Lanva be reikalo trukdo policijos darbą

antrankiai05.jpg
(banspy nuotrauka)

Kaip čia negrįši prie šių dienų aktualijos, ypač kai iš manęs tikisi komentaro. Šiandien net kvietimą į atvirą diskusiją su Lanva ir Latgaa-a žmonėmis gavau (papasakosiu po to įspūdžius). Bet labiausiai mane paskatino parašyti be reikalo tąsoma Kauno miesto policija. Dievaži! Štai ši citata (pajuodinimas mano):

„Gali paaiškėti, kad daugelis kūrinius vagiančių asmenų – ne kauniečiai. Tada jų duomenis perduotume kolegoms iš kitų miestų ar rajonų. Policininkų krūvis ir taip didelis, todėl internete pirataujančių privačių asmenų paieška užtruktų ne vieną savaitę ar net mėnesį„, – sakė Žaliakalnio komisariato prevencijos poskyrio viršininkas Dainius Trumpelis.

Tarsi Kauno – ypač Kauno – policija dabar neturėtų, ką veikti. Gal kas su elementariomis teisinėmis ir interneto žiniomis perduotų gerb. Dainiui Trumpeliui, kad Lanva policijai pakišo 106-ių visiškai niekuo dėtų žmonių IP adresus?

„Kaip tai visiškai niekuo dėtų?“, paklausite, – „Jie piratai! Siuntėsi Windows 7!“. Pasistengsiu viską paaiškinti visiškai paprastai. Nors Gediminas šiandieniniame rašinyje labiausiai nagrinėja tai, kad IP adresas savaime neparodo, kas yra pažeidėjas (ir tai yra tiesa), paaiškinimas yra dar paprastesnis: šiuo konkrečiu aptariamu atveju neįvyko išvis nieko nelegalaus, net jei žmonės iš tiesų parsisiuntė Windows 7, sutampa jų IP ir jie patys tai pripažintų.

Kodėl? Todėl programinė įranga turi savo platinimo specifiką. Teisiniai santykiai su produkto kūrėjais (savininkais) ir vartotoju užsimezga tik tada, kai jis, norėdamas naudotis produktu, paleidžia jo diegimo programą, perskaito jo dėmesiui pateikiamą licencinę sutartį ir sutinka su jos sąlygomis, paspausdamas mygtuką „Sutinku“ („Agree“ ar pan.). Iki to momento jokie turtiniai, nuosavybės ar kiti teisės aktais reglamentuojami santykiai su programos kūrėjais ir vartotoju nė neegzistuoja. T.y. šiuo konkrečiu atveju Lanva turėtų pagrindą pateikti skundą policijai tik tuo atveju, jei turėtų įrodymų, kad vartotojai pradėjo naudotis Windows 7 operacine sistema, sutiko su licencine sutartimi, bet ją pažeidė. Tačiau akivaizdu, kad pats operacinės sistemos parsisiuntimo faktas apie tai neduoda jokios informacijos.

Situacija visiškai išteisina besisiuntusius Windows 7 ir dėl kitų priežasčių. Aktyviai sekę šios operacinės sistemos paruošimą išleidimui puikiai žino, kad Microsoft pati leido siųstis Windows 7 bandomąją versiją beveik pusę metų. Tik santykinai neseniai oficialus „download“ adresas (http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx) pakeistas į „get“ (http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/). Kaip labai taikliai pastebėjo vienas Gedimino cituojamų komentatorių „Kur yra parašyta, kad va ŠITO failo siųstis negalima, nes jis nelegalus ir tau gresia bauda?“.

Nenaudoju Windows 7, tai negaliu pasakyti 100%, bet ankstesnės Windows versijos, įskaitant Windows Vista suteikdavo vartotojui laiko aktyvuoti registraciją ir „legalizuoti licenciją“. Tas laikas, kaip įprasta platinant programinę įrangą, dažniausiai būdavo apie 30 dienų. Jei per tą laikotarpį įrašydavai į registracijos laukelius savo asmeninę informaciją ir tinkamą aktyvavimo raktą, pradėdavo galioti asmeninė produkto licencija, jei ne – tekdavo produktą ištrinti (dažnai programos tokiais atvejais nustoja veikusios arba apriboja funkcionalumą). Bet netgi tuo atveju, kai per 30 dienų neužregistravote produkto ir nusprendėte jo atsisakyti ištrindami iš savo kompiuterio, jūs vis dar viską darėte legaliai ir nepažeidėte įstatymų!

Tai taip paprasta ir aišku, kad net graudu darosi dėl kilusio erzelio. Atsipeikėkite gi! Aš kiekvieną savaitę visiškai legaliai parsisiunčiu dešimtis įvairiausių programinių produktų, įskaitant komercinius ir labai brangius. Aš juos išbandau, aprašau čia, jei jie įdomūs publikai, nusiperku, jei jie man asmeniniam darbui pasirodo vertingi, ir ištrinu visus kitus. Tai yra normalu, legalu ir šiais interneto paplitimo laikais yra pagrindinis programų platinimo bei pardavimo kanalas! Tai, kad Windows 7 parsisiųsta ne iš Microsoft serverio visiškai nieko nereiškia – žmogus perka licenciją naudotis programa, o ne pačią programą. Programą jis gali gauti iš kur nori ir kopijuoti, kiek tiktai nori. Dirbantys su Microsoft produktais verslui puikiai žino, kad vienas CD/DVD gali būti naudojamas kopijų diegimui per tinklą į šimtus ar net tūkstančius kompiuterių – Microsoft rūpi tik tai, kad visų tų kopijų naudojimas būtų apmokėtas (įsigytos legalios licencijos). Ką jau kalbėti apie faktą, kad Microsoft yra siūliusi su nuolaida (!) legalizuoti Windows tiems, kas to nepadarė?

Taigi ši istorija išties tragikomiška. Ji tokia yra dėl elementarių informacinių technologijų metodų ir teisės neišmanymo iš pernelyg uolių lobistų pusės. Kodėl Microsoft teisininkai nepakonsultavo Lanva žmonių prieš pradedant taip išgarsintą „operaciją“, man yra paslaptis, bet gal Lanva, be galo savimi pasitikėdama, tos teisinės pagalbos ir nesikreipė?

This entry was posted in internetas, neteisybės, programos and tagged , , , . Bookmark the permalink. Both comments and trackbacks are currently closed.

279 Comments

  1. Nežinomasis
    Posted 2009.11.6 at 23:29 | Permalink

    Aš nesuprantu, ko jus pergyvenat? Ką jūs nepastebėjot, kad visi Lietuvos „piratai“ taip lengvai nepasiduos. O kadangi „piratauja“ vos ne visi Lietuva, tai „Lanvai“ LABAI mažai šansu ka nors pakeist. :D

  2. vartotojas
    Posted 2009.11.6 at 23:47 | Permalink

    tikra LALAILA o ne lanva kazkokia durniu kompanija ten susirinko, nu nzn ta lanva tikrai LM’o neuzdaris ir nieko nenubaus ir nereikia cia pergyventi

  3. Posted 2009.11.7 at 0:01 | Permalink

    Tiems, kurie siekia dalyvauti programų vystymo procese arba tiesiog neturi pinigų – laisvos programos ir operacinės sistemos.
    Tiems, kuriems atsibodo Microsoft filosofija – dar ir Apple produkcija.
    Žmonės, jūs galite rinktis!

