Kaip išnaikinti IE6?

perspejimas20
Norvegijoje populiarėja skydeliai ir teksto blokai, perspėjantys lankytojus, tebenaudojančius Internet Explorer 6, pakeisti naršyklę į modernesnę (bent jau naujesnę IE versiją). Nors gal geriau ragintų keisti naršyklę apskritai, nes net Internet Explorer 8 RC1 turi suderinamumo problemų su 2400 populiarių svetainių, įskatant… microsoft.com.

This entry was posted in naujienos and tagged , , . Bookmark the permalink. Both comments and trackbacks are currently closed.

32 Comments

  1. Posted 2009.2.20 at 17:16 | Permalink

    Senai norėjau kažką panašaus susidėti, vis neprisiverčiau. Dabar galėsiu truputėli atkreipti dėmesį vartotojus blogojo IE6`jo.

  2. Posted 2009.2.20 at 17:18 | Permalink

    xex. Microsoftas testuodamas naršylę net į savo tinklalapį tingi nueit patikrint :D Šaunuoliai ;D

  3. Apocalipso
    Posted 2009.2.20 at 17:29 | Permalink

    Kažin ar IE vartotojai reaguos į tokius banerius..

  4. Posted 2009.2.20 at 18:30 | Permalink

    Ka tik suzinojau, kad Paypal neveikia su firefox. Nei is Windows, nei is Linux.

    O juk tai paprasciausias, populiariausias (is esmes – vienintelis) tarptautinio atsiskaitymo budas internete. Ir veikia tik su IE.

    Su firefoxu neveiks. Is principo.

    • vienastoks
      Posted 2009.2.20 at 18:44 | Permalink

      Aš iki šiol PayPal naudojausi tik su Firefox ir Opera. Pakeitė dizainą?

  5. Mantas
    Posted 2009.2.20 at 18:44 | Permalink

    Bet koks selektyvus citavimas – „geriau keisti naršyklę“, nors minėtos nuorodos baigiamoji vinis – „Aside from this tragically amusing compatibility issue [...] IE8 is actually much better than IE7, and worth taking a look“.

    O kad tautos atsiliepimais Firefox 3 tam tikrai daliai vartotojų sistemingai lūžta, ir jie priversti sugrįžti prie Firefox 2 – patogiai tylim :)

    Kartais kyla klausimas, ar tai nėra dvigubi standartai Microsofto atžvilgiu. Kuo puikiausiai veikia IE8 RC1. Darbe naudoju kasdien. O prieš pat akis pūpsantis compatibility mygtukas išsprendžia visas likusias bėdas.

    Jei jau informuojat visuomenę, bent jau pasistenkit tai atlikti objektyviai ir nedemonstruoti vietomis visai nepagrįsto nusistatymo Microsofto atžvilgiu.

    Nes… drakonas mirė, tegyvuoja drakonas (Google)? ;)

    • vienastoks
      Posted 2009.2.20 at 19:18 | Permalink

      @Mantas

      Kelios naujienos: 1) Firefox nėra Google naršyklė; 2) didžioji dauguma šios svetainės skaitytojų naudoja Firefox 3 ir negirdėjau apie ketinimus grįžti prie versijos 2; 3) Nepamenu, kad man Firefox 3 kada būtų lūžusi; 4) suderinamumo mygtukas yra priežastis vengti IE, 5) nesu nusiteikęs prieš Microsoft (paskaityk, ką manau apie gerus jos produktus – peles arba Windows Live Writer).

  6. Karakumų asilėlis
    Posted 2009.2.20 at 18:53 | Permalink

    Totalus vaikų žaidimai. 99,9% puikiai viskas veikia tiek su IE6, tiek IE7 ar IE8. Pats asmeniškai naudojuosi FF3, nors FF2 veikė stabiliau ir greičiau.

    O visi šitie hackerių žaidimai labai puikiai aprašyti šioje humoreskoje „Hackeris nulaužinėja druskinę“: http://www.cha.lt/category/ska.....skine.html

  7. Posted 2009.2.20 at 18:55 | Permalink

    Paskutini karta mokejau su Paypal pries gerus metus. Naudojau Firefoxa Linuxe. Veikdavo puikiai.

