Kai neveikia banko komunikacijos

telefonas28.jpg
(Lempsimatt nuotrauka)

Jei man reikėtų spėti, kokioje verslo organizacijoje galima būtų ieškoti moderniausios ir efektyviausios komunikacijos ir aptarnavimo sistemos, tarp pirmųjų paminėčiau bankus. Ne vien dėl finansinių operacijų atsakomybės, bet ir dėl to, kad bankų stiklas, betonas ir raudonai šviečiantys numerėliai sudaro tokį įspūdį.

Šiandien įsitikinau, kas jis klaidingas. Įsitikinau, kad bent jau mano banko, SEB, viduje komunikacija yra butaforinė, o klientams vadybininkai nesuteikia būtinos informacijos. Istorija trumpai:

  • Kadangi intensyviai naudoju savo mokėjimo korteles, artėjant jų galiojimo pabaigai, imu rūpintis jų pratęsimu taip, kad nelikčiau be atsiskaitymo priemonių. Žinau, kad kai kurie bankai pasirūpina jų pratęsimu laiku, bet atsarga gėdos nedaro – pasižymėjau kalendoriuje savo besibaigiančios Visa Virtuon atnaujinimą prieš gerą mėnesį.
  • Gegužes pradžioje užsukau į SEB banko skyrių Savanorių pr. 1 (kadangi arčiausiai darbo), atsėdėjau eilę ir paprašiau vadybininko pakeisti mano Virtuon. Atsakymas: pratęsti kol kas anksti, kortelė galioja iki paskutinės mėnesio dienos; jei joje bus likę 20 litų, kortelė bus pratęsta automatiškai ir lauks manęs Gerosios Vilties banko skyriuje (Laisvės pr. 2) paskutinėmis mėnesio dienomis.
  • Patikėjau vadybininko informacija, todėl pasižymėjau kalendoriuje paskutinę mėnesio savaitę. Ir tepatikrinau tik, kad sąskaitoje tikrai būtų 20 litų.
  • Gegužės 27 dieną, bandant įsigyti telefono programėlę iš iTunes, Apple pranešė, kad kortelė yra nebetinkama atsiskaitymui. Kadangi SEB buvo informavęs, kad kortelė galioja iki pat mėnesio pabaigos, pyktelėjau ant Apple – pamaniau, kad jie iš atsargumo nebepriima mokėjimų iš netrukus baigsiančių galioti kortelių. Faktas, kad skubiai reikia keisti kortelę.
  • Gegužės 28 dieną apie 12 valandą paskambinau SEB klientų informacijos telefonu 1528 ir paklausiau, ar tikrai galiu pasiimti naują kortelę (lyg ir nebūtina buvo, nes vadybininkas mane užtikrino, kad bus). Aptarnavęs mane SEB darbuotojas, pasiteiravęs mano asmens kodo ir pavardės, užtikrino, kad kortelė manęs laukia mano banko skyriuje, Laisvės pr. 2. Pokalbis, mūsų visų patogumui, yra įrašytas SEB serveriuose.
  • Dėl tokio reikalo negaila ir pietus paaukoti. Deja, kortelės skyriuje nebuvo. Vadybininkės (4 langelis, mano nr. 308, apie 13 val.) informacija: skirtingai nuo kitų kortelių, Virtuon automatiškai neatnaujinama – ją reikia užsakyti; (man paaiškinus, kad užsakiau iš anksto) kortelė bus tik birželio mėnesį (1 arba 2 d.), bet ji galinti atblokuoti turimą (!!! – o aš keikiau Apple); (paklausus, kodėl susidarė savaitės tarpas tarp kortelių) kortelė užsakyta gegužės 25 d., pinigai nuskaičiuoti gegužės 27 d., todėl ji niekuo padėti negalinti; (paklausus, kodėl 1528 pasakė, kad kortelė yra) paskambinus 1528 reikia klausti, ne ar yra kortelė, o konkretaus banko skyriaus telefono, ir skambinti į jį. Kas galėjo žinoti?