    Žinoma, autorių teises ginančių asociacijų veiksmai turėtų būti morališkai ir teisiškai prasmingi. Gaila, kad šiuo atveju taip nėra.

    • Linas
      Posted 2009.11.10 at 15:07 | Permalink

      Aš irgi jokiu būdu nepalaikau piratavimo, bet šiuo atveju sutikime – LANVA susimovė, ir susimovė epiškai. Vienas tų atvejų, kai nežina kas blogiau, ar nusikaltimas ar kova su juo.

  4. Posted 2009.11.7 at 0:11 | Permalink

    Kiek teko suprasti iš to, ką skaičiau apie autorines teises ginančių ir vagišių ieškančių įmonių veiklą, tai pirmasis žingsnis kovojant su taip vadinamu „piratavimu“ yra prašymas pašalinti nelegalų turinį iš ten, kur jis prieinamas plačiai visuomenei. Žodžiu, iš pradžių būna grūmojimas pirštuku, o po to jau diržiukas. (-:

  5. Marius
    Posted 2009.11.7 at 0:19 | Permalink

    Kelių eismo taisylių nesilaikymas yra baudžiamas įstatymo numatyta tvarka.

    Yra visuotina taisyklė su keletu išimčių, jog Lietuvoj mes važiuojam dešine kelio puse, ir važiuodamas priešpriešiniu eismu labai greit gali susilaukti nemalonės, nepriklausomai tu žinai tai ar ne.

    Prie tų pačių yra nurodyta laikytis kelio ženklinimo taisyklių, tad taip pat tave nubaus jei nežinodamas pravažiuosi plytą.

    Tačiau niekas tavęs negali nubausti už tai, kad važiuoji keliu kur nėra jokiais ženklais nurodyta jog ten važiuoti negalima (įskaitant ir tą atvejį jei plytos ženklą nujojo kokie chuliganai).

    Moralas toks, kad uždrausti kopijuoti visą intelektinę nuosavybę prilygsta įstatymui specifiškai draudžiančiam apskritai važiuoti arba tarkim pasukti į dešinę. Kitaip tariant, mano betkoks siuntimas ir kopijavimas yra teisėtas jei aš nebuvau specifiškai informuotas jog konkrečiai šio kompakto ar failo/dainos/filmo/žaidimo… su atitinkamu hash ar kitokiu žymėjimu negaliu kopijuot/dalintis, o jei toks draudimas buvo sunaikintas arba pašalintas kitų asmenų, blogiausiu atveju gali nukreipti teisinga linkme (tiesiog konfiskuoti tai ką parsisiunčiau ar platinau).

    • .
      Posted 2009.11.10 at 13:40 | Permalink

      “Įstatymų nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia“

  6. NBA
    Posted 2009.11.7 at 1:03 | Permalink

    Jeigu konstatuoti pati piratavima,kaip fakta,tai aisku kiekvienam is musu,kas megstam si bei ta parsisiusti,kad tai nera toks jau visiskai nekaltas uzsiemimas.Juk nesam visiski debilai ir suprantam,taciau suprantam ir tai ,koki slamsta uz pinigus bando prastumti kinostudijos;negi nematome ,kad nusigere muzikantai bando parduoti kompaktus su 10 dainu, is kuriu geriausiu atveju1 arba 2 bus puse velnio.Ir dar tas microsoftas,jis tai jau tipo nieko nedurina? Paziurekite ,kad ir Linkomanijoje,kiek yra torentu,kuriu niekas net nesisiuncia.Bet visa tai tik pamastymai,o as turiu klausima:

    ar nebus pazeistos musu teises,jeigu interneto tiekejai seks musu veiksmus internete ir info apie mus perdavines pagal pareikalavima Lanvai,Latgai,Policijai,Saugumui,Zurnalistams,smalsuoliams,musu konkurentams,o po to,net neabejoju…banditams?
    Ar tikrai galima sekti visus,be itarimimo,be sanciju, be leidimu,tiesiog siaip,del visa ko.
    LANVA, visiskai nedviprasmiskai, asmens sekima internetineje erdveje nori iteisinti.

  7. DDSCentral
    Posted 2009.11.7 at 1:20 | Permalink

    Musu lietuviski kovotojai su vejo maluneliais vel pasirodo viesumoje. Pirma jie nutare snipineti niekuo detus interneto naudotojus, o dabar ateina i policija ir kisa kazkokius nezinia is kur gautus IP (ar tik ne is to paties torrent cliento). Cia jau biski izulu.

    Del Windows 7 (kuris beje jau buvo prieinamas nuo liepos men), tai jis kaip ir Vista leidzia 30d bandyti be activate, tiesa ta activate jau seniai nulauze.

  8. gemini
    Posted 2009.11.7 at 1:50 | Permalink

    kaskokia gryna nesamone,dabar jai tarkim mano draugas turi userr linkomanijos,ateina pas mane i svecius isilogina mano kompe i linkomanija ir atsisiuncia tuos windows iseina man ragas,taip pat ir as galiu aiti i interneto kavine ir atsisut kas man tinkama(cia aisku jai turiu is kur:))ir kavinei sakes,nesamones!!nemastantys jie yra tegu ispradziu masto pries paviesindami tokius dalykus.

  9. Deividas
    Posted 2009.11.7 at 3:51 | Permalink

    Šiaip tai skaitant komentarus, juokas per ašaras kyla. Akivaizdu, kad šis LANVOS žingsnis, buvo grynas PR’as siekiant šiek tiek pagąsdinti pirataujančius vartotojus. Šiokios tokios ribos turi būti, visi siunčiat tą softą, visi crackinat, visi naudojat, tai nors tyliai būkit, o ne draskykit akis, kad aš tai va nieko nedariau. Net nejuokinga, pamirškit, kad internetas yra anoniminis, jei užsiimtu, kiekvieną išeilės galėtų atpist. Kad vagiant intelektualią prekę, kuris negalit ranka paliest, nereiškia, kad nevykdot nusikaltimo. Ir nereikia taip griežtai, žinoma nusikaltimas nusikaltimui nelygus. Ir taip dėl ekonominės situacijos Lietuvoje, dar toli gražu pasvajoti, kad visi pradės pirkti programinę įrangą. Bet pažiūrėjus iš šono, tokia organizacija kaip LANVA reikalinga, kad žiūrint iš šono lietuva neatrodytų bananų respublika, kur žmonės valgo žmones. Ir baikit juokint su savo komentarais ne mano ip, gal mano draugas kažką darė, kaip įrodys ;] gal md5 hasho collision įvyko ir aš net ne windows siųstis norėjau, gal mano draugas iš tarpgalaktinėje stoties prisijungė prie mano wireless ;]]

    • bananas
      Posted 2009.11.8 at 2:21 | Permalink

      ne nu tu durnas gal kokias cia nesamones kliedi?….

    • bananas
      Posted 2009.11.8 at 2:23 | Permalink

      Dar pasakyk kad pas tave viskas legalu tai as nusisausiu :D tu pirma pazek i save pagalavok o tada rasyk daug parasei bet is to viso daug s.. parasei..