    Siandien bandau prisijungti – nepavyksta. Sako „install plugin“, o plugino neranda. Darbe stovi firefox su windowsais – nepavyksta nei is ten. Pagooglinau – yra daugiau zmoniu su ta pacia beda. Zmones sako, kad neveikia nei ant Safario. Pasileidau IE – veikia puikiai be jokiu pluginu. Tikra velniava.

  8. Iliuminatas
    Posted 2009.2.20 at 21:34 | Permalink

    Aš tos pačios nuomonės kaip ir Mantas. Man irgi dažnai užkliūna perdėtai negatyvi nuomonė apie Microsoft ir sunkiai paaiškinamas prielankumas Google. Beje gali atsirasti ir įtarimas (jei taip ir toliau), kad tinklapyje egzistuoja užslėpta Apple reklama ;)

    Kartais susidaro nuomonė, kad tarp ITišnikų egzistuoja net atskira subkultūra – „Micro$oft nemegėjų“. Arba nuomonė – „aš būsiu labiau menininkas, jei savo chaltūrą darysiu ant Mac’o“.

    Niekada nemėgau profanų, bet, deja, IT srityje jų daug, dabar vos ne kiekvienas mano esantis specialistas, kuris gavęs kokio Apple propagandos dozę, rėkią savo kompetetingą nuomonę, visiems šventai tvirtindamas, kad iPhone yra geresnis už kitus telefonus, nes… gražesnis. Manau, kad sustotų viskas į vietas, jei visi pripažintų sau ir kitiems, kad IT įmonių merketinginės akcijos veikia! Ir visada straipsnių pradžioje parašytų užsakymo numerį :) ..arba nors keistų žodį „žinau“, į žodį „jaučiu“.

    Noriu būtį suprastas teisingai. Čia išsakytos savo nuomonės netaikau konkrečiam žmogui, o bėdavoju dėl bendros tendencijos.

    • vienastoks
      Posted 2009.2.20 at 22:05 | Permalink

      @Iliuminatas

      Aš irgi pasibėdavosiu. Dėl kietakaktiškumo žmonių. Ir dėl nepagrįstų kaltinimų. Aš nuomonių prisiklausau daug ir visos jos man įdomios, bet aš jas sveriu pagal patirtį. Dirbai metus ar kelis su Mac ir nusivylei? Pasakok, man labai įdomu. Nežinai, kas yra Growl, bet tave erzina, kai žmonės giria kitas OS, nei pats naudoji? Nepyk, bet nuomonės svoris nelabai didelis…

      Aš nepatingėjau surinkti visų pagrindinių OS telefonus prieš priimdamas savo sprendimą: bandžiau Windows Mobile, Symbian, Android, Blackberry, iPhone. Gyvai bandžiau, namie, darbe. Diegiau programas, jungiausi prie interneto, kalbėjau, siunčiau žinutes. Kiekviename produkte stengiausi rasti visas geriausias jo savybes. Sau pasirinkau telefoną, kuris atitinka mano poreikius. Ir iš kitų priimu tik pasvertą nuomonę iš patirties, o ne tuščius postringavimus ar dar blogiau – piktus išpuolius.

      Tas pats ir su kompiuteriais. Turiu keturis su keturiom skirtingom operacinėm sistemom (Win XP, Vista, MacOS ir Linux). Nuolat skaitau apie juos, bandau, gilinuosi, kuriu projektus ir žiūriu, kaip veikia, kaip stabilūs, patogūs ar nepatogūs naudoti. Kompiuteriais naudojuosi 20 metų ir turiu sukaupęs nemažai patirties. Esu didelis jų entuziastas. Buvau Amerikoje pas Microsoft, HP, Novell. Kalbėjausi, gavau ir gaunu informaciją iš pirmų šaltinių. Todėl ir apie OS ar kompiuterius nuomones labai greitai atskiriu: tų, kurie išmano ir žino, ką sako, nuo tų, kurie tik ginčytis tuščiai nori.

