1% klubas

Ponios ir ponai! Šiuo įrašu visiškai neiškilmingai skelbiu apie lietuviškų tinklaraščių „vieno procento“ klubo įkūrimą. Klubo tikslas – suvienyti pastangas plačiąjai skaitytojų bendruomenei pateikti vertingiausią ir įdomiausią lietuviškų tinklaraščių turinį, skatinti tokių tinklaraščių kūrimąsi ir tobulėjimą, propaguoti asmeninio turinio ir leidybos idėjas, tinkamai atstovauti tinklaraščius bendrojoje žiniasklaidos erdvėje, dalintis patirtimi ir turėti daug smagaus laiko visa tai darant.

Kodėl?

Jau esu rašęs, kad geresnieji tinklaraščiai (tas simbolinis 1 procentas) nepelnytai skęsta šlamšto jūroje. Bendras kontekstas, neturint jokių gairių surasti vertingą turinį, yra toks prastas, kad didžiajai daugumai skaitytojų susidaro iškreiptas lietuviškosios blogosferos vaizdas. Atrodo, kad nieko, išskyrus sentimentalius kliedesius, piramidės pasipelnymo schemas, azartinius žaidimus, ir neraštingus „swejki“ apskritai nėra.

Įdomesni tinklaraščiai akivaizdžiai gautų naudos iš resurso, kuris skaitytojams padėtų juos surasti, pristatyti ir pateikti kaip lygiaverčius kitiems lietuviško žiniatinklio projektams. Skaitytojams toks resursas padėtų atrasti iki šiol nepažįstamus tinklaraščius ir priprasti prie tinklaraščių, kaip informacijos bei pramogos šaltinių ar vietų įdomiai diskusijai.

Kaip?

Palaipsniui. Pirmiausia 1% klubas taps sąrašu tinklaraščių, kuriame galima rasti gero turinio. Sąrašą savo nuožiūra galės skelbti bet kuris tinklaraštis – pavyzdžiui, nežinau.lt turės tam skirtą specialų puslapį. Lygiagrečiai jis propaguos tokio turinio idėjas, gaus savo simboliką (ženklus klubo nariams), rinks vertingas nuorodas ir resursus.

Kai tik leis galimybės, klubas įkurs savo svetainę, į kurią persikels ir sąrašas, ir informaciniai resursai. Ilgainiui ten pat turėtų atsirasti gyvas klubo narių įrašų srautas, ir reitingavimo sistema. T.y. svetainė įgaus kai kurių Lietblogs ar kaip.tik.ten projektų bruožų.

Ateityje nuo klubo narių aktyvumo priklausys, ar jie imsis platesnės veiklos organizuodami susitikimus, šventes, kitus renginius ar seminarus.

Narystė

Klubas yra nuolat atviras naujiems nariams. Prie klubo gali prisijungti bet kuris tinklaraštis (klubo nariai yra tinklaraščiai, o ne autoriai), kurio autorius (-iai)paprasčiausiai atsiunčia klubui laišką su projekto adresu ir trumpu pristatymu.

Kiekvienas stojantis į klubą tinklaraštis recenzuojamas penkių klubo narių tokiu principu:

  1. Iš paskutinių 50 tinklaraščio įrašų atsitiktine tvarka išrenkami penki, kurių nuorodos nusiunčiamos taip pat atsitiktinai parinktiems penkiems klubo nariams (po vieną kiekvienam).
  2. Klubo narys perskaito straipsnį ir pritaria arba nepritaria, kad jo turinys atitinka 1% kriterijų, kuris yra labai paprastas – tereikia teigiamai atsakyti į klausimą „Ar rekomenduotumėte šį straipsnį kaip gero/įdomaus/vertingo turinio lietuviškuose tinklaraščiuose pavyzdį?“.
  3. Savo pritarimą ar nepritarimą vertinantis klubo narys turi pagrįsti trumpu argumentu.
  4. Surinkus vertinimus iš klubo narių, nuorodos į straipsnius kartu su vertinimais ir pastabomis, bet be vertinusiųjų vardų yra persiunčiamas stojančiam tinklaraščiui.
  5. Jei 3 ar daugiau iš 5 vertinimų yra teigiami, tai tinklaraštis laikomas prisijungusiu prie klubo, jei ne – jo prisijungimas atidedamas mėnesiui, kuriam praėjus procedūra gali būti kartojama.
  6. Jei autorius (-iai) mano, kad vertinimas buvo netinkamas, labai šališkas ar padarytas atmestinai, jis gali būti pakartotas vieną kartą parenkant atsitiktine tvarka kitus vertintojus. Tokiu atveju priimant sprendimą abiejų vertimų rezultatai sudedami.
  7. Visas procesas neturėtų trukti ilgiau, nei savaitę.