      • Deividas
        Posted 2009.11.8 at 2:52 | Permalink

        tamsta gali pradėt šautis

        • Nu
          Posted 2009.11.9 at 2:52 | Permalink

          Č1ulpk b1bį

    • Super
      Posted 2009.11.9 at 11:23 | Permalink

      Tau gal neviskas gerai su galva?Masyk ka kalbi tu avino galva LANVA’os gynejau,jokie IP adresai negali buti viesinami o-ir juolabiau renkama info apie vartotoja be jo ar teismo specialaus leidimo.O kad siunciasi tai dar nereiskia kad visi iki vieno ir nebutinai softa,nes tau pvz:filmas avi formatu ar betkuriuo kitu neturi ir negali tureti autoriniu teisiu,nes jis jau nebeatitinka tikros jo kokybes kuri buvo isleista DVD diske,tv’rip taipogi negali buti su autorinemis teisemis,nes tas kuris idejo jis tai gavo ziuredamas televizija ir plius pasalino tamtikras vietas(reklama),CAM’rip tappat negalima skaityti kad tai piratinis nes filmuota asmenine kamera.Tai katu cia kliedi apie patylejima?Manau tau paciam reiktu uzdaryt sreptuve kartu su ta LANVA’A jai tau ima juokas tai juokis po kaldra drocindamas kai niekas nemato.Plius dar kaikas,nulaustas zaidimas ar betkokia programa jau nebeturi jokiu buvusiu iki tol autoriniu teisiu,nes ji nebera tokia kokia ikitol buvo.Tai cia jau kaltas tas kuris tai padare o ne tas kas parsisiuncia,nes pvz as jau siunciuosi nebe originala kuris parduodamas o ta kury idejo kazkas i svetaine,tad isvada kad tas kuris idejo ir ira autorius,ir tas autorius uztai nereikalauja jokiu papildomu mokesciu.

      • Hmm..
        Posted 2009.11.12 at 11:36 | Permalink

        Aš tai patarčiau kolegai įstatymus pasiskaityti ir tada pezėti. Nesvarbu kokiu formatu autoriui kurinio turitines teises priklauso visada, ar tai wave, facl, mp3 ar dar kokiu formatu, saugoma ne kokybė o turinys.
        Manau šioj istorijoje yra tik du klausimai:
        1) ar tikrai Windows 7, atsisiuntimas yra nelegalus (be instaliavimo);
        2) ar teisingai surinkti įrodymai.

    • .
      Posted 2009.11.10 at 13:46 | Permalink

      va čia tai komentaras :) Užskaitau, labai daug kas žiūri tik paviršutiniškai į šitą dalyką, kiti nespėja prisitaikyti prie naujovių ir gyvena tuo kad anot jų nusikaltimai daromi tik rankomis ir tik tiesioginiu būdu, treti bando vaizduoti bukus amerikiečius kuriem ant mikro bangų krosnelių rašoma jog kačių į mikrobangę dėti negalima. Tiesa yra ir ketvirti, tie kur visus loxais vadina :D

    • nesvarbu
      Posted 2009.11.11 at 0:58 | Permalink

      Deividas rašo
      > iš šono, tokia organizacija kaip LANVA reikalinga, kad žiūrint iš šono lietuva neatrodytų bananų respublika.

      Su tokių Lanvos poelgių atrodom ne blogesne alternatyva – kaip minimum oligarcjhinė, ateityje gal net policinė, fašistinė valstybė .

      Lanva su tokiais pareiškimai, „pachazukom“ ir „raganų medžioklėm“ diskredituoja tiek autorių teisių gynimą tiek, kas dar svarbiau ir blogiau, pačias autorių teises.

      Absurdiškom priemonėm ginamos vertybės tampa absurdu.

      Autoriai turėtu susirūpint kokiomis priemonėm ginamos jų teisės, kūriniai, vertybės .

  10. fearless
    Posted 2009.11.7 at 4:21 | Permalink

    LANVA net neturejo teises torrent programa ieskoti tu IP adresu, nes tai jau ne asmeninis naudojimas, o komerciniams tikslams tiksliau komerciniu firmu, korparaciju „atseit apsaugai“ , „teisiu saugojimui“ ka draudzia pvz utorrent programos „Naudojimosi taisykles“ angliskai „terms of use“ kurios kiek zinau yra kaip istatymas, nes idiegdamas programa sutinki su jomis.
    [gal as ir klystu, gal nesiskaito kad naudojama komerciniams tikslams taciau kad neprivatiems tai turite sutikti visi]
    Leidziamas tik naudojimas asmeniniams tikslams.
    kas mokate ankliskai paskaitykite istrauka:
    #
    License.

    Subject to your compliance with these terms and conditions, BitTorrent, Inc. grants you a royalty-free, non-exclusive, non-transferable license to use µTorrent, solely for your personal, non-commercial purposes. BitTorrent, Inc. reserves all rights in µTorrent not expressly granted to you here.

    Nuoroda i orginalu puslapi ir likusias naudojimosi taisykles:
    http://www.utorrent.com/legal/eula

    Pataisykit jei klystu, bet is to suprantu kad tie IP adresai gauti neteisetai, nes kiek maciau straipsniuose niekas apie jokius leidimus is torrent (nebutinai utorrent) softo kureju jokio leidimo neprase.

    Dar zinau kad IP adresa per proxy galima pasikeisti, taigi tokiu atveju (kaip LANVA teigia) ju gauti IP adresai negali buti naudojami kaip irodymai, nes bet kuris IP adresas gali buti pakeistas per proxy ir gali nukrepti ne i ta vartotoja kuris parsisiunte faila istikruju.
    Ka i tai pasakysite gerbiamasis Vytai Simanaviciau?
    kokia torrent programa naudojote?
    gal ir jos naudojimosi taisykles paskaitykime ar nerasime nieko tokio kas neleistu naudotis torrent programa neasmeniniams tikslams ?
    O kaip del IP per proxy?
    kaip irodysite IP tikruma, kad jis buvo naudojamas ne per proxy ?
    istatymas neleidzia bausti zmogaus kol neirodytas jo kaltumas.

  11. nu
    Posted 2009.11.7 at 10:52 | Permalink

    sutartiniu santykiu nera, taciau iki sutartiniai – yra, o pastarieji irgi reglamentuojmi teises aktais.

  12. Sinoro
    Posted 2009.11.7 at 13:03 | Permalink

    „Gedimino cituojamų komentatorių „Kur yra parašyta, kad va ŠITO failo siųstis negalima, nes jis nelegalus ir tau gresia bauda?“.“-Yra toks pasakymas kas istatymu neismanymas NEATLEIDZIA nuo ju bausmes~.Be siap Cia su ta „nelegalia“ windows versija viskas aisku…Bet jau sneka apie bausmes uz muzikos,filmu siuntima tenais tai kiek zinau neduoda 30 dienu bandomosios versijos :D.

  13. stasas
    Posted 2009.11.7 at 16:36 | Permalink

    Nemanau kad LATGAI išeis kas nors iš to, netgi su ta kvaila įstatymų pataisa, žiūrint iš praktinės pusės apdirbti tiek informacijos prie tokių turimų teisėsaugos resursų, mažų mažiausiai naivu. Seniai jau laikas būtu išvaikyti ta „šaraškino“ kontora, dėl savo negebėjimo kurti pasvertus poįstatyminius aktus reglamentuojant savo veikla.