      Taip, rinkodara turi įtakos žmonių sprendimams (taip pat ir Microsoft, jei jau apie tai prakalbom). Bet jei jie sąžiningi su savimi, tai papasakos, kaip yra iš tikrųjų, o ne gins prastą savo sprendimą. Aš pernelyg myliu visą techniką, kad imčiau žaisti favoritus su kuria nors jos dalimi. Palinkėčiau to ir kitiems. :)

  9. Posted 2009.2.20 at 21:39 | Permalink

    Prisipazystu,mano Firefox 3.0 nuluzta,ir gana daznai.Bet kadangi tai ivyksta tik uzdarant Firefox,spjaunu i viska.IE?Ne,aciu.

  10. Iliuminatas
    Posted 2009.2.20 at 22:52 | Permalink

    Skambią stygą užgavau :) Nenoriu žaisti čia „žvaigždžių karus“, tik parašiau kelis pastebėjimus, kad Jūsų tinklapis orientuotas į: Apple, Google – gėris, Microsoft – blogis. O man nei šilta, nei šalta :)

    Beje jei kalbant apie kompetenciją, tai nemanau, kuo Jūs, būdamas žurnalistas, galite mane, IT inžinierių, barti už kompetencijos trūkumą bent jau šioje srityje ;)

    Nenoriu rūstinti vienotokio, bet kai skriaudžiama viena pusė, o kita liaupsinama, tai kyla natūralus lietuviškas noras ginti silpnesnį :)

    • vienastoks
      Posted 2009.2.20 at 23:18 | Permalink

      @Iliuminatas

      Esate IT specialistas? O galite tuomet atlikti paiešką svetainėje su „Windows“ ir „Mac“ žodeliais ir po to palyginti rezultatus? Aš būdamas žurnalistas galiu. Ir tada pasakyčiau jau, kas čia skriaudžiamas ir į ką orientuotas tinklaraštis. :)
      Todėl būdamas įtarus lietuvis vis randu kitų priekaištų motyvų. ;)

  11. Posted 2009.2.20 at 23:18 | Permalink

    @vienastoks

    visad buvau uz firefox ir pagrinde ja naudoju, bet kas del trecios versijos – luzta tikrai neretai, ir visad cpu apkrauna 100 proc :(

  12. Posted 2009.2.20 at 23:29 | Permalink

    Cituoju: „Jūsų tinklapis orientuotas į: Apple, Google – gėris, Microsoft – blogis.“

    Nagi, juk taip ir yra! Pasaulyje nuolatos vyksta gerio ir blogio kova. Paimkime du polius. Geris – tai atvirumas, laisve. Blogis – uzdarumas, izoliacija.

    Jei tai visuomene – tai geris yra atvira visuomene (pagal K.Poperio „atvira visuomene ir jos priesai“). O blogis – diktaturiniai, autoritariniai rezimai.

    Jei tai IT technologijos – geris yra atviri standartai, bendradarbiavimas (open source, IETF, ISO). Siuo atveju blogis – uzdarumas, stagnacija, konkurentu dusinimas naudojantis monopolija.

    AntiMicro$oft judejimas yra naturalus reiskinys, kaip kad 9-ame desimtmetyje atsirades antiUnix judejimas Free Software Foundation.

    Todel Google yra geris, o Microsoft – blogis.

  13. Iliuminatas
    Posted 2009.2.21 at 0:03 | Permalink

    Man tai blogis yra, kai sakoma imk ir naudok š, nes jis nemokamas ir atviras, ir nepurkštauk čia, nes gavai nemokamai ..ir dar mes taip stengėmės :)

  14. balvonas
    Posted 2009.2.21 at 0:53 | Permalink

    @Iliuminatas
    už visas savo programas esi susimokėjęs?