Kaip matote, 1% klubas nėra kokia nors „elito“ grupė, skirta suskaldyti tinklaraščių bendruomenę ar pasipuikuoti vieniems prieš kitus. Galima sakyti, kad absoliučiai visi tinklaraščiai yra klubo nariai, kurių laikinas statusas yra „neprisijungę“, nes iki šiol neišreiškė noro, nespėjo sukaupti pakankamai turinio (yra labai nauji) arba tebetobulina savo turinį. Labai svarbu, kad klubo narių sutarimu informacija apie tai, kad kurio nors tinklaraščio turinys neatitiko klubo kriterijų, nėra skelbiama niekam, išskyrus tinklaraščio autorių.

Narystė klube nutrūksta tik tada, kai tinklaraštis nebeegzistuoja žiniatinklyje, nors gali būti sustabdyta, kad neklaidintų skaitytojų, jei tinklaraštis nėra pildomas ilgą laiką (pvz., mėnesį ar ilgiau).

Kiti dalykai

Klubo veikla yra pagrįsta bendruomenės aktyvumu ir geranoriškumu. Todėl labiau formalizuotos taisyklės gal ir nebūtinos. Klubo kūrimuisi ir veiklai kol kas naudojami „agile“ principai – paleiskime jį į gyvenimą, kad egzistuotų ir augtų, o reikiamus dalykus be didesnių formalumų sutvarkysime eigoje.

Labai laukčiau visų tinklaraščių autorių patarimų ir idėjų. Laikykime, kad čia išdėstytos nuotatos yra tiesiog gyvas juodraštis, ta vebdunulinė „beta“, kuri ateityje tobulės ir taps priimtinesnė visiems. Rašykite į komentarus. O jei norite prisijungti prie klubo – tai siųskite savo tinklaraščio informaciją elektroniniu paštu (kol kas man, kol nepaleista klubo svetainė ir speciali el. pašto dėžutė).

Sveiki prisijungiantys prie 1%! :)

Įrašo tema: blogai•lt, internetas, rinktiniai. Pasižymėkite nuorodą. Parašykite komentarą ar įdėkite citatą:Nuorodos URL.

Komentarų (82)

  1. Ričardas
    Parašytas 2007.8.23 (11:14) | Nuoroda

    NePo, o kuo tu išskirtinis, kad turėtum gauti pakvietimą? Juk tu turi būti suinteresuotas, kad tavo kokybę kas nors pastebėtų ir panašiai. Juk ir Vlastybės bandos PRISIDERINTI PRIE Europos sąjungos standartų, mes taip pat bandom juos kurti ir TU, ne mes turime derintis prie standartų.

    Pixel.lt kažkada buvo geras blogas, tačiau dabar (gal vasara) jis nusivažiavęs ir kol kas jame nieko nematau, nes praktiškai niekas į jį neberašo… O vien PHP apsistoti negalima, jeigu ten programavimas, tai kodėl praktiškai nėra nieko apie Pascal C++. Visi turi savo pliusų ir minusų.

    Vertina penki žmonės trys straipsnius, manau tie penki žmonės jau supras, kas yra tikras ir geras straipsnis. (beje viskas atrenkama random būdu)…

    Beje kodėl visi nežinau.lt draugai privalo būti nariais, o kiti ne? Artimiausiu metu turėtų pasirodyti specialus baneriukas, kurį įsidės narių tinklaraščiai pas save. Taip pat galbūt ateityje bus ir atskiras puslapis, tad nežinau.lt ir vienastoks yra tik įkūrėjas ir iniciatorius…

    Tinklaraščius vertina narių komisija :) taip žmonės, o tai kam vertinti, jeigu ne žmonėms?

    Dėl pasikeitimų, juk aiškiai aprašyta atmesti tinklaraščiai po mėnesio gali mėginti vėl… Na tai, neliks nuskriausti nė vienas, o nariai gauna papildomos atsakomybės rašyti dar geresnius straipsnius…

    Sutinku su vienastoks nuomonė.