    • Hmm..
      Posted 2009.11.12 at 11:39 | Permalink

      Skirtkite Lanva nuo latgos ;)

  14. StaDiuM
    Posted 2009.11.7 at 17:43 | Permalink

    http://media1.lrt.lt/lr1/20091.....sai_s1.wma Interviu su LANVA viršininku [nuo 1h.50min]

    Panašu tarsi į pokalbį su sektantu , kuris užsiciklinęs kartoja savo ir be faktų šneka .

  15. apsikakok
    Posted 2009.11.7 at 20:02 | Permalink

    Nesamones cia tos lanvos visos,kas pasake kad negalima platint cd su muzika ir dvd,jei as nusipirkau muzikine cd ar filmo dvd uz tai sumokejau babkes tai koks ju reikalas kur as toliau tuos diskus desiu as ju gi neperpardavineju ir is to nekalu babkiu,ta torent veikla ira lygiai tas pats kaip as nusipirkau diska ir daviau draugui ar pazystamui paklausit ar paziuret,ar as klystu ? ar jau nuo siol nebegalima duot draugui ar pazystamui savo pirkto disko ?

  16. Super
    Posted 2009.11.7 at 20:30 | Permalink

    Ponas V.Simanaviciau ar kaip tave ten vadina.Neduok dieve bent pasibelstu i mano duris kažkas ir pasakytu kad susije su torrentais,as tikiu kad jau is musu kišenių prisikimšai nemažas kišenes,as asmeniškai tave paduosiu i teisma del viruso kuris sugadino mano kompiuteri.Kodel nesiteikei atsakyt i E-MAIL’a kai pranesiau jums del viruso kuri pasigavau jusu svetainei?Tu sukrioses sudziau arba raminkis arba mes jus pačius tuoi uždarysim ir patikėk musu lietuvos piliečiu,kurie jaučiasi dabar nesaugus dėl savo duomenu tikrai ira daugiau nei tavo pakaliku kurie patys naudojasi piratinem programom ir t.t.Jai nori karo tau bus karas bet tu tikrai purtysi kišenines moralinei žalai atlygint.
    Mano nuomone sutampa su vieno is pasisakiusiu kad reikia įkurti organizacija kuri kovotu su tokiais pašlemėkais ir apsišaukėliais kaip „LANVA“

  17. rycka
    Posted 2009.11.7 at 20:53 | Permalink

    Suprasciau jei kazkas gautu pinigus is to, kad papildomai platina medziaga, bet juk viskas nesiekiant pelno, tai dejau as savo skersa gala ant tu teisiu gyneju.

    • Ryckai
      Posted 2009.11.8 at 0:24 | Permalink

      gali deti ir isilga, ir skersa, ir apskrita… Bet pries dedamas pagalvok
      Sakai jei gautu pinigus, tada viskas butu gerai… O dabar pagalvok is kitos puses… Uz savo pinigus pasistatai sau jauku namuka, nusiperki masina, ateina tarpininkas ir sako dabar tavo name pagyvens NEMOKAMAI (be pelno) mano draugas su seima, naudosis tavo automobiliu NEMOKAMAI (be jokio pelno), dar kartais ir zmona pasiskolins…, kaip supratai NEMOKAMAI. Juk negaila :)? O gal vis tik noresi, kad tavo teises kas nors apgintu i TAVO susikurta gerove?

      • Super
        Posted 2009.11.9 at 11:31 | Permalink

        Nemanau kad tu skiri B…,nuo pirsto,kai nama stataisi nesuteiki niekam jokiu teisiu kad jas gintu,kai vedi (zenijiesi) moteri,tu ne per tarpininkus tai darai ir niekam nesuteiki jokiu teisiu,tai katucia kliedi zmogau,atsibusk tarpininke tu ,o LANVA’A kimba ten kur niekas ju net nepraso.Netgi tiepatys leidejai kaikurie net neprase ju kistis o LANVA’A isikiso naglai ir plius dar grasina jai nesutinka.As sita tikrai gerai zinau nes teko susidurti su jais ir zinau kokiais budais jie reikalauja viso sito uzmokescio.Kaip jums butu gera girdeti tokius zodzius kaip:Nesutiksi paskesi arba mes paskandinsim.? Tai ar nereiktu juos pacius duoti i teisma?Tik keista kodel jie niekur neraso kad kaskas pries juos laimejo teismo bylas,visur tik rasoma kad jie laimejo?

  18. Igoris
    Posted 2009.11.7 at 21:32 | Permalink

    Verčiau LANVA pirma paskaitytų Lietuvos Respublikos Konstituciją. Dabar tas kad buvo apkaltintas gali laisvai paduoti į teismą pačią LANVA, nes LANVA pažeidė LR Konstitucijos 22 Straipsnį.

    22 straipsnis

    Žmogaus privatus gyvenimas neliečiamas.
    Asmens susirašinėjimas, pokalbiai telefonu, telegrafo pranešimai ir kitoks susižinojimas neliečiami.
    Informacija apie privatų asmens gyvenimą gali būti renkama tik motyvuotu teismo sprendimu ir tik pagal įstatymą.
    Įstatymas ir teismas saugo, kad niekas nepatirtų savavališko ar neteisėto kišimosi į jo asmeninį ir šeimyninį gyvenimą, kėsinimosi į jo garbę ir orumą.

    Aš negirdėjau, kad LANVA gautų leidimą naudoti IP adresus, ar kitaip žiūrėti naudotojo informaciją, kad ir gautų ją iš NET tiekėjo šis turėjo remtis konstituciją platinant šią informacija.

    • Igoriui
      Posted 2009.11.7 at 23:23 | Permalink

      nieko jie nepazeide. Informacija, kuria asmuo pats pateikia, nors to ir nezinodamas nelaikoma privacia.

      • Julius
        Posted 2009.11.7 at 23:41 | Permalink

        IP tai viešas ir viešai matomas, tačiau kas iš to IP? Čia kalbama apie asmens duomenis, kuriuos gali suteikti Interneto tiekėjas ir jie yra privatūs.

        • Juliui
          Posted 2009.11.8 at 0:29 | Permalink

          Privatus, bet treciojo asmens nuosavybe, kuri priklauso jam (treciajai saliai), o ne tam, kad laikinai perleistos teises i IP (t.y. kurio duomenys perduodami). Reikia skirti kokio pobudzio informacija atskleidziama. Tai reiskia, kad paslaugos teikejas neatsako uz tai, ka tu veiki internete. Lygiai taip pat, kaip issinuomaves, tarkim, benzinini pjukla, nupjausi kam nors galva. Duomenu apie asmeni issinuomavusi pjukla suteikimas nera privatus duomenys. Nes tai buvo panaudota nusikalstamai veikai atlikti…

          • va
            Posted 2009.11.8 at 0:47 | Permalink

            Wow – tai ash nueinu pvz. i Teo ir man be problemu suteikia info apie norima IP?