Mano klausimai SEB bankui: 1) ar tai vadintina veikiančia banko vidaus komunikacijos sistema? 2) jei Virtuon kortelės automatiškai neatnaujinamos ir mano prašymas gegužės mėn. pradžioje nebuvo užskaitytas, kas užsakė ją gegužės 25 dieną ir kodėl nuskaičiavo pinigus 27-ą? 3) jei vis dėlto užsakymas buvo užregistruotas, tai kodėl jo vykdymas atidėtas taip, kad klientas savaitę liktų be mokėjimo priemonės? 4) prieš kiek laiko iki kortelės galiojimo pabaigos SEB iš tikrųjų blokuoja atsiskaitymus ja ir kodėl apie tai nežino banko darbuotojai? 5) kodėl nė vienos banko informacijos ir aptarnavimo grandies darbuotojai negali atsakyti į klausimus ir suteikti rūpimą informaciją (ir nė kiek nesistengia vietoje jos gauti daugiau iš kolegų ar vadovybės)?

Mano problemėlė – pati smulkiausia. O ir klientas aš nesvarbus, nors bankas turėtų vertinti 15 metų su juo esančius klientus. Jei būčiau norėjęs skųstis dėl bėdų, verčiau jau skųsčiausi tūkstantėliais, išgaravusiais iš pensijų fondo per krizę. Mane nuvylė būtent vidinės banko komunikacijos bei klientų aptarnavimo sistemos ir neadekvatumas pastangų, dedamų kliento problemoms spręsti (t.y. kiek dariau aš, kad gaučiau kortelę laiku, ir kiek darė bankas). Aš netikiu, kad bankas gali blizgėti aptarnaudamas didelius klientus, jei jis nesugeba aptarnauti smulkių. Tai kultūros ir vidinės tvarkos dalykas. Išsprendžiamas, todėl ir tikiuosi, kad kitiems nebeteks su tuo susidurti.

This entry was posted in komunikacijos, neteisybės and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Both comments and trackbacks are currently closed.

35 Comments

  1. Posted 2009.5.28 at 15:25 | Permalink

    Mane labiausiai nustebino tai, kad pratęsus Visa Virtuon pasikeite ir kortelės numeris, ko pasekoje teko ją visur priregistruoti iš naujo.

    O post’o pavadinimas truputį klaidinantis, nes pagalvojau, kad neveikia pačios IT sistemos, o ne procedūros banko viduje.

    • vienastoks
      Posted 2009.5.28 at 15:33 | Permalink

      Sutinku. Čia „komunikacijos“ turėta galvoje plačiąja prasme – įskaitant susišnekėjimą ir verslo procedūrų sutvarkymą.

    • Darius
      Posted 2009.7.13 at 11:49 | Permalink

      As paprasiau kad korteles numeris nesikeistu, tai paliko galioti sena :)

  2. Posted 2009.5.28 at 15:36 | Permalink

    Baigsis mano virtuon, tai turbut galvosiu apie hansos kreditine-be-kredito, kazkaip ten automobilines ar kaip jos vadinas. Gera pusvalandi cia su banko darbuotoja pradiskutavom. Bet kai alga gaunu i hansa, tai labai patogu butu per 5min persivest pinigu ir kazka nusipirkt (paprastai toj kortelej pinigu nelaikau, del visa ko). O ne kita diena kaip i SEB..
    Hansa ruls. Hansa -> Swedbank :)

  3. Posted 2009.5.28 at 15:49 | Permalink

    Tikrai dar maža problema. Man atsitikęs variantas
    http://blog.elem.lt/?p=1111

  4. Posted 2009.5.28 at 16:03 | Permalink

    -Laba diena ryte užblokavau ebanką, suvedžiau blogai pwd.
    -Ar koks jūsų AK, kortelės k? Ok, ačiū, galim atblokuoti, bet veiks tik su pwd, kuris parašytas ant dokumento, kai gavote kortelę. (wtf?)
    -Aš pwd senai nebežinau ir tam jį keičiau, kad niekas nežinotu! Ką man daryti?
    -Turite apsilankyti viename iš banko skyrių.
    -Ok.
    -Ar turite komentarų ar dar galėčiau kuo padėti?
    -Tai kad ne, dėkui.

    Banke:
    -Labas noriu atblokuoti savo ebanką. Va mano doc’ai.
    -O kokiu slaptažodžiu? Su pirmuoju (suprask iš to pačio lapo), tą kurį pamiršote (???) ar nauju?
    -Nauju.
    (Matau kaip spaudžia ‘Atblokuoti’ ir ‘Generuoti naują’, Užrašo ant paprasto note-it lapuko.)
    -Ačiū.