  15. Mantas
    Posted 2009.2.21 at 1:30 | Permalink

    @Vienastoks

    Google tik naujos monopolijos pavyzdys, nors kokias sumas Google moka Mozillai (=Firefox) irgi žinoma :)

    Dėl IE8 RC1 suderinamumo – išpūstas burbulas. Jei Compatibility view vietomis teko naudoti, kol IE8 dar buvo beta 2 stadijoje, tai su RC1 veikia švariai. Todėl šiek tiek neatsakinga skleisti toli siekiančias išvadas (=nenaudokite IE8), pačiam ilgiau nepasinaudojus šia naršyklės versija.

    Tik tiek.

    • vienastoks
      Posted 2009.2.21 at 8:03 | Permalink

      @Mantas

      Man kaip tik atsakinga yra rekomenduoti tai, ką pats naudoju, ir ko privalumus puikiai žinau. Aš naudoju IE, Firefox, Opera, Chrome ir Safari. Rekomenduoju Firefox be išlygų. O pats naudoji IE ir dėl ko nerekomenduoji kitų? Dėl to, kad Google – monopolis?

  16. aladin
    Posted 2009.2.21 at 7:30 | Permalink

    Aš, kaip susidūręs su web programavimu, nemėgstu IE iš esmės, nes jis per daug savų standartų prikūrė, dėl ko galima padaryti puslapį kuris veiktu tik su IE, o jei nori padaryti puslapį pagal standartus, tai dažniausiai dar reikia pasileisti su kiekviena IE versija ir padaryti kad su jomis veiktu. Aisq dar ir su kitoms reik peržiūrėti: opera, safari, chrome, kiekviena iš jų turi savotiškumo, bet tik su IE daugiausia problemų yra.

    Net jei ir ateis laikas kai IE ir kitos naršykles naudos 100% w3 standartus, net ir tada nenaudociau IE, vien dėl to, kad aš nepasitikiu juo, dėl saugumo, dėl virusų ir viso kito. Jei viskas ką tu darai, tai naršai po delfi ir one , tai tau tikrai užteks IE ir gali nesukti galvos, bet kai tenka knaisiotis po internetą tai gali užkliuti už visokių spąstų.

    Šiaip naudoju FF3 ir Chrome, Chrome nes greitas labai, o FF3, nes saugus labai.
    Ir eiliniam vartotojui siulyčiau FF3.

  17. jurkis
    Posted 2009.2.21 at 8:46 | Permalink

    Aladinai, pataisykit mane, bet pastaruoju metu FF lyg ir lenkia IE skylėmis…
    Pritariu sakantiems, kad yra antimicrosoftiniai sambūriai. Bet jų yra – ir tiek. Kaip yra ir antilinuxoidinių. Nieko čia nepadarysi. Žmonės laisvi reikšti savo nuomones. Tik bėda ta, kad linuxoidinis FUD jau prilygsta MS FUD’ui. Kitomis priemonėmis, bet esmė ta pati.
    Aš pats naudoju tiek IE, tiek FF (99 proc. patarąjį), tiek WIN XP, tiek Linux Mint (90 proc. – pirmajį). iesiog išsirenku tai, kas man konkrečiu momentu geriausia.
    Beje, vakar FF 3x lūžo. Spėju – priedai koją pakišo, nes labai daug atnaujinimų buvo pastaruoju metu.

  18. Mantas
    Posted 2009.2.21 at 9:51 | Permalink

    @Vienastoks

    Neužsiminėju kryptingom naršyklių rekomendacijom, nes kiekvieno skonis individualus bei poreikiai skirtingi – va kame esmė :) Tarkim vieni (o dažniausiai tai IT entuziastai, kurie ir sudaro šio tinklaraščio skaitytojų pagrindą) negali gyventi be įskiepių – puiku, lai būnie. Nenuostabu, kad šis vartotojų segmentas mėgsta būtent Firefox’ą. Tačiau įskiepiai – lazda su dviem galais. Suteikia laisvės ir lankstumo, bet jei tie įskiepiai nepakankamai gerai izoliuoti nuo pagrindinės naršyklės, nenuostabu, kad sugeba ją nulaužti.

    Kita medalio pusė, kad juntamai auditorijos daliai (mamai, tetai ar dailininkui Jonui) tų įskiepių nereikia visai. Jiems tereikia naršyklės, kuri veikia – stabiliai ir gerai. O ne sukti galvą, kaip ką konfigūruoti.