  19. audrius
    Posted 2009.11.7 at 22:09 | Permalink

    cia prisijungus prie linkomanijos ar kitu tinklapiu siunciant bet koki faila per utorent ar kita softa „Tu ip adresu 100 tuks gali prisirinkti“ Na mano asm nuomone kai tokia firma atstovauja microsoftui-tai uzsiimasudo malimu“as is lempos galiu ip adresu prikurti,ir ka turesite irodineti kad nesiunciau,siunciau,kodel as o ne tu,ir tu siuntei ir visi 100 tuks siunte…………debilai

  20. mister b
    Posted 2009.11.7 at 23:04 | Permalink

    vytokas pavaro,bl bl,tai kam man intikas 10mb/s ,kam tada kure 1trb hardus,tai gal nereikia hardo cd nusiperki ir fsio,bl isirasisiu linux os,uzpiso o manau su tokiais dalikais microsoft bankrutuos ko ir linkiu,nes kuo daugiau zmones naudos windows nesvarbu ar legale tuo daugiau daris zaidimu,programu ant win,o zmones pirks win,kad galetu naudotis tomis programomis,kad galeu naudotis,pagal savo norus.
    bet jai zmones vers moket dvd laimenai 700lt,o atciisiust nellegals neleis tai fsio.

  21. mister b
    Posted 2009.11.7 at 23:09 | Permalink

    sorry uz toki isireiskima,gerai kad as naudoju apple

  22. krc
    Posted 2009.11.7 at 23:49 | Permalink

    galiu pasakyt nebus linkomanijos yra begales rusu saitu … o simonaviciui galiu pasakyt geriau skrisk i marsa ten lengviau surasi kalba.. tiesa jei zaliem zmogeliukam patiksi ..:DD

  23. Justas
    Posted 2009.11.8 at 0:13 | Permalink

    Šiaip pilna žmonių pasauly, kurie pliusą puikiai daro visoms toms firmoms, legaliai viską pirkdami (žaidimus, muziką, os programas ir kt.), ištikro ir jaučias tas didelis minusas dėl piravatimo, bet ne toks, kad vestų į bankrotą ir taip pliusas geras gaunas. Pačios net ripperių komandos sako, kad jei patinka išbandyt ten jų nulaužtą dalyką, nusipirkit orginalą, taip savotiškai skatindami legalų reikalą, bet aišku, kadangi 80% pasaulio žmonių piratauja, net ir to nejausdami, tai nesamonė tokius briedus matyt. Nesu rimtas nusimanėlis kompuose, bet iš komentarų matau, kad tai LATVA’i nekažkas seksis su teismais ir kitomis nesamonėmis, nebent patys sau grabą išsikas :)

  24. Deividas
    Posted 2009.11.8 at 0:46 | Permalink

    nusipirkau 1tb hardą, pasijungiau 10mb/s internetą ir KAIP ČIA MAN DABAR UŽDRAUS VISKĄ SIŲSTIS. aš labai tikiuosi kad LANVA ką nors nubaus (nors kelis), kad žmonės pradėtų suprast, kad softas nėra nemokamas.

    tfu, tfu, tfu, gink dieve, nesakau, kad tikiuosi visi pradės pirkt, bet nors kad suprastimas pradėtų augti, kad softas turėtų būti perkamas ir nesi didvyris nucrackinęs ką nors.

    • Nerijus
      Posted 2009.11.8 at 10:58 | Permalink

      Ponas Deividai ar nebusi tu pats geriausias LANVA draugas, kuris dave LM PAKVIETIMA?…

    • Marius
      Posted 2009.11.8 at 17:40 | Permalink

      Speju,kad pati pona deivida stovi nelegalus windows7 ir jis net nepagalvojo apie pirkima pries juos atsisiunciat…..

    • bm
      Posted 2009.11.9 at 15:25 | Permalink

      bus pinigų, bus ir perkama…
      nėra pinigų – laužiam ir naudojam
      tokia Lietuvos realybė

  25. Saristas
    Posted 2009.11.8 at 1:29 | Permalink

    Ar lanva gauna finansavima is biudzeto? jei taip, siulau surinkti parasus, kad ji butu uzdaryta. vien linkomanijos vartotoju parasu butu 80k+…

  26. Mastantis
    Posted 2009.11.8 at 1:42 | Permalink

    Tegu pirma atlyginimus padaro, kad softas kainuotu kaip makaronai. Kaip dabar paprastam zmogui gyvent? Nusiperki koma uz ~1500lt. Toliau windowsai 700lt, ofisas 600, ir t.t. tai cia vos ne amziaus pirkinys(kaip butas gaunas). Kaip gali kiekvienas zmogus isigyti legalias programas, jei jis uz programa isleis puse atlyginimo? O Lietuvelei ner ko pergyvent. Mes NESAM labiausiai pirataujanti valstybe pasaulyje. O beja pacio pono Gateso zodziai buvo, kad piratavimas labai populiarina microsoft produkcija.

    • Deividas
      Posted 2009.11.8 at 2:54 | Permalink

      kodėl tamsta lexuso nenuvartinėjate prie maximos, o važinėjate golfu <- (pvz) juk kalti visi kiti, kad pats neužsidirbate ant prabangaus automobilio?

      • Tomas
        Posted 2009.11.8 at 16:27 | Permalink

        O kodel negriukai afrikoje mirsta is bado, ogi todel, kad patys kalti..
        Arba kodel pensinykai Lietuvoje verkia del mazu pensiju ? Taipogi todel ,kad patys kalti.

      • Lukas
        Posted 2009.11.8 at 19:21 | Permalink

        Deividai, bandydamas ginti LANVA, iš pradžių sugalvok ką nors faktiško, o ne bandyk įrodyti „savo tiesas“. Pagirtina jei niekada nesate klausęs nepirktos* muzikos, žiūrėjęs nepirktų* filmų, pirkote visas archyvavimo, antivirusinių, kito pobūdžio programas, nežaidėte nepirktų* žaidimų, sveikinu.
        Su Tomu pilnai sutinku, jis tik patvirtino jūsų nusišnekėjimo laipsnį.
        * – galioja tik tada jei nepirkote kioskuose ar turguje.

        • Deividas
          Posted 2009.11.8 at 21:52 | Permalink

          tyngiu atrašinėt, akiplėšiškumo tiek neturiu, kad vogčiau ir bandyčiau vartytis, kad tik gera darau taip darydamas ;]]

          • Julius
            Posted 2009.11.9 at 0:33 | Permalink

            Tai ar jau uždirbote pakankamai baudelėms susimokėti?

      • e
        Posted 2009.11.9 at 4:40 | Permalink

        Tau gal galvoj negerai? Ar suvoki, kur yra vagystė, o kur parsisiuntimas? Vagystė ir būtų pvz mašinos nuvarymas, o parsisiuntimo atveju yra sukuriama dar viena kopija. Niekas _nieko_ nepraranda.

        Programinė įranga kainuoja žymiai per daug Lietuvos standartais. Lietuvis turi mokėti už ją tiek pat, kiek Amerikietis, kurio pragyvenimo lygis kelis kartus aukštesnis. Net jei ir bus išgaudyti visi piratai, niekas softo pirkti nepradės, todėl visa Lanvos veikla yra iš esmės beprasmė.