  2. Parašytas 2007.8.23 (11:24) | Nuoroda

    Bet kokiu atveju, niekas nesako, kad jei nesi 1% klubo narys, tai tavo blogas yra niekam tikęs. Kiekvieno asmeninis reikalas būti jame ar ne. Kaip ir kiekvieno asmeninis reikalas turėti blogą ar ne.

    Aš nesutinku, kad blogas apie programavimą nepateks į tą 1%. Jei įrašai jame ne „šiandien panaudojau tokią ir tokią funkciją“ arba „šiandien tingiu programuoti“, tai kodėl gi ne.

  3. Parašytas 2007.8.23 (11:29) | Nuoroda

    P.S. NePo, tavo požiūris „iš aukšto“ mane labai stebina. Kiekvienas žmogus moka ir žino kažką išskirtinio, tad nereikia jaustis „pasaulio bamba“, jei kitas nežino to, ką žinai tu.

    Skirtumas tik toks, kad vieni žmonės būtinai turi parodyti, kad yra pranašesni, o kitiems tiesiog užtenka tai žinoti patiems ;)

  4. Ričardas
    Parašytas 2007.8.23 (11:31) | Nuoroda

    Tio aukso žodžiai: „Skirtumas tik toks, kad vieni žmonės būtinai turi parodyti, kad yra pranašesni, o kitiems tiesiog užtenka tai žinoti patiems ;)“ :)

  5. Parašytas 2007.8.23 (11:34) | Nuoroda

    Man tiesiog keisti žmonės, kurie įsivaizduoja, kad blogas gali būti tik apie programavimą ir apie nieką daugiau… Ir kitą turinį laiko popsu.

  6. vienastoks
    Parašytas 2007.8.23 (15:59) | Nuoroda

    Kai perskaitai kelias PHP ir JavaScript programavimo knygeles, įskaitant porą pažengusiems vartotojams, tai tokių svetainių turinys nebeatrodo anei labai originalus, anei toks jau sunkiai parašomas. Skirtingai nuo oponento, neneigiu projekto vertės, bet ir pūstis anaiptol nėra ko… visi darome tai, kas širdžiai miela.

    Kai pradėjau rašyti, man absoliučiai visi tinklaraščiai buvo šaunūs ir savaip įdomūs. Taip yra ir dabar – antraip išvis Blogoramos negalėčiau rašyti. Jei kurie tinklaraščiai ilgainiui tapo abejotini, tai tik dėl savo pačių padarytų, niekieno neprovokuotų pareiškimų ar kitokių nemandagių veiksmų. Aš nelinkęs menkinti kitų autorių pastangų, ypač kai jos nuoširdžios, net jei, griežčiau vertinant, ir netobulos. Nedaug tolerancijos turiu tik nepagrįstiems priekaištams arba asmeninių ambicijų demonstravimui netinkamose tam vietose.

  7. Parašytas 2007.8.23 (16:46) | Nuoroda

    Fantastika, aš esu nustebęs jūsų interpretacijomis. Mielieji, viso to as nerašiau apie ką jūs čia kalbate. Pabandysiu išnaujo paiškinti kitais žodžiais.

    1)Į klubą žmonės reikia kviesti, nes naujai atsiradę geri projektai gali apie jį būti negirdėję.
    T.y. pakeisti pasisiūlimo procedurą į pakvietimo

    2)Jeigu komisija pirmą kartą atmetė tinklapį, reikia suteikti jam šansą tarkim po pusmečio, nes tobulėjame mes visi.

    3)Į tam konkrečią rinką orientuotiems, ne asmeniniams blogas yra žymiai sunkiau gauti teigiamą įvertinimą iš žmonių, kurie šia sritimi nesidomi, kaip sprendžiama šita problema?

    4)Į klubą turi būti priimami žmonės, o ne blogai. Žinau, kad daugelis iš jūsų turi po viena blogą ir tuo džiaugiasi, tokiu kaip aš kur turi kelis yra mažai, bet yra :)

    5)Paskutinis sakinys, kuris jums ypač patiko:) Aš norėjau jus paskatinti pakeisti priėmimo taisykles skaityti punktą 1 Ir padaryti tai kuo greičiau. Tikrai yra vertu dėmesio žmonių ir aš nebūtinai esu tas žmogus.