    Ir štai tokioje situacijoje visi bus teisūs: man nereikia įskiepių, todėl renkuosi IE; užkietėjusiems technologijų fanams reikia lankstumo todėl renkasi Firefox’ą.

    Mano požiūriu, visos alternatyvos turi teisę gyvuoti bei konkuruoti idėjomis. Tačiau skleisti nuotaiką, kad IE – kažkoks prigimtinis blogis, kurio it šašo visom priemonėm reikia atsikratyti, irgi nėra objektyvu.

    Laimės stipriausias, o konkurencija tik į naudą.

    Dar man dažnai susidaro įspūdis, kad ankstesnė IT karta šiek tiek užstrigusi praeityje, savo nuotaikas grįsdami praeitu dešimtmečiu, kuomet Microsoftas išties užsiiminėdavo nelabai švaria verslo praktika, nors nuo maždaug 2000 metų Microsoftas „atsigrežė veidu į žmones“, jei taip galima išsireikšti. Atsirado atgalinis ryšys, noras bei primygtinis siekis bendrauti su vartotojais, viešos betos, technical preview versijos nuo pačių ankstyviausių stadijų, įkurti puikūs aukštos kokybės programų kūrėjų tinklaraščiai, motyvuojantys savo sprendimus bei įsiklausantys į kritiką (pvz. Windows 7).

    O dėl Google – jeigu toks Chrome funkcionalumo bei išvaizdos atžvilgiu pataps The Browser, su mielu noru persikraustysiu, nes vertinu kiekvieną produktą atskirai, o ne kompaniją. Tarkim Gmailas iškart limpa prie rankos, o štai Google Readeris – ne.

    Beje, patys naršyklių kūrėjai vieni kitų atžvilgiu nusiteikę gerokai draugiškiau, nei galėtum pamanyti – siuntinėja tortus, užbaigus naują naršyklės versiją. Čia tik interneto bendruomenės kariauja :)

    • vienastoks
      Posted 2009.2.21 at 10:06 | Permalink

      @Mantas

      Nemeilė IE yra kilusi ne dėl korporatyvinės Microsoft politikos, o dėl nesuderinamumų, kurie verčia kiekvieną žiniatinklio kūrėją daryti specialias pataisas, nesuderinamas su interneto standartais. Vien dėl to ir kilo raginimas keisti IE6. Raginama keisti *bent* į IE7 arba kitas alternatyvas. Kadangi žmonės, kurie naudoja IE6 niekada nebuvo matę kitos naršyklės, tai jei jau keis, aš raginčiau pažinti daugiau ir išbandyti kitas. Progresas – šio tinklaraščio egzistavimo prasmė. Jei niekas nekeistų IE6, niekas neeksperimentuotų su Google tarnybomis, niekas nebandytų Linux, jis negalėtų egzistuoti. Aš visada agitavau ir agituosiu už permainas.

  19. Tadas
    Posted 2009.2.21 at 10:10 | Permalink

    as tai pritariu tokiai idejai tik tada kai toks pranesimas yra rodomas tiems kurie naudojasi IE6, pripazinkim IE6 jau atgyveno savo ir kiek galima dar su juo zaisti? Aisku pasiulymas neturetu buti kad keisti narsykle i FF, bet labiau kaip paskatinimas atsinaujinti narsykle pvz i IE7

  20. aladin
    Posted 2009.2.21 at 10:25 | Permalink

    @jurkis, @Mantas

    FF privalumas tas, kad ši naršyklė yra dažnai atnaujinama ir aktyviai tobulinama, todėl ir atrandamos skylės greitai užtaisomos, be to kam reikia daugiau funkcionalumo gali pasirinkti iš daugybės Extention’ų, bet jie neprivalomi, gali naudoti tuščia be nieko ir ji vistiek bus geresnė už IE. Ir dėl saugumo ir dėl funcionalumo.