        • Julius
          Posted 2009.11.9 at 6:02 | Permalink

          Teisingai. Yra skirtumas tarp fizinės vagystės kuomet padaromas apčiuopiamas nuostolis ir KOPIJOS padarymo. Lygina su Lexus nuvarinėjimais…nei 5 nei 9, neklaidinkit čia žmonių! Jei imti Lexus ir P2P/Torrent pavyzdį tai būtu taip:
          1. Stovi Lexus prie Maximos
          2. Tu ateini su burtu lazdele ant kurios užrašyta P2P ir grakščiai ja mosteli.
          3. BUM KAPOW – turi to Lexus kopiją. Tik be numerių, dokumentų ir kitų asmeninių savininko duomenų.
          4. Tu įsėdi į Lexus kopiją ir išvažiuoji laimingas.
          5. To Lexus, kurio kopiją padarei, savininkas grįžtą iš Maximos ir irgi sėda į savo mašiną ir sėkmingai ir laimingai nuvažiuoja.
          6. Tada ateina tokia LAAVA (Lietuvos Antiautotransporto veiklos asociacija) ir teigia štai ką:
          „Tu pavogei iš kompanijos Lexus! tu nusidėjai, nes turi burtų lazdelę ir ji suteikia tau laisvę. Mums nepatinka tavo laisvė. Mes manome, kad jei jos neturėtum tu būtum PRIVERSTAS pirkti automobilį iš kompanijos Lexus už 170.000Lt. tačiau tavo laisvė mus erzina, nes tu nesumokėjai 170.000Lt todėl dabar juos turėsi atiduot kompanijai Lexus, taip pat mes irgi norime tavo pinigų dalies bei tu dar gausi sumokėti už moralinę žalą“.
          Kadangi tai yra absurdas LAAVA pakeičia ĮSTATYMUS PAGAL SAVE.
          Tai čia yra ekstremalu lyginti tiesiogiai dainą su Lexus tačiau esmė panaši. Yra paskaičiuojamas kažkoks ne nuostolis o „negautas pelnas“, žr. pvz. Lrytas straipsnį kaip „suskaičiavo“ jog Microsoft padarytas berods 70.000Lt ar panašiai „nuostolis“. Tai aukščiausio lygio absurdas, jų skaičiavimai oriniai, jie teigia, kad visi iki vieno atsisiuntę jei nebūtu turėję tokios galimybės tai būtu pirkę būtent šitą windows versiją, pačią brangiausia, atskirai nuo kompiuterio. Įsivaizduokit ar realu galvoti, kad pavyzdžiui KIEKVIENAS atėjęs į jūsų el.parduotuvę nusipirks prekę ir dar brangiausią????? absurdas visiškas, o jie tai pristato kaip faktą. tai ar nekeista, kad yra priversti keisti pagal save įstatymus?? Jei jau taip kalbant tai gal išvis uždarykim filmų ir muzikos kritikus??? eilinius žmones, kurie sako jog Ypatingai Viliojanti Atrakcija aka YVA jų neveža??? taigi jie irgi daro tada nuostolį. O beje,kalbant apie filmus ir muziką…taigi iš kur tie milijonai? PERKA žmonės bilietus į kinus, koncertus, perka ir muzikos įrašus mėgstamų atlikėjų ir ne tik, perka žaidimus. Baikit traukt tuos orinius „faktus“ apie tai, kad nusotolis yra jei nepavyksta žmogaus PRIVERSTI pirkti ir baikit žmones bauginti, čia kaip Hitleris sakė – jei daug kartų pakartosi miniai žmonių išgalvotą dalyką – jie galop patikės. beje,dar sakoma jog Microsoft pasamdė LANVA. KAM Microsoft ta LANVA? čia turbūt LANVA pas juos beldėsi ir kažin ar prisibeldė. Microsoft ir taip per windows update gali kontroliuoti kompiuterio OS ir, jei norėtu, išjungtu daugumą nelegalių kopijų greitai. Bet jie uždirba daugybę pinigų, pelnas TIK auga nepaisant didesnės P2P ir Interneto sklaidos (kaip beje ir pop muziko/holivudo industrijos pelnas auga)ir jiems 100 kartų geriau jei žmous naudoja, kad ir nelegalią bet WINDOWS kopiją negu įbaugintas KITĄ OS. Ir čia galima tęsti ir tęsti..

          • Deividas
            Posted 2009.11.9 at 11:21 | Permalink

            Jei tamsta taip nukopijuotų lexusą būtų nubaustas, jei ką, o jei skaičiuotumėm žalą, skaičiuotumėme visada maximumais. Kai man įvažiavo į subinę ant sankrižos ir draudimas apmokėjo, važiavau į brangiausia chryslerio saloną, kur man galinį bamperį pakeitė ir nudažė už štuką, o ne pas papigiaja juozuką, kuris būtų sulitavęs ir padažęs už pidisoką.

    • Mastanciam
      Posted 2009.11.8 at 16:49 | Permalink

      Ar bent pagalvojai ka parasei? Tegul atlyginimus PADARO…? O ka pats padarei, kad daugiau uzdirbtum? Igijai reikiama kvalifikacija, patobulinai savo gebejimus? Iniciavai savo versla? O gal visa tai reikia tau DUOTI? O jei as noresiu pas tave pagyvent nemokamai, naudotis viskuo ka sukuri uz tavo taip apverkiama atlyginima? Nenori? Tai kodel nori ant svetimo XXX i dangu nujoti? Ismok gyventi pagal turimas galimybes, o ne pagal norus… Ir neverk jei pats nei pirsto nepajudini, kad gyventum geriau. O jei manai, kad judini… pagalvok is naujo, gal ne i ta puse judini…

  27. Reaper
    Posted 2009.11.8 at 5:30 | Permalink

    Niekas cia nieko nenubaus. Parekaus ir nustos. Taip, gal siustis uz dyka viska ir blogai, bet ka daugiau daryt? Gerai, windows kainuoja tik 700 Lt, bet yra programu kurios kainuoja ir 10 000 Lt. Arba zaidimai, ka daryt, kai sumoki 200 Lt uz zaidima, kuris pasirodo yra visiskas crap, arba labai labai bugovas? Pinigu turbut negrazins. Tai ir parsisiunti, jei uzkabina ar nori multiplayer, nusiperki. Nematau nieko tokio labai blogo. Piratavimas buvo ir bus, patys autoriai ta zino ir nieko nedaro. Nu ir ka, teks palaukt menesiu daugiau kol nusipirks ta negyvenama sala Ramiajam vandenyne, big deal. Kaip pvz, Sims 3 kurejai nusprende is vis nedet jokios apsaugos, nes vistiek nulauz. Ir ka, tikriausiai labiausiai parduodamas zaidimas pasauly (nu gal tik po WoW). Tai va, tik kazkokios LANVOS cia bando padaryt ispudi, kad jie „kazka“ daro.

  28. Ernik
    Posted 2009.11.8 at 9:15 | Permalink

    Nesuprantu,kaip zmonems ka padaryt tai pas juos pinigu nera,o kai atsiprasant uzsiiminet sudomalimu tai pas juos visada pinigu atsiras,kur teisibe?! NESAMONE!

  29. Samtis
    Posted 2009.11.8 at 12:19 | Permalink

    Kaip tik dabar naudoju tą nelemtą Win-7 ultimate programą, PC dirbą nepaprastai gerai. Jau metai kaip turiu šį acer aspire 6930 su legalia (buvusia) Win Vista home premium. PC pastoviai atsijungdavo nuo tinklo. Buvau tris kartus nuvęžias į BMS garantinį remontą, ten nieko nerasdavo, viskas gerai ! Taip vargau, kol nepradejau naudot nelegalių sistemų. APSURDAS ! Bet tiesa !