    (eilėj ~15min, kėdėj ~ 2min.)
    Kokio velnio jie saugo mano sena pwd? Pradavinės gal? Ar jiems ‘random’ neveikia normaliai ir nuolat gražina tas pačias reikšmes ir mano pirminį duoda visiems?

    O apskritai kas banke dirba? :E

  5. Posted 2009.5.28 at 16:08 | Permalink

    Na SEB yra SEB, jau prieš 5 metus palikau šį banką būtent dėl tokių kuriozų. Kolkas neteko gailėtis, ypač kai Swedbankas priskyre prie auksinių klientų su asmeniniu vadybininku, visi iškilę klausimai sprendžiami pas vieną asmenį (kuris gan dažnai pasikeičia), nors visą laiką pasitaikydavo pakankamai sukalbamos ir su galva merginos :)

    • moderis
      Posted 2009.5.28 at 16:34 | Permalink

      labai jau įdomu, kaip jie ten priskiria tuos lygius ir kur galima savo „kartoninio kliento“ statusą pamatyt.

  6. Posted 2009.5.28 at 16:13 | Permalink

    Keista, su SEB niekada neturėjau jokių problemų ir man jis atrodė klientus branginanti įstaiga (na, tiek, kiek klientus apskritai gali branginti bankas:) ). Tiesa, turėjau vieną kartą nutikimą, kai elektroninės bankininkytės sistemoje uždaviau gana individualų klausimą, o man atsiuntė ištrauką iš sutarties su banku:)

  7. Posted 2009.5.28 at 16:20 | Permalink

    Kas yra konservatyviau už bankus?

    Biurokratijos bankuose daugiausia iš visų įmanoma verslo sričių. IT sritį jie atnaujina rečiausiai, mat stabilumas ir patikimumas jiems svarbiausi. Normalu. Ką kalbėti apie kokias inovacijas… Niekada nediegs inovacijų. Naudojama tik tai kas užtikrinta per metų metus.

    Žmonės eina ten dirbti tie kurie mokykloje ir universitete mokosi stropiai, pavyzdingai. Tie, kurie korektoriais užtušuoja kiekvieną rašalo dėmelę, tad labai nustembu, jei tenka susidurti su charizmatiškais asmenimis :)
    Pats bankas kaip mechanizmas jis baisiai griozdiškas, sunku tokį kontroliuoti sėkmingai.
    Tad tikėtis iš šio verslo malūno kažko daug – sunku.

    Teko matyt įdomia istoriją apie vieno žmogaus banką, vokietijos kaime, įkurtą labai seniai, kur pinigus laiko visi kaimo gyventojai. Patys suneša, patys kaimynams ir paskolas duoda. Tokį banką aptarnauja, valdo vienas žmogus :) Ir jis sėkmingai išgyvena visas krizės ar kitokias negandas. Tik štai, bankai dabar jau ne tik kojinės seife, bet dar ir visokie virtuon ir kitokie mandrumai egzistuoja.

    • Posted 2009.5.28 at 21:12 | Permalink

      Įdomu, o tai kad aš galiu labai nemažai nuveikti savo banke iš iPhone ir dar operacijas patvirtinti m-parašu: čia atsilikimo pavyzdys?

  8. Posted 2009.5.28 at 16:24 | Permalink

    Kažkaip su bankais iš viso vengiu turėti reikalų, ypatingai kai kiekviena kartą kiša man pensijų kaupimo sutartį :// Jei taip vyksta privačiam sektoriuj tai ko mes stebimės dėl valstybinių įstaigų aptarnavimo? :D

  9. Posted 2009.5.28 at 16:50 | Permalink

    Manau jeigu sugalvotume akcija postams apie nuotykius bankuose, dalyvaujanciu skaicius butu nemazesnis nei blogatone.
    Siaip nors SEB nelabai kur akcentuoja, bet kai kuriuos reikalus galima isspresti neinant i banka – o naudojantis asmeniniu pranesimu sistema ju bankininkystes puslapyje. Tokiu budu gavau dar neisduotos Virtuon korteles duomenis (realiai gi internete atsiskaitinejant tik ju ir reikia) kai labai dege nusipirkti lektuvo bilietus.