    Peace :)

  8. Parašytas 2007.8.23 (16:55) | Nuoroda

    Šansas blogui suteikiamas po mėnesio, o žmonės gi nekvaili – sugebės įvertinti ir turinį, kuriuo nesidomi. Galbūt aš nesidomiu žvejyba, bet jeigu yra teminis žvejybos blogas su geru turiniu (patarimais, įspūdžiais ir t.t.), tai kodėl turėčiau jį įvertinti neigiamai?

  9. vienastoks
    Parašytas 2007.8.23 (17:20) | Nuoroda

    Jei apie pačias taisykles:
    1) Ir taip per akis spekuliacijų dėl neobjektyvumo, tad kvietimas sulauktų daug daugiau kritikos, nei pasisiūlymas į klubą. Nors tai priimta praktika (žr. 9rules.com), todėl gal taip ir vertėtų daryti. Kietesnis būtų filtras :)
    2) Kaip Laura rašė, galima kankinti klubą nors ir po mėnesio nuo atidėto prisijungimo.
    3) Kol kas dar nesu matęs nė vieno lietuviško tinklaraščio, kurio tekstų kobybės nebūtų galima įvertinti. Aš gal prastai suprantu finansus ar automobilių remontą, bet puikiausiai skiriu išsamius ir patrauklius rašinius apie tai nuo atmestinai parašytų.
    4) Turinys yra tinklaraščio savybė, todėl ir nariai yra tinklaraščiai.
    5) Dėl pirmo punkto tikrai verta pamąstyti. :)

  10. Parašytas 2007.8.24 (10:14) | Nuoroda

    Hi, vienastoks.
    Kokiu emailu rašyti?

  11. vienastoks
    Parašytas 2007.8.24 (10:27) | Nuoroda

    Tuo, kur įdėtas kontaktams: vienastoks at nezinau dot lt.

  12. Parašytas 2007.8.24 (21:18) | Nuoroda

    Perskaiciau viska. Ideja sauni ir asmuo ja sugalvojes vien del blogoramos galbut is visu LT blgoeriu yra autoritetingiausias tai daryti. TACIAU nors ir rasai kad tai nebus elito klubas, kurio tikslas skaldyti tas pavadinimas 1 proc. vistiek vercia manyti kitaip ir nesakyk, kad tai tik metafora ar siai nesvarbu (kam tuomet isvis toks pavadinimas)

    Ar yra numetyta kaip klubui keisti pav. ? ar istatai tai nuamto? ir ar isvis klubas turi tvarkingus istatus?

    Nors nesu teisininkas bet jei reikai galiu padeti. Teko ne vienai organizacijai rasyti istatus

    Tikiuosi kol dar nevelu inciatyvine grupe dar karta apsvarstys klubo pavadinima JUK TUREJO buti daugiau variantu.

  13. vienastoks
    Parašytas 2007.8.24 (21:41) | Nuoroda

    Matai, man tas 1% pavadinimas netgi šiek tiek ironiškas. Užsikabinau už jo kaip už Arnoldo „99% šlamšto“ antitezės, nors paskui radau dar daug kitų gerų dalykų jame – trumpas, grafiškas, pseudostatistinis, net seksualus, jei nori… ;)

    Įstatų gal ir nereikia, bet klubo principus tai reikės aptarti susitikus. Ir gal šį bei tą pakeisti. Dabar bandau logotipiuką padaryti – jis turėtų būti dar įžūlesnis už pavadinimą. :)

  14. Ričardas
    Parašytas 2007.8.24 (21:49) | Nuoroda

    Aš taip pat linkęs palikti šį pavadinimą :) Nes jau nė kartą buvo įrodyta, jog tikrų bkogų yra apie vienas procentas :) O čia, šis klubas bando juos suvienyti ir kartu plėstis :) Galbūt po metų jau bus 10 procentų :)

  15. Parašytas 2007.8.24 (22:12) | Nuoroda

    O sorry, koks klubo emailas? :)

  16. Parašytas 2007.8.24 (22:22) | Nuoroda

    o jeigu kils gincai? tam praverstu tikslus istatai

    pakolkas kaip suprantu cia vieno vienastoks ideja ir generavimas bet kadangi klubas suburs daugely zmoniu tai manau gerai butu padaryti kaip ir pirma visuotini susirinkima kuriuo metu butu nuspresti visi klausimai, a ?