  30. Sol
    Posted 2009.11.8 at 12:28 | Permalink

    Chm…gal visd4ėto atsiras kas nors kuris paaiškis kaip ten su tusčių laikmenų apmokestinimu? Juk pirkdamas bet kokią laikmeną aš, kaip ir Jūs, jau sumoku 6 procentus nuo jos kainos autorių teisėm (Lanva) už galimai autorių teisėmis apsaugotų kūrinių įrašymą į tas laikmenas.

  31. Anusas
    Posted 2009.11.8 at 12:33 | Permalink

    Lanva – durniu laivas

  32. neodim
    Posted 2009.11.8 at 16:29 | Permalink

    Na, nežinau, po win7 isterijos- tipo, kokia greita ir stabili versija, pabandžiau parsisiųst ir išbandyt (gal reikėjo licenciją pirkt??)- duoda 30dienų pabandymui. Kažkaip microsoft ir toliau sėkmingai durnina žmones- jokio stabilumo ir pan neradau- ekrano rezoliuciją išspaudė vos 1400×1050, nors yra 1900×1200, vaizdo korta nedirba, senų programų instaliuot neįmanoma- tryniau lauk. Gal lanva nuomone turėjau susimokėt keletą šimtų už niekam tikusį sh?

    • Julius
      Posted 2009.11.8 at 16:56 | Permalink

      Čia išvis ne į temą, bet ar tu bent bandei įdiegti vaizdo plokštės tvarkykles, ar parsisiuntei naujausias iš gamintojo Interneto svetainės? Greičiausiai čia problema ne Windows o tarpinėje (tarp kėdės ir monitoriaus).

    • Vytas
      Posted 2009.11.8 at 17:31 | Permalink

      cia tikrai buvo tarpines tarp kedes ir klavos beda. Siek tiek paieskojes draivu viska butum susitvarkes o ir senos programos puikiai instaliuojais naudojant troubleshoot compatibility. tai manau per greit pradejai teisti :)

  33. NeLT
    Posted 2009.11.8 at 16:41 | Permalink

    Durniai.
    Jie musu neiveiks !

  34. Marius
    Posted 2009.11.8 at 17:34 | Permalink

    As nesuprantu vieno dalyko….. Lanva teigia,kad patys parsisiunte Windows7 ir taip suzinojo pirataujanciu zmoniu IP adresus pagal kuriuos jie juos ir baus….. Bet man iskilo klausimas ar jie patys nepadare to pacio nusikaltimo,(jei tai nusikaltimas) parsisiusdami operacine sistema windows7,kad suzinotu tuos IP ?
    Beto kas gali irodyti kad as tuos windows parsisiunciau ? gal tiesiog buvau pradejas siustis ir poto isjungiau del tam tikru priezasciu… Ar mano ip adresu naudojasi tiesiog kiti asmenys,IP adresa suklastoti nera sunku. Gal as siuo metu naudojuosi netikru IP adresu ir dabar cia rasau as o ne visai kitas asmuo kuris turi sita IP adresa ….. taigi nezinia nei is kur nei kaip jie gavo tuos iP ir ar tai buvo legalu….

  35. Rrr
    Posted 2009.11.8 at 20:09 | Permalink

    Man tai įdomu dėl IP adresų gavimo pasidarė. Simonavičius teigia, kad jie buvo prieinami viešai, bet kiek aš žinau jei „Pertas“ siuntėsi kažką iš Simo, tai jie abu matė tik vienas kito IP ir kitą info vienas apie kitą. Kame čia viešumas? Niekas kitas to nematė. Tai grynai asmeniška info mano supratimu. Beje ir Utorent licenzijoje parašyta: „Tik asmeniniam naudojimui, nekomerciniams tikslams“. O čia asmeniškai skirtą info policijai perdavė. Antra, ar programą skirtą asmeniniam nekomerciniam naudojimui naudoti LANVA kaip juridiniam asmeniu pasipelnymui iš baudų?

  36. Andrewd
    Posted 2009.11.8 at 22:34 | Permalink

    Toks, įdomus straipsnis : http://torrentfreak.com/anti-p.....ee-091107/

    „According to the report, IP-addresses can only be used to identify the person paying for the Internet subscription, not the person who actually downloaded the files.“
    “It requires very strong and concrete evidence to have these people convicted. We simply could not lift the burden of proof,” said Antipiratgruppen lawyer Mary Fredenslund when explaining the decision to Politiken.“

  37. Posted 2009.11.8 at 22:52 | Permalink

    Žmonės tikrai gali rinktis.Yra atviro kodo programos ir atviro kodo os .Ir gana dauguma atžvilgių pranašesnės už MS produktą .
    Bet „lanva“ grubiai pasakius ia ,ia .
    Kiek noriu tiek siųsiuosi muzikos ,filmų .(Man programinės įrangos nereikia)
    Manau dauguma torrentu ,savo svetaines laikys ne lt serveriuose.Dėl ko lt serveriai praras pelną ir taip toliau .
    O ,kiek torrentų rus ir kitur ? Pilna .(Man lt popso irgi nereikia ir rus popso ne )
    Tai lanva uždraus tai ? He .Jai interneto tiekėjas perduos mano duomenys kur aš jungiuosi , paduosiu jį į teismą .O lanva ,lai ……… nieko negaus.

  38. Posted 2009.11.9 at 3:02 | Permalink

    tai cia pasiskaites manykite kad nieko taip ir nesupratau,nuomoniu gausa jau suklaidino .jei kazkas siuntes ta win 7arkoki ten kita “ alia “ piratini produkta tai ka jis bus nubaustas? kas cia per nesamone??? jei kas galetuatsakyti teisiskai pagristaiar pan buciau labaidekingas ;) blevyzgu nereikia:) priskirkit laiska mankad lengviauatrinkciau protingu zmoniu mintis

  39. Super
    Posted 2009.11.9 at 11:37 | Permalink

    Vat jums naujiena.Net Kinijos ir kaikurios europos salys meta lauk WINDOVS operacines sistemas ir taupumo sumetimais Diegiasi i imoniu ir kitu stambiu bendroviu kompiuterius diegiasi Linux.Tai vat kodel cia toks samysis ira,MS bankrutuos jai nieko nedarys.Ha net juokas ima.

  40. lm
    Posted 2009.11.9 at 14:26 | Permalink

    LANVA CULPIA !!!! DA DA DADA DA!!!!

  41. Saderfla
    Posted 2009.11.9 at 15:04 | Permalink

    Labai gaila, kad atsiranda žmonių manančių, kad Microsof gali bankrutuoti dėl piratavimo.
    Jei Windows 7 kainuotu ne 700 Lt, o 7 Lt, tuomet tokios mintys būtų šiek tiek pagrystos. O dabar kai kaina 700 Lt, tai pardavus 1000000 kopijų, pajamos bevei milijardas litų. Patikėkite, parduodama daug daugiau, tik gaila, kad Microsoft apetitas yra beribis.