  10. Posted 2009.5.28 at 16:53 | Permalink

    Būna bankai ir nebankai. Skaitydanas įrašą kokį 20 kartą įsitikinau, kad šitas – nebankas. Pabėgau iš jo prieš gerus 8 metus. O klientas aš neblogas…. :)

  11. Posted 2009.5.28 at 16:56 | Permalink

    Aha, man pernai buvo kuriozas, kai slaptažodžių kortelę aktyvavo iš 4-to karto. Prisijungus pirmajį kartą po aktyvavimo, nesvarbu, ar banko skyriuje, ar namuose, veikdavo kelias minutes, po to atsijungdavo, ir tada amen – neprisijungdavau su jokiais slaptažodžiais – nei su tikrais, nei su netikrais :) O kortelę kiekvieną kart aktyvuodavo arba po ilgo ID konfirminimo telefonu, arba važiuot į skyrių reikėdavo.

    Galų gale parašiau jiems oficialų laišką su žinia tarp eilučių, kad „užknisot, chebryte, tvarkykitės, ką?“. Po kelių dienų patys paskambino, ir pasakė, kad pakeis tą mano nelemtą slaptažodžių kortelę į kitą. Toji veikia nuo tada.

    Visa Odisėja iki naujos kortelės truko beveik mėnesį, tuo laikotarpiu kiekvieną kartą kreipiantis ir telefonu, ir banko skyriuose į mane buvo žiūrima kaip į analfabetę, kuri nesugeba tinkamai prisijungti :) Nors jie patys nesuprato, kas ten buvo su ta kortele – tai ji blokuota, tai neaktyvuota, tai „neprijungta prie mokėjimo kortelės“… Ir aišku, už naujos kortelės gamybą, nors tik 5 Lt, susimokėjau pati.

    Nuo tada mano nuomonė apie SEB panaši :)

  12. Posted 2009.5.28 at 17:15 | Permalink

    Sakyčiau, kad šiuo atveju galima kalbėti ne tik apie SEB CC kompetenciją, bet ir apie Visa Virtuon, kaip apie patį produktą, kuris, mano subjektyvia nuomone, yra vienas prastesnių, nors galbūt atitinka savo kainą (lyginant su įprastais kreditinių kortelių įkainiais).
    Su prieš porą metų pagarsėjusia Runescape istorija susidūriau ir aš, ir net ne vieną, o du kartus. Pirmuoju atveju buvo pakeista pati kortelė, antruoju atveju nusprendžiau nebesinaudoti paslauga, t.y. trečios kortelės nebeimti. Negana to, antruoju atveju e-banko išklotinėje WP-RUNESCAPE-BY-JAGEX transakcijas pamačiau „per vėlai“ (nes gulėjau ligoninėje), todėl dalies nurašytų pinigų bankas negrąžino. Ką jau kalbėti apie aiškinimąsi, kuomet, kaip ir rašoma straipsnyje, kiekvienas banko darbuotojas turėdavo būtinai savo ir būtinai įtikinamą versiją.
    Šiuo metu naudojuosi kito banko įprasta kreditine kortele ir, tiesą sakant, matau to privalumus: automobilio nuoma, kelionė DB traukiniais (perkant bilietus internetu), Lufthansa quick check-in ir kitos galimybės, kurios neįmanomos su Visa Virtuon. Ką jau kalbėti apie Runescape, automatinį kortelės pratęsimą ir kitas bėdas.
    Beje, įdomu tai, kad bent jau Lietuvoje Visa Virtuon kortelės siūlo vienintelis SEB bankas.

  13. Invisible
    Posted 2009.5.28 at 19:43 | Permalink

    As va kaip tycia neseniai buvau SEB banke ir nutraukiau visas turimas korteles (tarp ju ir visa virtuon) ir uzdariau saskaita. Vadybininke visaip bande itikineti mane pasilikti tiek kortele nes viena is ju buvo nemokama ir saskaita nes ji nemokama, taciau buvau jau nusiteikes susitvarkyt nes tam banke nieko nebelaikiau.
    Is kuriozu tai kad viena karta buvau nutraukti ir ant korteles buvo apie 5lt gal tai siule nenutraukt korteles nes pinigu negali grazinti, taciau si karta viska grazino su centais (praeita karta nenutraukiau nes kaip tik reikejo cigareciu :))

  14. Mantas
    Posted 2009.5.28 at 19:51 | Permalink

    Taip, su SEB Virtuon pratęsinėjimo (bei varinėjimo) problemom ir man teko susidurti (gėda, pelėda). Kad susidaro maždaug savaitės tarpas, kuomet senoji kortelė nebegalioja, o tu dar neturi naujos. Ir tai vadinasi bene stambiausias bankas Lietuvoje.