    IE6 tikrai laikas palaidoti, bet kas nori naudoti IE tai tegul naudoja, skonio reikalas šiaip :], bet užsiimant rintais reikalais su IE sugyventi labai sunku :]. Kad ir tas dalykas, kad jų „download mangeris“ nepasikeitė nežine nuo kokios versijos (Jei neklystu tai ir IE8 dar vis tą patį turi).

    Taigi, paibendrinant: jei paimsime tiesiog plykas naršykles IE ir FF, FF vistiek yra saugesnė, geresnė ir rekomenduočiau visiems. Bet kas nori IE tegul bent naujausią įsirašo, nes kitaip aš daugiau ne be ateisiu „taisyti kompo“.

  21. Mantas
    Posted 2009.2.21 at 11:10 | Permalink

    @Aladin

    Lygiai taip pat sparčiai užtaisomos IE spragos, pataisymai ateina automatiškai. „Rimtiems reikalams“, į kuriuos įeina programavimas, IE naudoju jau n metų ir dar niekad nereikėjo „taisyti“ kompiuterio :)

    Atnaujinimo sparta (kitaip tariant mikroversijos) – vėlgi lazda su dviem galais. Štai jau kelintą kartą girdžiu kaip eilinis Firefox atnaujinimas nulaužė tai vieną, tai kitą naršyklės priedą. Naršyklės tobulinimas stambesniais kąsniais turi savų pliusų, nes tuomet naršyklei programinę įrangą kurianti bendruomenė spėja prisitaikyti prie funkcionalumo pokyčių.

    O šiaip, jei rinkčiaus alternatyvą, tai būtų Opera. Iki šiol iš konkurentų paliko geriausią įspūdį.

  22. aladin
    Posted 2009.2.21 at 11:39 | Permalink

    @Mantas

    Pripažįstu, mikrosofta kažkiek pasitaisė dėl spragų taisymo. O dėl „taisymo“, tai turėjau omenyje IE6, įsivaizduoju jis yra pagrindinis kaltininkas :], aisq dar prisideda vartotojo „gabumai“.

  23. Posted 2009.2.21 at 15:10 | Permalink

    Įdėjau sulietuvintą skydelį į pagrindinį http://blog.lrytas.lt puslapį :)

    Jei kas norėtų panaudoti pas save:
    http://blog.lrytas.lt/wp-ie6.txt

  24. Lukas
    Posted 2009.2.21 at 20:17 | Permalink

    Jei IE girtume už paprastumą, FF pripažįstu, nusileidžia, bet Chorme tikrai lenkia IE šioj sritį.

    Jei vertiname pagal suderinamumą, http://www.quirksmode.org/compatibility.html IE tikrai daug kur nusileidžia, nors ir kitoms naršyklėms reikia pasitempti, bet ne tiek daug kaip IE

    Kas dėl IE6, browseris turėtų automatiškai atsinaujinti. Tai arba M$ nesugeba priverstinai atnaujinti naršyklės, arba IE6 vartotojai naudoja piratines versijas, ir jiems updeitai „nepriklauso“ arba auto update yra išjungtas, kas padaro beveik ketvirtį interneto vartotojų labai lengvai taikiniais.
    Aš esu linux vartotojas, tai tikslai nežinau kuris variantas tiksliausias, bet esmė aiški :D

    P.S. Mantas minėjo tiesiog „dailininką Joną“. Lygai taip, kaip jonas pats nesidiegs OS, lygiai taip pat nesidiegs ir naršyklės, pašto programos, muzikos grotuvo, ofiso. Tai darys jau kažkas labiau pažengęs, o bet kas save vadinantis pažengusiu tirai mokėtų ir FF etc įdiegti. taip kad „konfigūravimas“ tikrai ne esminis argumentas.

  25. q
    Posted 2009.2.23 at 15:53 | Permalink

    o man 6 exploreris labiausiai ir patinka- neprkrauta, viskas aisku ir svaru.

  26. vienastoks
    Posted 2009.4.20 at 21:36 | Permalink

    Aš iki šiol PayPal naudojausi tik su Firefox ir Opera. Pakeitė dizainą?