  42. Karka
    Posted 2009.11.9 at 15:12 | Permalink

    Žiopliai jūs, Linkomanija jus visus išdūrinėja. Jūs paskaitykit kas parašyta apačioje mažytėm raidėm angliškai naujienose. Ten parašyta, kad jei neturi teisės t.y. nesi pirkęs filmo, muzikos ar softo, negali jo siųstis iš Linkomanijos. Už siuntimąsi ir ką su tavim padarys policija jie neatsako. Tipo Linkomanija padeda tiem kas pirko kokį filmą, muziką ar softą ir jį tarkim netyčia sugadino. Kitaip siuntimąsis nelegalus ir jie nusikrato bet kokios atsakomybės. Kad jie žada ginti, tai panašu į vieno gerbiamo seimo nario pažadus ginti televizijas nuo baudos, jei per krepšinio rungtynes krepšininkai lakstys su alaus firmos logotipu. Kai tik televizija pradėjo transliuoti rungtynes ir teko mokėti baudą, visis gynėjai kažkur dingo, tiesa po to kažkaip jie susitarė, bet kiek žinau baudą teko sumokėti, tik logotipus nuo marškinėlių nuėmė. Taigi jei kurią dieną policija pasibels į jūsų duris, teks iš savo vargano atlyginimo mokėti baudelę.

    • Shefs
      Posted 2009.11.10 at 15:12 | Permalink

      taip pat linkomanija draudzia is ju siustis, tiek dabartiniams, tiek buvusiems antipiratiniu organizaciju nariams.
      „if you are affiliated with any government, ANTI-Piracy group or any other related group, or were formally a worker of one you CANNOT download any of these BitTorrent files. You may not use this site to distribute or download any material when you do not have the legal rights to do so. It is your own responsibility to adhere to these terms.“

      sito tai kazkodel niekas nepastebi

  43. justis
    Posted 2009.11.9 at 21:17 | Permalink

    kokia valstybe,tokie ir teroristai… :)

  44. Glinda
    Posted 2009.11.9 at 23:18 | Permalink

    blet uzpiso tie duchai lanva pediku gauja, nieko neismano ir pisa prota cia visiem… is ko jie gyvena? reik juos i kalejima sodint kad gyvena is neaisku kieno leshu… Daunai

  45. Marek
    Posted 2009.11.9 at 23:38 | Permalink

    Lietuvos Respublikos Konstitucija

    22 straipsnis
    Žmogaus privatus gyvenimas neliečiamas.
    Asmens susirašinėjimas, pokalbiai telefonu, telegrafo pranešimai ir kitoks susižinojimas neliečiami.
    Informacija apie privatų asmens gyvenimą gali būti renkama tik motyvuotu teismo sprendimu ir tik pagal įstatymą.
    Įstatymas ir teismas saugo, kad niekas nepatirtų savavališko ar neteisėto kišimosi į jo asmeninį ir šeimyninį gyvenimą, kėsinimosi į jo garbę ir orumą.

  46. MataS
    Posted 2009.11.10 at 0:14 | Permalink

    Lai tik nekabina makaronu.
    Nu gerai parsisiunciau tarkim windows 7 pabandimo laikotarpiui, anglu nemoku, pamaciau kad serial number raso, nuejau i google susiradau serial number suvedziau viskas veikia
    ir ka as blogo padariau? Cia jau google kaltas uz serial number platinima ;D
    1. Parsisiunciau windows 7 pabandymui (nekaltas)
    2. Serial number radau google (nekaltas, LM taip pat cia ne i tema, o ir google gi visagalis, ten viskas manau turetu but legalu, jei ne tai google kaltas uz platinima)
    3. Bandau windows 7 (bandyt leidzia, o kad serial number suvedziau tai kas? anglu gi nemoku)
    LANVA reik nubaus uz smeista? manau pas pacius juos gali rast puse failu nelegaliu ;)

  47. Julius
    Posted 2009.11.10 at 0:19 | Permalink

    LANVA fail
    http://www.15min.lt/naujiena/a...../56/63858/
    Kaip ir retoriškai klausiau – kam Microsoft ta LANVA, čia ne jei pas juos o nebent tik LANVA pas Microsoft beldžiasi. Ir dabar ir kaip rakštis sėdimojoje, nes Microsoft visai nenori jog žmonės būtu atbaidyti nuo dar vienos Windows versijos. Nesvarbu iš kur jį atsisiųsta, kaip jau yra akivaizdu tai dar ir nieko nereiškia legaliai tai bus naudojama programinė įranga ar ne.

  48. expertas
    Posted 2009.11.10 at 1:00 | Permalink

    Nu perdedat chebra, betkoks programines irangos, muzikos ir kt platinimas yra nelegalus tam neturint leidimo is gamintojo arba autoriniu teisiu gynimo istaigu, kad ir microsoftas leidzia parsisiust ka nors is savo svetaines, bet tu negali to idet i kita saita ar platint kitais budais, net i cd negali isirasyt, nes iskart tai skaitosi kaip neteiseta kopija. Antras dalykas yra NAUDOJIMO licenzija, kuri su platinimu neturi nieko bendro.
    Pats esu muzikos autorius ir pagal galiojancius istatymus, jei randu kokioj svetainej savo kurini, turiu pilna teise reikalauti, kad to kurinio svetaineje nebeliktu, arba kad koks radijas jo nebegrotu, nebent jis turi licenzija is Latgos. Bet savaime aisku tai neapsimoka man, nebent latga uzblokuotu visus kelius tokio nelegalaus muzikos platinimo.
    Pries 10-20 metu, kol internetas nebuvo dar taip isivaziaves, lietuvoje cd leisdavo kas tik nori, albumus pirkdavo ir autoriai gyvendavo be vargo, o dabar kad isleist albuma reik kryziaus zigi eit, priedo nuo parduotu albumu tu nieko negausi, nes leidybines kompanijos tiesiog papigiai nusiperka tavo albuma ir tave pasiuncia is akiu. O tokia situacija pasidare del interneto galimybiu :) Bet velgi negalima taip kaltint vartotoju, nes tokios situacijos esme yra istiesu ne internetas, o zemas pragyvenimo lygis ir kulturine degradacija, tad kaip visada kaltas seimas, kuris nepaisant ir taip smarkiai kritusiu autoriu honoraru, dar ir uzspaude juos su mokesciais.
    Taigi lietuvoje sustabdzius piratavima, lietuva staigiai taptu treciojo pasaulio salimi (arba atvirksciai, pradejus naudoti OpenSource ir klausantis alternatyvios muzikos, kulturos lygis galetu smarkiai pakilti)

    • Wa1DaS
      Posted 2009.11.10 at 20:05 | Permalink

      „leidybines kompanijos tiesiog papigiai nusiperka tavo albuma ir tave pasiuncia is akiu“ joooo, Tokia situacija „tikrai“ dėl interneto galimybių. O juk spotify kūrėjai irgi grašius atlikėjams moka…

  49. Nowitzkis
    Posted 2009.11.10 at 19:48 | Permalink

    Tas LNVA tai NERD’ų sukurta organizaciaj iš neturėjimo ką veikt, ir bandymas pakovot su Lietuva. Nieko nepakeis ji.

  50. Laimis
    Posted 2009.11.10 at 23:08 | Permalink

    Man asmeniskai geriausias pasakymas buvo LANVA atstovo: „ne mes turesim irodyt, kad tie vartotojai siuntesi, o jie tures irodyt, kad nesisiunte“. Keiskim baudziamaji kodeksa, bus ne, kaltinamasis nekaltas, kol teismas neirode jo kaltes, o kaltinamasis kaltas, kol pats neirode savo nekaltumo:D

18 Trackbacks