    Kas jiems trukdo paskutinio mėnesio penkioliktą dieną nuskaityti pinigus, per keletą dienų pagaminti naują kortelę, ir tuomet liktų dar gera savaitė laiko klientui tą atnaujintą kortelę atsiimti. Bet kur tau.

  15. Galva neneša
    Posted 2009.5.28 at 20:35 | Permalink

    Na, Tamstos problema yra DYYYYYYYYYDELĖS ir įsisenėjusios SEB BANKO PROBLEMOS dalis, nes su šia problema susiduria VISI turintys SEB korteles. Taigi, jų visų problem„ėlės“ susideda į seną, įsiėdusią negražią dėmę ant SEB munduro. Praeitą kartą VĖL patyrusi tą patį ilgai ir piktai priekaištavau bankui – kodėl, kai užeinu į svetainę, nematau, kad būtų atsiųstas įspėjimas, jokie mirkčiojimai ar raudonos eilutės neatkreipia mano dėmesio į tai, kad baigiasi kortelės galiojimo laikas. Ak, ten yra parašyta, iki kada galioja? Bet juk negaliu kas kartą skaityti VISKO, kas ten parašyta – užsuku trumpai akimirkai ir vėl grįžtu prie atliekamo darbo. Per 5 metus paprasčiausiai užmirštu tai daryti! Juk žmones, ne automatus bankas aptarnauja! Ir dar, jei geba neužmiršti užblokuoti mano kortelę, tai kodėl negeba pagaminti ir duoti VEIKIANČIĄ nuo pirmos dienos naują kortelę?
    Įtariu, kad reikalas paprastas. Dar anksčiau Vilniaus bankas praktikuodavo tokį negarbingą metodą pasilaikyti kliento pinigus. Pvz., tau iš Vilniuje esančio banko perveda pinigus, o tavo sąskaitos jie savaitę ar dvi nepasiekia. O juk pavedimų kasdien daug daroma! Kokios sumos „niekieno“ pinigų „pakimba“ ore? Tas pat ir su kortelėmis. Jose yra pinigėlių ir štai tie pinigėliai užblokuojami :) Lyg ir tavo, o nepasinaudosi…
    Anksčiau, dėl kitų problemų NUOLAT RAŠYDAVAU apie tai lankomiausiose svetainėse, lygindavau su kitais bankais (turėjome sąskaitas keliuose bankuose). Manau, tas nuolatinis lyginimas viešoje erdvėje su kitais bankais šio banko nenaudai padarė savo – kai kas iš mano minėtų trūkumų ar net piktnaudžiavimų buvo pašalinta. Tik kortelių dar įsikibę laikosi.
    Gerai, kai taip atsitinka NAMIE, ir gali pasiskolinti. O jei būtum dar negrįžęs iš užsienio? Kortelė dar turi galioti, o tau ją iš anksto užblokavo, užuot atsiuntę priminimą su kvietimu užeiti nurodytą dieną pasiimti kitos, o „Reply“ paspaudimą laikytu tavo pažadu atvykti.
    O gal čia toks „aukštasis etiketo pilotažas“, būdingas SEBui? Prilygstantis kumščiui ar špygai panosėje? Net bolševikų laikais nesusidūriau, kad kas taip įžūliai elgtųsi su MANO sąskaitoje esančiais MANO pinigais. Neleisti naudotis pinigais reikėdavo prokuroro sankcijos. O čia tau gali užblokuoti VISUS pinigus antstolis, gavęs net ir klaidingą sprendimą, gali pats bankas elgtis, lyg su savais.
    Na, va, išsiliejau.
    Ar vienamtokiam palengvėjo?

    • vienastoks
      Posted 2009.5.28 at 20:40 | Permalink

      Palengvėti nepalengvėjo – veikiau jau atvirkščiai – padidėjo rūpestis, kad bankas skriaudžia labai daug savo klientų ir nesirūpina reputacija. Dabar pagalvojau, kad gal mes be reikalo vienas kitam tesiskundžiam? Gal reikia bandyti skųstis bankui, o, jei tai neduotų rezultatų, į vartotojų teisių organizacijas? Aš pabandysiu savo istoriją nusiųsti banko atstovams kaip skundą ir pažiūrėsiu, kokį atsakymą gausiu.