  17. Ričardas
    Parašytas 2007.8.24 (22:35) | Nuoroda

    Kubikas > vienastoks eta nezinau dot lt

    Andriau > šiam dalykui esu kai ką sugalvojęs, bet kol kas dar ne laikas :) Vėliau viską papasakosiu vienastoks

  18. Parašytas 2007.8.27 (14:18) | Nuoroda

    Smagu grįžti po atostogų ir rasti prigeneruotų gerų idėjų. Idėja – puiki, sveikintina, demokratiška. Aš – už.

  19. rebel
    Parašytas 2007.8.31 (23:39) | Nuoroda

    Idėja tai labai gera, ji dar tik idėja. Linkiu, kad taip neliktų :)

  20. Parašytas 2007.9.11 (1:38) | Nuoroda

    Šita o tai jis startavo, gyvas? Kas nariai? Kažką pamečiau ryškiai :-) Ir kad patekau/nepatekau irgi nieko negavau ;-)

  21. vienastoks
    Parašytas 2007.9.11 (8:47) | Nuoroda

    (Prieš) paskutinė informacija yra čia: http://www.nezinau.lt/1proc-kl.....-ataskaita
    Nuo to laiko klubas pasipildė tik 2 nariais: Žaidimų patarėjo (www.blogas.lt/game) ir Labas.blog (www.labas.co.uk). Keičiame tvarką, tai naujus narius patys kviesime į klubą.

    Pastaruoju metu nieko labai aktyvaus nevyksta. Tiesiog ruošiu klubo svetainę. Daugiau veiklos atsiras ją įkūrus.

  22. Parašytas 2007.9.16 (13:06) | Nuoroda

    Kokioj būklėj svetainė ?

  23. vienastoks
    Parašytas 2007.9.16 (13:10) | Nuoroda

    Testinėje kol kas. Pabandysiu prototipą šį mėnesį paleisti.

  24. Parašytas 2007.10.27 (22:26) | Nuoroda

    Vienastoks, koks progresas?

    Tiesa, būtų šaunų, jeigu įrašai būtų peržiūrimi pagal tinklaraščio autoriaus duotas kategorijas.

    Tarkim yra „gyvenimas“ ir „kompiuteriai“. Žinoma, straipsniai apie kompiuterius bus vertingi, o išgyvenimai – nieko nesudomins, tačiau koks blogas be asmeninės nuomonės ir praleistos dienos apibendrinimo… Gautusi nesmagiai, jeigu peržiūrimi būtų „gyvenimas“ kategorijos įrašai.

  25. Parašytas 2007.10.28 (0:07) | Nuoroda

    Nepritariu. Juk visų kategorijų įrašai sudaro tą patį vieną blogą. Ir klubas blogų, o ne atskirų kategorijų.

  26. Parašytas 2007.10.29 (16:11) | Nuoroda

    pilnai neskaičiau, bet idėjos pradžia teisinga. prašau prijungti, jeigu bus rimtesnių pajudėjimų į priekį

  27. vienastoks
    Parašytas 2007.10.29 (16:17) | Nuoroda

    „Jeigu pajudės“ šiuo metu yra pagrindinis rūpestis ir abejonė. Tikriausiai ne anksčiau planuota forma…

  28. Parašytas 2008.2.20 (16:36) | Nuoroda

    hm. truputi per daug plepalų čia :)
    įdėja gera bet numarinta nerealizuota. Gaila.
    Čia lyg ne vienas toks atvejis. Samdykit programerį ir darykit! ;)

  29. Parašytas 2008.3.20 (0:24) | Nuoroda

    Mažas klausimėlis – vis dar turiu savo tinklaraštyje skydelį su nuoroda į šį klubą. Ar jį jau šalinti, ar dar palaukti?…

  30. vienastoks
    Parašytas 2008.3.20 (8:41) | Nuoroda

    Labas.blog »

    Gali palikti, jei netrukdo. Klubas dabar liko tik kaip „kokybės siekimo ženklas“ be konkrečios veiklos. Jei šaus į galvą gerų ir praktiškų idėjų, tai atgaivinsim gal.

  31. Parašytas 2009.4.24 (7:45) | Nuoroda

    turbut nezinote, bet angliakalbiame pasaulyje „1% club“ vadinamos nuskalstamos grupuotes, vazinejancios baikais:D just so u know..

  32. SECRET
    Parašytas 2009.9.28 (22:17) | Nuoroda

    Kaip istoti i tavo kluba?

Citatų (14)

  1. Parašė Novum » Blogai - irgi VIP (2007.8.15 21:02)

    [...] Nezinau.lt idėją apie 1% blogų klubą, prisiminiau savo bakalauro ir kitus darbus apie blogus. Tuomet bandžiau [...]

