi sumoketi uz visus tuos metus kai licenzija buvo neatnaujinta.
        Galeciau dar daugiau prirasyti, bet ar yra prasmes?
        Mikrosoft licenzijavimo sistema yra itin painus dalykas. Ta reikia pripazinti. Todel ir pats daznai konsultuojuosi su tiekejo Microsoft komanda. Taip pat reiktu nepamirsti, kad didzioji dalis MSFT partneriu orientuojasi i tech support, o ne i pardavimus.
        Tkiuosi, neisizeidet, kad kai ka parasiau pamokomu tonu. toks ja mano budas.
        Sekmes!

        • Ka:
          Parašytas 2009.4.20 (18:26) | Nuoroda

          Dėkui Giedriau-Cures dėkui. Tei komentarai tikrai išsilakstė ir nežinau net kur jis atsidurs. Ačiu ir už geras JAV kainas. O tai jūs negalit man upgrade į R2 versija parduot? Nes taip ir parašiau MS partneriams Lietuvoj, tik kad ats. nesulaukiau ir jie teisinasi, kad nebėra tokio upgrade, tik į SBS 2008. O MS kaltas, nes negerus partnerius pasirenka, negirdėjau kad MS su kuom nors nutrauktų bendradarbiavimą dėl pastarųjų nekompetencijos :). Beje Automatic update tik rankutėmis darau prieš tai įvertinęs ar nėra kokio pavojaus, bet va viena kart tas neleptas ir sugriovė mano meile MS’tui. Matysiu kuom čia baigsis, vis dar su MS pagalba bandau rasti kokį nors variantą, gal rasim, gal ne… Sėkmės.

  27. Ka:
    Parašytas 2009.4.22 (14:42) | Nuoroda

    Eksperimentai su komentarais šiek tiek juos išmetė ir neradau savo paskutinių. Bandau nauja sistema, spaudžiau „Apskųsti“, nors tiesiog nieko skųsti nenoriu, o paprastai tik pakomentuoti.
    Dėkoju labai Cures/Giedriui už informacija ir JAV kainas, o už $600 sutikčiau pasidaryti upgrade, gal galima pas jus :)? Vietinis MS partneris pasiūlė tai padaryti už ~ $870, kai pats produktas kainavo ~ $1185. Manau ir MS dalinai kaltas, kad nekompetetingus partnerius pasirenka, o per visa laiką nesu girdėjęs nei vieno atvejo, kad MS būtų nutraukęs draugyste, matyt neskelbia. Automatic update taip pat leidžiu rankutėmis, t.y. visada pasitikriname kas per updates, bet tas vienas kartas buvo lemtingas.
    Tikrai neįsižeidžiu ir gal rasime optimalia išeitį, nes MS pagalba man taip atsakė:
    „KL: Tai ar yra iš vis tokia „upgrade“ licencija? Nes visais atvejais panašu, kad įsigyju dar viena SBS licencija.
    ATS: Upgrade licencija tikrai yra. Del informacijos patvirtinimo ir galimu „SKU“ arba „part“ numeriu padariau užklausą i kitą skyriu. Kai gausiu atsakymą iškart Jus informuosiu. Šitą informaciją toliau galesite perduoti Microsoft partneriams kad patikrintu savo duomenu bazese arba užsisakytu iš platintoju ir suteiktu Jums ši produktą.“
    Noras toks paprastas: likti prie to pačio serverio (galiu padaryti HW upgrade jei reikia) su viena upgradinta SBS licencija. Tikiuosi pavyks. Visiems sėkmės!

  28. Parašytas 2009.4.23 (20:07) | Nuoroda

    Jau gana ilgą laiką dirbu IT rinkoj ir galiu pasakyt, kad dėl tokios situacijos iš dalies kalti patys pirkėjai. Kiek kartų buvo, kad suvargau su žmogum po pusdienį, parinkom jam individualiai vos ne visą kompą, o jis nuėjo už kampo ir nusipirko ten, nes ten 50 lt pigiau! Tai ir krauna ant lentynų visišką pigų šlamštą, nes to tautai reikia ir tai tauta perka.

    O dabar dar ir krizė, tad sandėliuose šaldyti lėšas (ypač eksliuzyviniuose ir retai perkamuose produktuose) galimybių dar mažiau.

  29. Parašytas 2009.4.19 (1:21) | Nuoroda

    kaina nurodziau be "gelezies" gelezis eina atskirai. Taip, zmones (imones) moka tokius pinigus, nes tai yra investicija, o ne zaislas. Tikrai nesuprantu jusu tikslo upgrade'intis jei turima sistema veikia be priekaistu.

  30. Ka:
    Parašytas 2009.4.19 (15:51) | Nuoroda

    Atleiskite, bet nei vieno jūsų varianto ką man daryti su turima SBS versija aš neradau. Jūs rašote "jei būčiau…" padaręs tai ir tai, bet juk viskas yra kaip yra ir nieko nepakeisi.
    Patikėkit dabar jau suprantu kas yra OEM, R2 prie to, kad yra tokia SBS versija ir man užtektų ir tokio upgrade, bet nei pats MS nei jo "auksiniai" parneriais nepasako, kad tai neįmanoma, bet nepasako kaip tai padaryti. Viskas yra ORE. O kada aš sakiau, kad viskas veikia be priekaištų? Priekaištų kaip tik turiu MS, nes tik po MS automatic updates sugriuvo minėtas SBS, kurio prikelti su MS pagalba nepavyko, prikėlė pažystamas ir dabar viskas veikia ne taip kaip ankščiau. Iš esmės pats MS sugriovė veikiantį SBS'ą, kas mane ir pastūbėjo perinstaliavimui SBS'o ir maniau kodėl perinstaliuoti su turima versija, jei būtų galima su kuom nors naujesniu. Bet matyt nėra jokio upgrade, pirk kitą versiją ir dar vieną licenciją. Tegul naujas SBS 2008 kainuoja $2000 – $3000 kaina šiuo atveju ne esmė, esmė MS požiūris į savo vartotoją, ar negalėtų MS savo vartotojui kokia nors nuolaidą taikyti, bet ne – tipo aš naujas klientas ir perku sau antrą SBS'ą. Tik manau man to nereikia. Dėkui už jūsų mėginimus kažkuom padėt.

Parašykite komentarą

Jūsų adresas niekada nebus skelbiamas ar perduotas kitiems. Privalomi laukeliai pažymėti *

*
*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>