  16. Posted 2009.5.28 at 20:39 | Permalink

    Su Virtuon kol kas labiausiai užknisa tai, kad iš savo pagrindinės sąskaitos pervestų į savo Virtuon sąskaitą pinigų tegalima tikėtis tik kitą dieną. Kai tuo tarpu firmos, i kurių perku Virton pagalba internetinę telefoniją, pinigus nusiskaito per sekundės dalis ;)
    Vienžod, štoje vietoje SEB yra totalūs lūzeriai, visiškai negerbiantys klientų

  17. Posted 2009.5.28 at 22:49 | Permalink

    aš buvau jauniausia Blogotono bėgikė :) man dar ir dviejų savaičių nėra :)

  18. Posted 2009.5.28 at 22:51 | Permalink

    oi, ne po tuo tekstu komentarą parašiau… :) sorry… :)

  19. Julius
    Posted 2009.5.28 at 23:41 | Permalink

    Jo su sebu nekas, aš ir pats laukiu progos kada galėsiu ir jo pabėgti

  20. Posted 2009.5.29 at 0:43 | Permalink

    gal būsiu nepopuliarus, bet mano seb visa virtuon’as buvo automatikšai pratęstas (kovo mėn) net, kai pinigų nebuvo sąskaitoje (į minusą), kitas dalykas yra kortelės keitimas, kurį daro kas porą metų, tai ten irgi tiesiog vieną plastiką pakeičią į kitą (kortelės numeris ir ccv2 kodai lieka tie patys) ir kiek pamenu pagamino vėl gi automatiškai.
    O SEB’e susikalbėjimo tarp grandžių tikrai kartais trūksta (čia jau būtų kita istorija).

  21. Sol
    Posted 2009.5.29 at 8:25 | Permalink

    Paskaičiau ir nesuprantu – negi man vienam su SEBu nekyla problemų? Korteles pakeičia laiku ir jos galioja baigimosi mėnesį iki paskutinės dienos, ko pasekoje kartais turiu dvi veikiančias vienos sąskaitos korteles :) Pinigai į Virtuon patenka per 3 – max10 minučių. Gal tai dėl to jog Klaipėda tai ne Vilnius :)

    • vienastoks
      Posted 2009.5.29 at 9:02 | Permalink

      Tikrai ne tau vienam – negalėtų būti, kad visiems taip nesisektų. Tiesiog iš visų skaitančių motyvą parašyti turi tie, kas nukentėjo dėl banko nekompetencijos ar aplaidumo. Jei viskas būtų buvę gerai, ir aš nebūčiau rašęs „laiku gavau naują Virtuon kortelę“.

  22. muchio
    Posted 2009.5.29 at 10:08 | Permalink

    Paaiškinkite, prašau man Virtuon privalumus prieš paprastą kreditinę kortelę. Sulyginsim ir matysis ar vertas tas vargas su pseudo-kortele jos teikiamų privalumų.

  23. Posted 2009.5.29 at 11:27 | Permalink

    Na bankai dideli, turi daug skyrių, todėl juose prikurta daug taisyklių, biurokratijų. Man labai panašiai buvo aktyvuojant „VISA Virtuon“ (http://www.tykiai.lt/2008/05/s.....thomannde/). Tuomet irgi telefonu sakė, kad kortelė aktyvuojama automatiškai, o galiausiai sėdėjau banko skyriuje ir pildžiau prašymą ją aktyvuoti.

  24. Ignas
    Posted 2009.5.29 at 11:54 | Permalink

    Vakar atsiėmiau 2 atnaujintas (Visa). Viena, pasirodo, kad buvo pagaminta jau prieš pusmetį! Vadybininkė nežinojo kodėl ir kodėl tai kainavo tik 10lt. Na ir šiaip daug ko nežinojo :) Bet aptarnavo tikrai draugiškai :)
    Nenuostabu – kvalifikuotų darbininkų stygius vis dar. Aš stebiuosi, ar išvis kas nors bemoka dirbti? Kartais tenka užsiimti darbuotojų paieškom. Pajaučiu kad jokios krizės nėra – niekas dirbti nenori.