  2. Parašė 1% klubas « Eimantas Vaičiūnas (2007.8.16 12:34)

    [...] ir aš Džiugo idėją apie 1% blog:ų klubą. Perskaičiau ir komentarus. Nelinkiu nieko blogo tačiau, nemanau, kad šitas projektas ilgai [...]

  3. [...] Pirmi žingsniai žengti. Turime kuopelę kandidatų ir vieną kitą klubo narį. Nepamenu, kad kada nors būčiau išsiuntęs tokią krūvą elektroninio pašto – bijau, kad Google nepradėtų mano laiškų dėti į šiukšlių kibirą automatiškai. Kartas nuo karto dirstelėkite į „spam“ skyrelį, gal ten tarp pasiūlymų vesti Nigerijos gražuolę su 100 milijonų dolerių kraičiu guli ir mano kuklus prašymas įvertinti naujo kandidato į klubą įrašus bei patį tinklaraštį. Kol neatslūgs pirma banga, matyt, daugiausiai laiko ir bus sugaišta susirašinėjimui el. paštu, bet jau gavau keletą gerų įdėjų dėl klubo svetainės iš kolegos Donato, taigi tie reikalai irgi turėtų pajudėti. [...]

  4. Parašė Blogorama #178 : nežinau.lt (2007.8.26 21:20)

    [...] jaučiasi įžeistas 1% klubo (gal labiau pavadinimo), todėl įkūrė 99% klubą, kaip protestą ir atsvarą. Geras dalykas – [...]

  5. [...] 1% klubas – rugpjūčio ataskaita [...]

  6. [...] pradžia4. Paskaičiuokim savo SMS šiukšles5. Para be legalios Windows versijos   (1% klubas)6. Ar labai stabdo JavaScript?7. Minimalizmo link8. Būti be ryšio – tikrai „be ryšio“. [...]

  7. Parašė Dar vienas teminis blog’as Sepa (2007.9.2 19:15)

    [...] naujovesir atradimus, socialines problemas, programavimą ir t.t.). Dažnai pasijusdavau to 99% klubo nariu, kas tiesiog į neviltį varė ir savikritiškai pažiūrėjus buvo tiesa. Tebūnie tai pabaiga, [...]

  8. Parašė Persikraustymas : nežinau.lt (2007.11.10 17:31)

    [...] Dedikuotame serveryje galima kurti virtualius, t.y. turėti keletą domenų vardų vienoje paskyroje. Nesisiūlau priglausti jūsų svetainių, nes nežinau.lt tikriausiai labai skriaus srautu. Tačiau pabandyti verta – gal pagaliau padarysiu mažą svetainėlę vargšui pamirštam 1% klubui. [...]

  9. [...] kurti ale blogerių grupes. Kad ir vadinamą 1% klubą ar PHP programuotojas ar ekonomistų būrelis. Galimybė klubo savininkams gauti XML informaciją [...]

  10. [...] 4. 1% klubas [...]

  11. Parašė 2007-ieji su nežinau.lt : nežinau.lt (2007.12.31 20:33)

    [...] nepaisant gausybės Vaidoto idėjų, tik knygas paskaitau (nors dažniau su Palm). Turėjau viziją sukurti autorių klubą, kuris skatintų kokybiško turinio kūrimą internete ir siektų jį populiarinti. Dabar dalį to [...]

  12. [...] klubai madoje 2007 m. atsirado ir nutilo 1 ir 99 procentų klubai. 2008 -iasiais matysime didesnį klubų bumą. Tačiau jie bus teminiai, [...]

  13. Parašė Metukai : nežinau.lt (2008.1.5 17:30)

    [...] kaip kokybiškos žiniasklaidos perspektyva. O tai yra lašas jūroje. Dėl to ir apleidau 1% klubo idėją bei likau skolingas autoriams, manimi patikėjusiais. Iki šiol grafomanija laimi labai [...]

  14. Parašė Uogienės diena « pragaro virtuvė (2008.1.8 15:14)

    [...] Pragaro virtuvė, kaip tikra pirmūnė, įstojo į 1 proc. klubą. Ir dabar maivosi turėdama klubo nario bilietą, nr. [...]

Parašykite komentarą

Jūsų adresas niekada nebus skelbiamas ar perduotas kitiems. Privalomi laukeliai pažymėti *

*
*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>