  25. Saul
    Posted 2009.5.29 at 14:04 | Permalink

    bandysiu atsverti truputį į kitą pusę tą SEB banko nurašymą į šuns dienas. :) O ar kas lyginote mokesčių apmokėjimo sistemas SEB’e ir Swedbanke. Visą laiką mokesčius mokėdavau per SEB, bet darbovietė priverė atsidaryti sąsakaitą Swedbanke. Nutariau ir mokesčius ten pat susimokėti. Buvau LABAI nustebęs, kai Swedbanko sistemoje radau tokias keistenybes, kaip – mygtukas ‘Sukeisti NUO IKI reikšmes“. Kelis kartus pamiršau nuspausti, privėliau klaidų mėnesiui į priekį. Turėjau paskui aiškintis su elektros tinklais. Dar viena keistenybė – automatiškai nesikeišia mėnesio skaičius. Ir dar. Kai keitėsi tarifai už elektrą vieną mėnesį užmokėjau ir pamiršau nuspausti išsaugoti pakeitimus. Kitą mėnesį jau užmokėjau su senu tarifu. Tokių „vėjų“ patirti SEB sistemoje man neteko. Swedbanke matyt kažkas atbulom rankom pasidarbavo arba pritrūko išradingumo. :)

    • vienastoks
      Posted 2009.5.29 at 14:35 | Permalink

      Niekas nenurašė SEB. Tai buvo konkrečios situacijos aprašymas. O štai ir sprendimas jai atsirado: http://www.nezinau.lt/kas-isge.....ptarnavimo

    • Galva neneša
      Posted 2009.5.29 at 15:41 | Permalink

      Pritariu – iš tiesų atsiskaitymo knygelė SEBe tikrai PAGIRTINAI veikia – pati datas keičia, ir kitų patogumų yra, kurių kad ir kiek prirėkiau gėdinimų Hansiečiams į ausį, tie taip ir nesugebėjo pataisyti. Jiems aiškiai nusispjauti. Arba ten įdarbinami tik smegenų neturintys. Tačiau taip „juokauti“ su kliento kortelėmis ir pinigais, kaip juokauja SEBas, yra KRIMINALAS. Tiesa, po mano gal metus įv. portaluose trukusio jų dėjimo į šuns dienas ir palyginimo su kt., SEBe atsirado nuoroda a la tautos pageidavimams bei siūlymams… „Po prosbe trudiaščichsia“ :) Nežinau, ar ji ką nors mačija, nes nei karto nesikreipiau. Juk ne kažin ko iš jų noriu, tai ir neteko dar rašyti. Prašymas tik vienas – neužkraukite klientui SAVO problemų. Turite visą personalą, tai ir tvarkykitės, kaip dera.

  26. Posted 2009.5.31 at 12:23 | Permalink

    aš kažkaip nesistebiu tokia banko nekompetencija, pats dalinai naudojuosi SEB banko paslaugomis, tačiau pagrindinį savo banka esu pasirinkęs kitą. SEB apskritai sunku su kasdienėm paslaugom, pradedant grynųjų įnešimą pildant kažkokius blankus ir baigiant tuo kad kartais pasimetu tarp savo saskaitų banke, nes jų ten kažkaip turi būti DAUG :D

    taip kad jei renkates banką, nerekomenduočiau SEB :)

  27. Posted 2009.12.15 at 13:44 | Permalink

    Aš kaip tik su panašia problema susidūriau. Mano Visa Virtuon galiojimas iki: 2009-12-31
    O jau nuo 2009-12-01 nebeleidžia su ja atsiskaitinėti !

    Rašiau laišką per e-sistemą, o gavau atsakymą, kad reikia prasitęsti galiojimą. Paklausiau kaip prasitęsti, nes neradau informacijos, o gavau atsakymą: prasitęsti galėsite kaip baigsis kortelės galiojimo laikas. Likau nesuprastas. Kur dingo visas mėnuo??
    Kai turėjau kitų problemų tai pastebėjau, kad telefoninės konsultantės, internetinės konsultantės ir gyvos konsultantės – pateikia skirtingą informaciją. Iš kur jos ją traukia?

    Pritariu tam, kad kaip 15 metų klientas, jaučiuosi visiškai nereikšmingas bankui.

2 Trackbacks

  1. [...] dabar – geros naujienos. Vakarykštė istorija su Virtuon kortele baigėsi draugiškai ir sėkmingai: paskambino man iš SEB klientų aptarnavimo skyriaus, [...]

  2. [...] neveikia banko komunikacijos http://www.nezinau.lt “Kai neveikia banko komunikacijos” Vasaris 4th, 2010 | Kategorija: Be [...]